Ik kijk elke zondag Dan komen er pas nieuwe afleveringen met ondertitteling. Oja en trouwens ik heb ook de boeken van Vampire diaries gelezen, die zijn ook heel eluk maar wel heel erg anders. Film vind ik toch beter
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Ja dat serie, misschien is het wel een goed idee als ze er een film van maken. Bij een super spannend stukje ofoz. Wedden dat het dan super verkoopt. Trouwens die boeken zijn best wel leuk, maar niet als je de serie volgt. I:D Ik heb ze voorde serie gelezen drm.
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
jaa ik weet niet bij films heb ik altijd het idee dat je de hoofdpersoon/personen minder goed leert kennen omdat ze alles moet proppen in zegmaar 2 uur.
Kan je het dan wel goed volgen? Zonder ondtiteling volg ik het niet goed omdat het te lang duurt met het vertalen in mn hoofd weetje. Of ik kijjk dan te lang naar Damon
Ik denk niet dat het slim is om hier over een aflevering te gaan praten. het moet ook leuk blijven voor de mensen die minder ver zijn.
Anders moet je het verborgen zetten of zoiets. Maar dit topic moet voor iedereen toegankelijk blijven.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
@jenna nee ik heb er geen problemen mee vindt het fijner anders wordt ik afgeleid omdat er wat onder in het beeld te zien is.
@ruka hoe moet je, je post dan verborgen zetten? en anders kan je er toch boven zetten SPOILER of niet lezen als je nog niet bij seizoen 3 aflevering 15 bent. dan kan je zelf kiezen of je verder wilt lezen of niet. Nog een ander idee is een andere topic en daar dan afleveringen bespreken.
JEEEEJ VANAVOND KAN IK EINDELIJK DE NIEUWE AFL. ZIEEN!
maar Jenna, jij kijkt ook met ondertiteling toch? via welke site kijk je dan? want dan kan ik ook een dag eerder kijken (:
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
Ja maar volgens mij kun je hier geen spoiler tekst gebruiken. Als dat kon zou hij die gelijk verbergen, tenzij je erover gaat met je tekst.
Wat je ook kan doen is de tekst heel klein zetten of zoiets...
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
@Ashley ja voordeel is dat je het wel een dag eerder kan kijken maar voor die site moet je wel per maand 25 euro betalen. Omdat je elke serie die je maar wil kan volgen. Ik zelf volg meer dan 10 series dus is het handig voor mij. Je kan ook buitenlandse series kijken, dat doe ik ook. Is wel handig
@ wat ook een goed idee is om een besloten groep te maken ofzo. Je weet wel bij Facebook kam je dat ook. Dan kan je ervoor zorgen dat alleen een paaar mensen met wie je afgesproken hebt je berichten kunnen zien. Kan je dat ook hier doen?
Ohhh maar jongens ben erachter gekomen dat ik een aflevering achterloop vergeleken met jullie. Jullie zijn toch bij seizoen 3.17? Nou ik heb gisteren pas 3.16 gezien Nu baal ik
ik ben bij 3.15 16 komt over een maand pas. maar dan loop je achter idd maarja je snapt het nu toch nog niet je weet alleen dat ze een k*twijf is waarom weet je niet!
Hmm ik moet egt ff beter opletten. Maarja tijdens het kijken volg ik het. Maar als het afgelopen ben ik het kwijt en kan ik niet meer alles onthouden. Dat krijg je he als je meer dan 10 series tegelijk volgt
Ja nu het vakantie kan ik lkkr uitslapen tot 2 uur he Niemand die boos word Ja je hebt gelijk hij is superrrr knap. Waar heb je die fotos vandaan van google?
Ik heb de boeken gelezen. Heb net het boek The hunters: moonsong uit. Was zo blij dat ik las dat Damon leefde. Wel stom dat Elena geen engel meer is. Ze is nu weer normaal. Nu krijgt vooral de familie van Tyler een grote rol. De boeken staan erg los van de serie, maar ze zijn wel erg goed geschreven.
Thank you tammievk...
Ik ben bezig met de boeken te lezen. Helaas weet ik nu dus al iets wat lekker een spoiler is.
Zet er iets boven van SPOILER
Je hebt nu echt even een boek voor mij verpest thanks T-T
Ja zoiets. maar het probleem is dat ik dit al had gezegd. Dat er tenminste iets bij moest staan.
SPOILER GAAT OVER SEIZOEN 2 AFLEVERING 3
Dan valt het meer op
Ik ben absoluut Delena fan. Eerst was het Stelena bij mij omdat Damon zo'n.. badass was, maar later viel ik als een blok voor zijn persoonlijkheid. DIE LAATSTE KUS WAS AWESOME en man, ik ben de serie opnieuw gaan kijken omdat ik zo achter loop. :3 Mijn favo slechterik is toch wel Klaus, of Katherine, en mijn favo goede is Alaric of Bonnie. Ik mag Caroline's karakter ook wel. ;p De plot zit ook leuk in elkaar, vooral de driehoeksverhouding - al is dat soms wel standaard. En ik vond badass Stefan echt verschrikkelijk. ;o Ik heb nu ook een gloeiende hekel aan Stefan. xxd
DELENA ALL THE WAY.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
*spoiler voor de mensen die episode 20/21 níet hebben gezien*
Oké. Ik vind Damon echt super leuk en super hot en zo'n leuke personage, leuker dan Stefan. Maar als het aan mij light moeten Stefan en Elena weer bij elkaar komen. Zoals Caroline al zei: "Stefan is your epic love."
Ik moest trouwens ZO hard huilen toen Alaric - de lieve en leuke Alaric - op het punt stond dood te gaan. Ik heb volgens mij bij episode 20/21 niets anders gedaan dan janken. :'(
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Ik Zou als ik jullie was even spoiler boven jullie stukje zetten voor mensen het lezen die het nie willen lezen. Ik zal het voorbeeld geven Hahaha
SPOILER GAAT OVER SEIZOEN 3 AFLEVERING 20
Dus je ja maar ik heb nooit van stelena gehouden haha. De sexuele spanning tussen Damon en Elena is velen malen sterker dan die met Stefan. Ook hoop ik dat ze voor Damon kiest zoals Rosé al zei het is pf perfect met Damon of verschrikkelijk maar ik snel dat het perfect wordt ze moet nu niet weer terug naar Stefan. Bij Damon weet ze tenminste waar ze aan toe is bij Stefan weet je maar nooit way er uit de doos van het verleden haha
Mijn theorie is dat ze voor Damon kiest en dat Stefan weg gaat met Klaus Haha.