Spuw je happiness
- Saskjezwaard
- Computer
Oh, wat fijn nieuws! Scheelt een hoop zorgen^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Naar de bios geweest, echt heel gezellig met mijn goede vriend en mijn "vriendin"
Ben weer met goede moed aan een verhaal begonnen, en de andere verhalen waar ik mee bezig was weer verder gegaan. YEAH

Ben weer met goede moed aan een verhaal begonnen, en de andere verhalen waar ik mee bezig was weer verder gegaan. YEAH

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Eerste deel van mijn tweede tentamen gehaald met maar 5 fout van de 30, dat wordt wss een 7enhalf. Tweede deel van het tentamen dan wel weer vet gezakt... (a) dus dat wordt dat stuk dan herkansen, maar ik had eigenlijk niet meer verwacht dat ik ook maar iets gehaald had xD
En het eerste tentamen zijn er twee vragen goed gerekend en eentje daarvan had ik fout
jeeeej! Dus die heb ik ook gehaald!
Alleen wil ik die wel herkansen omdat dat net zo'n zesje is en ik weet dat ik het beter kon xD
En mijn boek is binnen
woehoe^^ Gebroken Kind, van Marcia Cameron, op aanraden van Jodie gekocht.... ik ben benieuwd! Wow, begint gelijk al goed: "Ik kon het bloed niet tegenhouden." xD
En het eerste tentamen zijn er twee vragen goed gerekend en eentje daarvan had ik fout

En mijn boek is binnen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Lekker boek hea
nee ik vond hem erg goed
vooral omdat je veel inizcht krijgt in MPD en hoe dat is voor iemand.
En goedzo
toch meer gehaald dan verwacht xD ( op zich niet vreemd als je verwacht niet te halen xD )
oh en als je wilt overleggen xD ik vanaf nu tijd xD wahaha

En goedzo

oh en als je wilt overleggen xD ik vanaf nu tijd xD wahaha
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Nouhouuwww! Ik niet
moet dadelijk werken tot 10, heb je daarna nog tijd? Iemand hier probeert onze sadistische invloeden te beperken
Ik vond de eerste alinea meteen al een kippenvelmoment. Bij dat soort dingen is autobiografisch altijd een stuk indrukwekkender omdat je weet dat iemand zich door al die momenten heen heeft moeten slepen... ik wilde dat ik tijd had om het nu te gaan lezen :')
Stiekem ben ik gewoon heel geniaal in economische psychologie (a) en echt absoluut niet in arbeids en organisatie psychologie hahah xD jezus, die laatste is een saai vak! Dat mensen daar geïnteresseerd in zijn --' ach, diegene die het gaf kwam ook echt over alsof ze het helemaal niks vond xD

Ik vond de eerste alinea meteen al een kippenvelmoment. Bij dat soort dingen is autobiografisch altijd een stuk indrukwekkender omdat je weet dat iemand zich door al die momenten heen heeft moeten slepen... ik wilde dat ik tijd had om het nu te gaan lezen :')
Stiekem ben ik gewoon heel geniaal in economische psychologie (a) en echt absoluut niet in arbeids en organisatie psychologie hahah xD jezus, die laatste is een saai vak! Dat mensen daar geïnteresseerd in zijn --' ach, diegene die het gaf kwam ook echt over alsof ze het helemaal niks vond xD
Groomm who is the evil one? Gtrrr
Een jaa he me loved him ik moet dat boek toch maar eens gaan.kopen
Haha jaa echt heel saaai is dat blehgg! Gelukkig hoefde we daar bijna niks vn te leren dit blok. Volgend blok onderzoek in functieleer baah echt geen zin in
Een jaa he me loved him ik moet dat boek toch maar eens gaan.kopen
Haha jaa echt heel saaai is dat blehgg! Gelukkig hoefde we daar bijna niks vn te leren dit blok. Volgend blok onderzoek in functieleer baah echt geen zin in
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Ik weet het niet. Ik typ altijd een blij tekstje
en ik volg hééél veel uitgeverijen op FB, gewoon om op de hoogte te blijven van de nieuwste boeken
Deze keer had ik:
Die wil ik nog zo graag lezen! Staat op m'n must-read lijstje voor de crimezone long list. Lijkt me een ontzettend goed boek ^_^

Deze keer had ik:
Die wil ik nog zo graag lezen! Staat op m'n must-read lijstje voor de crimezone long list. Lijkt me een ontzettend goed boek ^_^
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Saskjezwaard
- Computer
Ik had niet eens vakantie, snik, snik :')
*trekt zich terug onder der steen om dit levensgrote trauma te verwerken*
*trekt zich terug onder der steen om dit levensgrote trauma te verwerken*
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha, weer eens een heel logisch verhaal van jouw kant
maar dank je, snik, snik, ik voel het trauma langzaam verminderen door de helende aanwezigheid van Timmy. Scheelt weer een bezoek aan de psycholoog later xD zal Jodie niet blij mee zijn 

Vakantie voorbij en als iedereen maandag naar school gaat, blijf ik nog een dagje thuis. ;D;D Normaal heb ik 3-4, het 3e Nederlands en het 4e geschiedenis. Geschiedenis wordt waargenomen door een scheikundeleraar, dus dan zal er vast geen geschiedenis gedaan worden en Nederlands kan ik met het grootste gemak missen. Conclusie: Arenda gaat maandag niet. (:
&&& Ik ga straks weer naar vriendjelief, dus ook wel redelijk om happiness te spuwen (:
&&& Ik ga straks weer naar vriendjelief, dus ook wel redelijk om happiness te spuwen (:
iloveyou' 25.08.2012
Haha, dat zal wel lukken met zo'n populariteitsgehalte als ik daar heb.xd O nee dat is arrogant.xd
Maar hij heeft een heeeeele boel kleine zusjes en één broertje van zes en met name dat broertje is helemaal dol op me.xd
Is altijd lachen gieren brullen daarzo. ;D
Maar hij heeft een heeeeele boel kleine zusjes en één broertje van zes en met name dat broertje is helemaal dol op me.xd
Is altijd lachen gieren brullen daarzo. ;D
iloveyou' 25.08.2012
Ja inderdaad. De een klimt op schoot, de volgende trekt aan je arm en weer een ander schreeuwt: 'Arendaaaaaaaa!' En aan de andere kant, als hij bij mij is, vindt mijn broertje van 3 het helemaal geweldig.xd
O moooizo! Dat geeft altijd wel een lekker gevoel (:
O moooizo! Dat geeft altijd wel een lekker gevoel (:
iloveyou' 25.08.2012
Ik wou dat ik een vriendinnetje zou hebben, en dan ook nog met jongere broertjes en zusjes xD
Mijn leven voelt voor het eerst weer helemaal volmaakt, daar mag ik toch wel behoorlijk blij mee zijn?
Mijn leven voelt voor het eerst weer helemaal volmaakt, daar mag ik toch wel behoorlijk blij mee zijn?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding