Word-Wars

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

En?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

488 en bijna door mijn *piieeeep*stukje heen :D krijg jij het meteen toegestuurd, weet ik of ik er nog verder aan moet werrken xD

Welk experiment ben je eigenlijk? Het enige experiment wat in me opkomt had je volgens mij al geschreven :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ja klopt dat xD haha, maar dat was meer als hoever ik nu al in het verhaal ben xD ghehe xD
En ik had uhmm...

770 xD ong.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ohhh, had je dan vooruit geschreven :O en eigenlijk weet ik nog steeds niet waar je dan in het verhaal bent, ik wil nog steeds een up to date tijdlijn! Uitprinten en boven mn laptop hangen, dan snap ik je verwijzingen een keer hahaah xD

Congrats^^ al op schema voor vandaag? :p Ik heb het opgegeven, zeker deze week is veel te druk om nog een inhaalslag te doen :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb je die tijdlijn al honderd keer gestuurd! xD haha

En uhm nog niet echt xD nog even doorschrijven xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Maar niet up to date! ghehehe xD geloof ik trouwens xD ik ben zo overzichtelijk 's avonds :P hoewel het overdag ook al niet veel beter is... alleen ga ik 's avonds nog meer onzin schrijven dan normaal. Hm, ik denk dat ik mijn mond maar ga houden xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jawel je hebt wel de up to date xD hahah, ik probeer nog wat meer te halen xD
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Bump/up!
Ik moet voor AK een verhaal inleveren, en ik loop helemaal vast.
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Een verhaal inleveren voor AK? Ik moet voor Nederlands een stuk schrijven en ik heb ook echt nog helemaal niets. Dusja, als je nog wakker bent, graag. ahaha.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Ik was al offline helaas, en daarna had ik problemen met mijn account.

Maar als iemand weer een wordwar wil doen? Camp NaNo lukt niet helemaal, helaas..
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”