Dan wacht ik wel met een stukje posten, had toch al geen inspiratie

Ohh, fijn, een dag vrij, ik ben jaloers. Ik moet morgen om 6 uur bij de appiehappie zijn

timbertje2 schreef:Meteen goedIk heb vrij losse gewrichten dus dat gebeurt wel vaker. De shuttle kwam te snel terug dus ik had geen tijd om van backhand naar forehand te wisselen
Maar ach. typen met één hand gaat wel, maar gaat niet zo snel
Als je al slechte gewrichten hebt, dan zal ik maar naar je moeder luisteren. Tenzij je op jonge leeftijd met RA wilt rondlopen. RA is de afkorting voor een verzamelnaam wat te maken heeft met je gewrichten. Denk hierbij aan Reuma, Atritis en Atrose.timbertje2 schreef: Mijn moeder wil dat ik ga stoppen met badminton omdat mijn gewrichten niet zo geweldig zijn.. maar ik denk niet dat ze mij kan laten stoppen.. I <3 Badminton
Ik zeg ook niet dat je op je luie krent moeten zitten, maar minder fanatiek is wellicht wat beter dan. En ik ken het syndroom ja, als fysio in opleiding krijg je genoeg enge termen naar je hoofd gesmeten. Toegegeven, sommigen zijn ook gewoon eng en vies.timbertje2 schreef: Als ik zou moeten stoppen met badmintonnen vanwege mijn gewrichten kan ik meteen geen enkele sport meer doen, ik zou niet eens naar school kunnen fietsen. Ik heb het syndroom van Klippel Trenauné Weber (Klinkt heel vreemd en eng, maar er is niks aan de hand XD Alleen losse gewrichten en ongelijk verdeelde haarvaten) dus ik ben sowieso voorzichtig, maar dat syndroom blijf ik voor altijd houden of ik nou veel beweeg of niet. Dan heb ik liever een fijn beetje sporten en daarna RA dan helemaal niet sporten en op mijn luie krent zitten en daarna RA...