Dat hoeft eigenlijk ook niet we gaan wel gewoon door.... Maar de volgende keer graag meer duidelijkheid X3 als je een post wil maken met een vreemde twist het graag HEEL duidelijk beschrijven.. Zodat we niet nog vasthangen want nu zat het rp toch nog vast ondanks de goede bedoelingen.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
Ja, we moeten het denk ik maar gewoon proberen o_0
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
Ik ben weer een tijdje afwezig geweest en ik denk niet dat het nog lukt om me in het verhaal mee te schrijven. Tenminste, ik denk dat het beter is van niet, want ik wil eerst nog even mijn eigen verhaal op gang krijgen en zo, na al die tijd niet geschreven te hebben.
Wilde ik even melden ^^
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!
Oh, en Saskia.. ->>
*probeert serieuze bik weer uit na al die tijd*
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"
Alice:
"I'm afraid so, you're entirely bonkers.
But I'll tell you a secret. All the best people are."
Natuurlijk is het jammer Carpe Diem. Maar we snappen het denk ik allemaal wel hoor
Ja misschien degene die aan de beurt is ook niet X3
Ik heb even geen tijd en geen humeur om te schrijven, sorry =(
Ik schrijf weer als mijn hoofd ernaar staat. Misschien vanavond, misschien morgen.
Wie moet er nog allemaal naar de beelden toe?
(>'_')># "I was going to give you this waffle.."
#<('_'<) "..But then I was like.. "
(>'#'<) "..I'm hungry"
(>'_'<) "..So I ate it"
(>^_^<) "Hehe"
Nou ik had het dus gedaan dat de elfjes bang van hem zijn geworden want Gakupo is ook zo iemand die er gewoon in blijft geloven hoor wat hij ziet X3
Dus daarom heb ik het zo gedaan. Dus misschien dat je ook zoiets kan doen ;0
Laat Serene het maar opkanppen misschien dat zij als geest zijnde door illusies heen kan kijken? Hm, ik denk dat Kearne ook wel doorgaat omdat hij dat elfje heeft gedood. Vind ik wel een goede reden
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Dan had Charlena ook al gelijk door kunnen gaan, want zij had 't eerste elfje gedood. Probeer er toch net iets anders van te maken? Jullie personages hebben allebei een gespleten persoonlijkheid. Gebruik dat gewoon. Daar zullen die elfjes vast geen rekening mee hebben gehouden.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Hmm, ik dacht al dat ik dat commentaar zou krijgen ik verzin wel iets, maar eerst is Jodie aan de beurt. En met zoveel vrije tijd moet het wel lukken om iets in elkaar te flansen, aangezien ze weer eens moet wachten op mij
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Nouwja ik heb ook iets kunnen verzinnen Dus moet jullie ook vast wel lukken X3
Ik verzon het namelijk tijdens het schrijven....
kom op mensjes het is vakantie en zondag X3 er mag gepost worden X3 dus voor de mensen die zichzelf niet verplicht voelen te posten mogen dat nu wel hebben
We zijn nu toch allemaal bij de open plek? Kom op, schrijf! maar wat gaan we nu doen? Iedereen is bij elkaar, parel showen en dan op naar het nieuwe land? Of vergeet ik nu iets? Zeg het maar
Hmm, ik dacht dat je meegenomen was door Timbertje. Of word je gewoon niet meer wakker
Ahhh, dus jij bent er lichamelijk wel, maar geestelijk niet. Succes met iets leuks vinden volgens mij hebben we alles al zowat gehad, om het nog moeilijker voor jou te maken xD
Ik heb helaas dit weekend helemaal geen tijd om hieraan verder te schrijven, net nieuw werk dus druk druk druk.. volgende week moet ik ook even zien welke dagen ik vrij ben , als ik jullie op hou schrijf dan maar gewoon verder ik haal wel in
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik zie net dat hier ook rp's zijn
Oke, ik zag het eerst niet, en nu ben ik blij xD
Mag ik meteen eentje posten?
Of zijn er specifieke regels waar ik niets van af weet? xD
Ik weet niet of het wat is om een RP te doen die gebaseerd is op het werk van een ander... Zeker niet van een serie met waarschijnlijk een wat meer ingewikkeld plot, dan je laat blijken.
Ook denk ik dat er teveel mogelijkheden zijn... Ik weet niet hoe de rest hier over denkt. Ik weet in ieder geval wel, dat ik niet mee zal doen. Er is te veel gedoe, zo kan je nauwelijks alle personages samen laten vallen.
Hmm, dat is waar. Achja.
Maaar, ik heb nu een ideetje (had er eerst twee, maar eentje viel toch af xD)
En ik zal wel eens kijken of iemand mee wil doen xD
dit is het plot:
Het is in de toekomst. De wereld is armer dan met had verwacht, en de mensen zijn wanhopig. Een aantal wetenschappers hebben illegaal een tijdmachine gebouwd, en beloven de mensen een groot geldbedrag als ze als proefkonijn door de tijd reizen. Een aantal jongeren die om verschillende redenen met het tijdreis-project meedoen, worden in een cabine gestopt en het verleden in geslingerd. Ze worden wakker op een plek wat eerst lijkt op een prachtige vallei, maar al gauw blijkt het de restanten van een slagveld te zijn. Ze vluchten weg naar een stad, waar ze horen dat het het overblijfsel van een oorlog was. Ze zoeken werk in de stad, maar niemand heeft hun nodig. Ze blijven bij elkaar en krijgen te maken met dievengilde. Wat doen ze? Worden ze lid, blijven ze zoeken naar ander werk of trekken ze de stad uit?
Ik wil wel meedoen hoewel ik ongeluk aantrek, de vorige rps waaraan ik meedeed zijn allemaal gestopt in welke tijd zijn ze ongeveer gestrand?
aaah die wil ik ook meedoen! hahah vind ik ook wel leuk eens geen fantasie leuk leuk!!! ( past ook heel goed bij de soort stijlen die ik normaal schrijf ) hmm.. je hebt er alleen nog een ongelijks vogel bij
Hee, sas misschien halen we er wel weer een verhaal uit xD hahah
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Haha, we zijn gewoon parasieten doen mee met een rp, halen er een verhaal uit, laten de rp doodlopen en gaan dan vrolijk verder met het verhaal, haha xD
Deze lijkt mij ook wel interessant om aan mee te doen. Maar dan is inderdaad nog wat meer informatie wel fijn. Uit welke tijd komen ze, bijvoorbeeld. En in welke tijd belanden ze? Een Oorlog uit de Middeleeuwen? De Grote Oorlog? De Tweede Wereldoorlog? De Tachtigjarige Oorlog? Oorlog in het Midden Oosten?
Ik ben benieuwd!