Chatbox "Om de Beurt Tafel"

De één begint, een ander gaat verder. Zo werkt dat met "om de tafel", ieder die meedoet voegt iets toe aan het "vervolgverhaal".
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jaaa, Rima is er weer :D gelukkig gaat alles beter met je, maar jammer dat je geen zin hebt om te schrijven :( je moet gewoon doen waar je zin in hebt en je niet geforceerd voelen hoor ;) anders laten we Alexia gewoon opeten door grote beren :P
Dan wacht ik wel met een stukje posten, had toch al geen inspiratie :angel
Ohh, fijn, een dag vrij, ik ben jaloers. Ik moet morgen om 6 uur bij de appiehappie zijn :( als een echte die-hard ga ik nog niet slapen :gr: <we gaan hem weer invoeren^^ ik heb hem gemist :liefde :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
DOminator
Balpen
Balpen

zo, mijn stukje staat er eindelijk, maar een dag of 4 later dan de bedoeling :p
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
timbertje2
Balpen
Balpen

Yay ^^ Beter laat dan nooit toch?

(>'_')># "I was going to give you this waffle.."
#<('_'<) "..But then I was like.. "
(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
DOminator
Balpen
Balpen

Kanon had zin om al de kleine wezentjes te vermorzelen.
Ik geloof dat je bij de verkeerde RP zit Ruka :P
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
timbertje2
Balpen
Balpen

Wie gaat er als volgende schrijven? (Ik in ieder geval niet, dat zou veel te lang duren... Ik kan nu maar met één hand typen XD)

(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wat heb je gedaan? Je geblesseerd met badminton? Ikke iig niet, ik ben net geweest^^ eh, volgens mij is CN weer eens aan de beurt?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
timbertje2
Balpen
Balpen

Meteen goed =P Ik heb vrij losse gewrichten dus dat gebeurt wel vaker. De shuttle kwam te snel terug dus ik had geen tijd om van backhand naar forehand te wisselen =P

Maar ach. typen met één hand gaat wel, maar gaat niet zo snel =P

(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
DOminator
Balpen
Balpen

timbertje2 schreef:Meteen goed =P Ik heb vrij losse gewrichten dus dat gebeurt wel vaker. De shuttle kwam te snel terug dus ik had geen tijd om van backhand naar forehand te wisselen =P

Maar ach. typen met één hand gaat wel, maar gaat niet zo snel =P

jij sloopt je polsen, ik mijn enkels, gezellig :D
Nu niet hoor, maar ik zak om de paar weken weer door een enkel heen.

3 jaar terug zo erg erdoorheen gezakt dat ik een een week lang met een knobbel ter grote van een ei op mijn voet rondliep. Kon ik 6 weken niet badmintonnen :(. Oké ik begon na 4 weken alweer, maar eigenlijk had ik 6 weken moeten wachten :angel (jep, zeg het maar 'DOminator, je bent een eikel')

Maar ik wacht weer even met posten ;)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nou ja, je sloopt je eigen lichaam, dus eikel zou ik je niet noemen. Dom wel :P Maar ik zou wss hetzelfde hebben gedaan hoor ;) ik doe trouwens ook mee met blessures, heb vorige week donderdag mijn duim gekneusd. Kan hem nog steeds niet helemaal buigen :( en toch sport ik door :D
Oké, dan noem ik het niet dom, maar die-hard :P
En waar blijft de foto van de beker?^^
@timbertje: ach, arme jij :( dat is rot, typen met een hand. Gaat zo frustrerend sloom :gr: wordt maar weer snel beter, pols van timbertje. Anders krijg je mij achter je aan :P
timbertje2
Balpen
Balpen

Mijn pols voelt zich al een stuk beter ^^ Gelukkig was het de laatste competitie wedstrijd van het seizoen, dus op zich een mooie timing voor een blessure. Paar weken terug ging mijn knie eraan en mocht ik 2 weken niet badmintonnen, de week daarvoor was het mijn linker pols. >.<

(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
Saskjezwaard
Computer
Computer

Brave pols :P
Jij wisselt lekker af zo te zien^^
timbertje2
Balpen
Balpen

Steeds hetzelfde blesseren is zó saai. Ik doe gewoon iedere keer wat anders =D
Mijn moeder wil dat ik ga stoppen met badminton omdat mijn gewrichten niet zo geweldig zijn.. maar ik denk niet dat ze mij kan laten stoppen.. I <3 Badminton

(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
Saskjezwaard
Computer
Computer

Een echt die-hard, zo te zien :P moeders, die snappen dat soort dingen gewoon niet^^ favo sport gaat altijd voor de gezondheid, behalve als je niet meer verder kunt :P
DOminator
Balpen
Balpen

Ook al moet ik met mijn rolstoel het veld op :o :P

en ehrm... is hele stomme foto, dus ik wil niet :P.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

timbertje2 schreef: Mijn moeder wil dat ik ga stoppen met badminton omdat mijn gewrichten niet zo geweldig zijn.. maar ik denk niet dat ze mij kan laten stoppen.. I <3 Badminton
Als je al slechte gewrichten hebt, dan zal ik maar naar je moeder luisteren. Tenzij je op jonge leeftijd met RA wilt rondlopen. RA is de afkorting voor een verzamelnaam wat te maken heeft met je gewrichten. Denk hierbij aan Reuma, Atritis en Atrose.
Je loopt hier sowieso kans op door normale slijtage van je lichaam (ouderdom), maar je versnelt het met een intensieve sport. Daarom stoppen zoveel prof voetballers op hun 40 ofzo al, omdat hun lichaam niet meer kan. Slechte kruisbanden... Nieuwe meniscus nodig... Achilles pees gescheurd... Noem het maar op.
Daarbij is badminton zeer geliefd voor RSI (de beroemde tennisarm), haalt je zo een half jaar tot een jaar uit de running als je dat niet goed laat genezen/rusten.

Dat even mijn mening als fysio in opleiding. Sport is gezond, dat is waar, maar té is nooit goed. Je wordt er niet beter van, enkel slechter.

Dan over de rp's... Gaan we nog door met 7 koninkrijken? :P
En die ander is ook al doodgevallen... Broken Switch (daar deed ik niet meer aan mee, maar toch even onder de aandacht weer brengen :angel )
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja, natuurlijk gaan we door met 7 koninkrijken! Broken switch is idd doodgevallen, gebrek aan tijd :angel maar ik kan moeilijk iets schrijven meteen na mijn stukje ;) volgens mij was het jouw beurt, CN *hint, hint*
DOminator
Balpen
Balpen

Ik ga in ieder geval morgen weer wat posten ;).
timbertje2
Balpen
Balpen

@CN Als ik zou moeten stoppen met badmintonnen vanwege mijn gewrichten kan ik meteen geen enkele sport meer doen, ik zou niet eens naar school kunnen fietsen. Ik heb het syndroom van Klippel Trenauné Weber (Klinkt heel vreemd en eng, maar er is niks aan de hand XD Alleen losse gewrichten en ongelijk verdeelde haarvaten) dus ik ben sowieso voorzichtig, maar dat syndroom blijf ik voor altijd houden of ik nou veel beweeg of niet. Dan heb ik liever een fijn beetje sporten en daarna RA dan helemaal niet sporten en op mijn luie krent zitten en daarna RA...

Over 7 koninkrijken; ik wacht eigenlijk een beetje op Jodie, dan schrijf ik weer verder ^^

(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

excue ik zal vandaag wat tijd proberen vrij te maken xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

timbertje2 schreef: Als ik zou moeten stoppen met badmintonnen vanwege mijn gewrichten kan ik meteen geen enkele sport meer doen, ik zou niet eens naar school kunnen fietsen. Ik heb het syndroom van Klippel Trenauné Weber (Klinkt heel vreemd en eng, maar er is niks aan de hand XD Alleen losse gewrichten en ongelijk verdeelde haarvaten) dus ik ben sowieso voorzichtig, maar dat syndroom blijf ik voor altijd houden of ik nou veel beweeg of niet. Dan heb ik liever een fijn beetje sporten en daarna RA dan helemaal niet sporten en op mijn luie krent zitten en daarna RA...
Ik zeg ook niet dat je op je luie krent moeten zitten, maar minder fanatiek is wellicht wat beter dan. En ik ken het syndroom ja, als fysio in opleiding krijg je genoeg enge termen naar je hoofd gesmeten. Toegegeven, sommigen zijn ook gewoon eng en vies.
Mensen zoals jij lopen groot risico om gewrichten uit de kom te slaan of wat dan ook. Vriend van me had enkel met een duik in het water zijn schouder weeral uit de kom.

En over de rp... Mja, ik kan wel wat typen, maar veel zal het niet vlotten voor de rest denk ik :P. Ik zal wel zien wat ik uit mijn hoofd kan schudden.
DOminator
Balpen
Balpen

Minder fanatiek is een lastig gegeven CN. Enige wat ze dan zou kunnen doen is met de competitie stoppen. Als je competitie speelt zal je het altijd fanatiek doen (behalve dan een van de jeugdteams van mijn club... die wil ik altijd graag een trap onder hun reet geven als ik ze zie spelen), dat ben je het team eigenlijk ook gewoonweg verschuldigd.

Ik denk dat er bij mij ook een moment zal komen dat mijn enkels het echt begeven (of mijn knieën die ook al niet zo best zijn) en dat ik er dan ook mee moet stoppen. Maar ik heb liever dat ik 20 jaar heel fanatiek mee kan spelen, dan 30 jaar onder mijn kunnen te spelen.

Is mijn eigen mening natuurlijk hoor. Maar als ik een sport doe ga ik ervoor (behalve bij voetbal op de middelbare, wat had ik daar een hekel aan zeg).

ook weer ontopic :p:
ik ga vanavond ook weer schrijven, nu ietsje minder tijd voor.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

woooeeeh een parel gevonden :P nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat die zin inhield heheh :P
DOminator
Balpen
Balpen

goed lezen, dan snap je hem misschien :P. Eigenlijk is die heel simpel :P.

Hoewel... miss moet ik ook wel op tijd melden wat het betekent anders doet straks iemand iets wat niet kan :P.

Maar, het begon beetje dood te gaan hier, dus ik vond het tijd worden voor een wending in het verhaal ;).
Saskjezwaard
Computer
Computer

Yeeesss een binnen, nog 6 te gaan! ELke keer als ik jouw zinnen lees, DOminator, heb ik zoiets van wtf? Niet niet niet is wel? Hmmm... Het klopt allemaal wel, maar ik heb geen zin om dat zo door te lezen. Super trouwens, dat bedacht te hebben :D
DOminator
Balpen
Balpen

nou, moet zeggen dat het schrijven me ook niet helemaal lukte, vandaar mijn eigen toevoeging bij het eerste stukje dat het raar klonk maar wel klopte enzo :P.

Maar ik houd wel van die filosofische zinnetjes :P
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik vind jouw stukje anders niet zo kloppen. En waarom zou hij ineens "winnen" als het ware? Immers was het geheel iemand anders die het elfje doodde die voor de beren zorgde. Dus logisch gezien, verdween de beer op het moment van toeslaan... Dat is dus niet echt iets doorzien, dat heet mazzel.
Je moet goed opletten met bepaalde acties en dergelijken, omdat je nog altijd simultaan vertelt in een rp. Ik snap dat je vaart in het verhaal wilde zetten, maar dat lijkt mij handiger als dat in overleg gaat. Daar was deze chat immers vanaf het begin voor bedoeld. Kijk maar naar "broken switch" heel veel dingen daarvan zijn eerst in de chat overlegd, voordat iemand het verhaal een bepaalde kant opstuurde.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik denk dat DOminator bedoelde dat hij, door door te hebben dat de beren illusies waren, hij 'won'. Maar inderdaad, Kearne doodde het elfje dat voor de illusie zorgde, het was een beetje slecht getimed, anders had het wel geklopt. Misschien dat DOminator zijn persoon zijn eigen angsten laat aanzien?
En het klopt dat we met broken switch alles hebben overlegd, maar daar lag de vaart uit omdat niemand echt iets durfde te veranderen, dus geen actie durfde te ondernemen. Dat was mijn idee iig. Dus ik ben blij dat DOminator er wat pit in gooit, al had hij misschien wel zijn idee even hier neer moeten zetten zodat we het goed konden keuren en miss nog iets konden veranderen.Maar ik vind zijn idee heel goed, alleen ben ik wel benieuwd naar wat die parel precies doet en voor wie hij is.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Maar het verhaal klopt nu niet meer... Dat wil dus zeggen dat de verwondingen nep zijn??? Want dat moeten we ook even bespreken. Het is inderdaad jammer dat er niks over gesproken is.
Ook is er moeilijk pit in te gooien omdat we in twee groepen zijn.... Dat is een pluspunt. Maar er zijn ook zeker minpunten aan.
Het zou fijn zijn als we hier groepen zouden maken.... Dus wie gaat bij wie... Dan zorgen we ervoor dat we dingen weten.
Natuurlijk hoef je niet alles te overleggen. Maar dan moet er wel hier meer gemeld worden bij achtergrond informatie... Zoals die wonden enzo.

En het is niet stom.. Maar een PM naar mij sturen kan natuurlijk ook. Ik heb het RP namelijk verzonnen ;)
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Uhm er zijn nu niet echt twee groepen hoor iedereen dwaalt wat door het bos en af en toe komen we weer iemand tegen heheh :P

maar had dan iemand een idee heo je dit bos moet uitkomen..?
Ruka
Typmachine
Typmachine

Nouwja, toen ik het bedacht wist ik dat dus ook nog niet zo goed. hierna komen ze in in de wteren van de dood. Misschien dat ze dus opeens bij een grote rivier aan kunnen komen...
Met daar achter nog mee rivieren enzo ;)
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

oke, maar het lijkt me dan dat ze eerst dit bos moeten overwinnen :O
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ja klopt, maar een van hen heeft dat al gedaan.... ze hebben de parel zelfs al ;)

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

misschien moeten we eerst allmaal samenkomen voor we naar volgende land gaan?
Saskjezwaard
Computer
Computer

De verwondingen zijn wel echt, omdat je zelf gelooft dat ze gemaakt zijn. Als je je, hoewel dat heel moeilijk is, voorstelt dat de pijn er niet echt is, dat er geen bloed uit je lichaam stroomt, dan verdwijnt ie. Iets blijft echt zolang je denkt dat het bestaat. Snappen jullie nog wat ik bedoel :P? Maar volgens mij heb ik dit ooit ergens in een boek gelezen, dat dit ook gebeurde. Nou, niet zo, maar dat er illusies speelden. Dus dat je door een illusiemuur kan lopen zolang je echt heel sterk gelooft dat er geen muren zijn, als je het niet gelooft, dat je dan tegen de stenen opknalt. Snapt iemand mij nog^^?
Eh,ik vind het wel iets als we allemaal samenkomen voordat we van land naar land springen, en dat er dan plotseling een poort ontstaat, of dat er inderdaad een rivier ligt.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik denk niet dat we de wonden als "nep" kunnen bestempelen. Laten we het erop houden dat de illusies zo echt leken, dat daardoor de verwondingen echt werden. In het echte leven kan je namelijk jezelf ook ziek praten. De geest bepaald hoe het lichaam zich gedraagt.
Daarbij was niet Dominator zijn personage de eerste die "erachter" kwam. Mijn personage had het eerder uitgevogeld en toen nog iemand, dat het door de pixies kwam. Die hadden beiden een "partner" om daartegen te zeggen dat alles niet echt was, qua het "zien" dan.
Dus, oké... om een reden die we dan maar achterwege houden.... heeft nu één persoon al een vrijkaartje verkregen.
Punt is inderdaad dat ze met zijn allen moeten ontsnappen. Dus ook al heeft één personage een parel, hij heeft er niks aan, tot de rest ook een parel heeft. Een gedwongen samenwerking is dus nodig.
Het lijkt mij daarom zinnig om te zorgen dat iedereen dus eerst nog die "speciale" plek ziet.
Zo kan hun besef van het onrealistische beter worden. Wanneer ze dat beseft hebben, kunnen ze pas een uitgang vinden naar de Wateren van de Dood.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Wie is er aan de beurt om te schrijven?

En was het niet een parel per land..?
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Niemand had het toch ook over meerdere parels per land?
Ik zei alleen dat misschien iedereen de plek moet zien waar Dominator zijn personage de parel vond... Omdat daar die onzin staat uitgelegd.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ooh ik dacht dat je bedoelde dat iedereen een parel moest hebben voor we het land in kwamen.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Nee, zo bedoelde ik het niet :P. Ik bedoelde enkel dat iedereen nog even goed de waarheid moet weten, voordat het echt compleet is, de test. Dan kunnen ze zeg maar verder. Ze moeten er iets uit leren. Niet alles is wat het lijkt.
DOminator
Balpen
Balpen

Toen ik het schreef wat ik er niet helemaal bij. Ik heb het stuk van Saskje gelezen, maar toen ik het daarstraks terug las had ik echt iets van... weet ik wel zeker dat ik dit gelezen heb?

Dus inderdaad, dat klopt niet helemaal.
Wat saskje zegt over de verwondingen klopt wel.
Ik heb ook wel is een film gezien die ging over vikingen, allemaal kwamen zij op de plek van het Walhala terecht, echter, kon 1 van de groep het niet zien omdat hij niet in dit hiernamaals geloofde. Zo bedoelde ik het hier dus ook.

Mijn zin sloeg hierop:

Alleen hij die 1niet ziet wat hij 2ziet, kan 3zien wat hij 4niet ziet

4: stenen circel is onzichtbaar
3: hij ziet het
2: de ilusie
1. hij gelooft er niet in

Omdat hij niet geloofde wat hij zag, kon hij de stenen circel vinden.

Ik had het inderdaad even moeten bespreken ja, maar ik zeg al, ik was er niet helemaal bij en wilde er toch wat uit gooien. Daardoor kwam dit eruit.

Als jullie willen kunnen jullie mijn bericht ook verwijderen.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Met het bovenstaande wil je het wel heel erg naar eigen hand zetten ja... Waarom zouden die stenen onzichtbaar zijn bijvoorbeeld?
En als je er niet bij bent met je hoofd/gedachten, post dan liever niets en wacht nog even. Nu heb je eigenlijk iets beslist en moet de rest er maar aan geloven. Dat bijvoorbeeld die stenen cirkel onzichtbaar is, vind ik helemaal niks :S. Vermomd ofzo, oké. (door de illusies van de pixies) maar écht onzichtbaar, nee.
Ik hoor hier graag Ruka haar mening over, want zij heeft immers de rp en de landen verzonnen.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahah ik hoor wel als we tot een conclusie zijn gekomen xD het maakt mij niet zoveel uit. :)

Ps. Dominator had je me nou tot JJJ bekroond :P heheh die heb ik nog nooit gehoord xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jaa, slecht he van DOminator :gr: hij heeft mij ook tot Saskje gebombardeerd. Die is eigenlijk wel logischer maarja, ik ben nog steeds heel boos :P of Saskia, of Sas, of Sassefras, of Saskjezwaard (die laatste liever niet, is zo lang).
Moet nu trouwens iedereen een stukje schrijven dat ze erachter komen dat het allemaal een illusie is? Ik weet niet, dat komt een beetje gemaakt over, vind ik. Maar Ruka, zeg snel iets! We willen je mening horen =)
Ruka
Typmachine
Typmachine

Sorry sorry ik was naar Groezrock X3

Nouwja, ik vind sowieso dat we opeens heel snel die parel hebben gevonden.... (Waarom sturen ze anders gevangenen op af... Het is gevaarlijk voor de bewakers)
Maar wie zijn eigenlijk die mensen die in de cirkel staan? Zijn dat de gevangene zelf? Of gewoon wildvreemde?
Maar DOminator... Stel een pixie laat Gakupo zien... gelooft hij er dan helemaal niet meer in? Of ziet hij hem dan niet eens meer omdat hij nergens meer in geloofd?
Misschien heb je niet goed genoeg nagedacht over wat je schreef inderdaad... Een RP is ook niet makkelijk, je neemt iedereen in dit mee. Daarom moet je over ieder ding zo goed nadenken dat de andere er geen vragen bij hebben....

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Dusss.... Wat doen we? Mijn post en die van Dominator verwijderen en dan gewoon vanaf waar we gebleven waren verder gaan? Dus iedereen op de vlucht voor die beren feitelijk? Drie groepjes van twee en Dominator alleen? (We waren toch met zijn zevenen? o.O *heeft het idee dat toch nog iemand ontbreekt elke keer*)
Plaats reactie

Terug naar “Om de Beurt om Tafel”