Nadat mijn USB-kabel en laptop eindelijk weer eens herenigd zijn (jeej^^) is het weer eens tijd om een paar foto's te plaatsen (zoals altijd stille hint voor de mensen die nog niets hebben geplaatst

). Niet heel erg recent, is van voor halloween, maar goed xD ik ging als vampier, heb helaas geen goede foto van met m'n mooie hoektanden in, dus moeten jullie het met de pre-schmink-foto's doen :p twee keer geprobeerd om mezelf goed onder te schminken en ik kan nu de conclusie trekken dat ik geen grimeur ga worden. Dekkend schminken is niet mijn ding haha xD
Poging 1:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Poging 2:

en kennelijk is mijn definitie van eng kijken raar met m'n mond doen xD is ook eng, maar op een andere manier haha

En we sluiten af met lieve kittiekat :3

Die is trouwens net zo fotogeniek als d'r baasje en gaat graag met 'rode' ogen op de foto. Geprobeerd te bewerken, maar dat deed niks --' kon trouwens wel haar tanden laten bleken, jeej xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath