[Photo] Show yourself
- Saskjezwaard
- Computer
Ik denk dat het aan je bescherming van facebook ligt, dus dat zou je dan open moeten stellen... of je kunt de foto ergens anders uploaden, bijvoorbeeld photobucket. Meer weet ik er eigenlijk niet, zo technisch ben ik niet :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik heb hem nu op photobucket gezet, de onderste die je niet kon zien.
Kun je hem nu wel zien?
Kun je hem nu wel zien?
For sale: Babyshoes, never worn
- Saskjezwaard
- Computer
Ik kan ze allebei zien
en leuke actiefoto, die onderste^^

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Besloten om maar 'ns een recente foto te plaatsen. Ik hou nooit zo van foto's, meh. Ik maak ze liever. :')

Btw: ik heb soms echt 't idee dat ik spleetogen heb ofzo? De vorm is.. anders?

Btw: ik heb soms echt 't idee dat ik spleetogen heb ofzo? De vorm is.. anders?
Laatst gewijzigd door ROMEH op 03 apr 2013 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Leukleukleuk! (:
Ik heb er eentje van 8 februari, de meest recente ^^
Ik heb meegedaan aan het muziekconcours van ons scholengemeenschap, overleefde de voorronde en kwam dus in deze finale. (aa).

Ik heb er eentje van 8 februari, de meest recente ^^
Ik heb meegedaan aan het muziekconcours van ons scholengemeenschap, overleefde de voorronde en kwam dus in deze finale. (aa).

iloveyou' 25.08.2012

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Dit ben ik op mijn eigen verjaardag ... waarschijnlijk tien of elf jaar geleden. :) Die witte vlek komt van de flits van mijn camera, heb ooit eens een foto van de foto genomen om hem te laten zien.

En dit is mijn standaard profielfoto van nu. Alleen op OV gebruik ik 'm niet, bedenk ik me nu. :P
Ik vind Aziatische ogen eigenlijk wel schattig hoor. ^^ejell schreef:Ach, Romy, zolang je niet Aziatisch bent valt het allemaal wel mee.
O.e Waarom is iedereen toch zo mooi? Straks verbrand ik nog net zo erg als wanneer ik in de spiegel kijk. (Bescheidenheid is een gave.*) Oh "heet" doet me denken aan het liedje dat we tijdens geschiedenis geschreven hebben. Het gaat over keizer Karel ikbenvergetendehoeveelste.

♪
Hm, ben ik je type, Demon?
Ben ik trouwens de enige die zich een beetje afvraagt wie dit topic geopend heeft? Ik bedoel, ja ik weet wel die dat heeft gedaan, maar waarom noemde die persoon zich flirtingwithsuicide? En waar is die persoon nu? Gewoon even random...

Ben ik trouwens de enige die zich een beetje afvraagt wie dit topic geopend heeft? Ik bedoel, ja ik weet wel die dat heeft gedaan, maar waarom noemde die persoon zich flirtingwithsuicide? En waar is die persoon nu? Gewoon even random...
When the power of love overcomes the love of power.
Wellllll... Als we iets uit de naam moeten afleiden dan is die persoon dus... zichzelf gaan verkopen om geld te verdienen omdat ze geen internet meer kon betalen, maaaaaaar omdat ze er heel slecht in was verdiende ze geen geld en kon ze het internet nog steeds niet betalen en toen werd ze opgegeten door haar kat.
Hm. Misschien. xd Nu ja voor zo ver ik weet zijn de meeste meisjes mijn type. Maar met jou kan ik weinig beginnen. ;p
Hm. Misschien. xd Nu ja voor zo ver ik weet zijn de meeste meisjes mijn type. Maar met jou kan ik weinig beginnen. ;p
♪
Nee maar serieus... flirtingwithsuicide? Dat klinkt heavy...
Echt? Ik vind donker wel leuk... hoewel ik in RL altijd op blond val... whatup with that? En nope, goed gezien ^^
Echt? Ik vind donker wel leuk... hoewel ik in RL altijd op blond val... whatup with that? En nope, goed gezien ^^
When the power of love overcomes the love of power.
Njaa. Haarkleur moet gewoon bij het gezicht passen en dan moet het lichaam wel wat in verhouding zijn. Ik bedoel D en supermager bijvoorbeeld. Dat gaat toch gewoon niet? Maar, ja. Liever ook niet te dik. Njaa. Meestal is het zo van "da's wel een draak, wi" (random boy-person says that) en dan heb ik echt iets van "wat is daar nu zo lelijk aan?". En blablablablablablablblb... En daarom eet ik geen baby's meer.
♪
-
- Vulpen
Goeddeels vrouwen op dit forum:P
Demon, wtf zeg jij allemaal
Baby's eten en waarom mensen bestaan?:P Dit is toch een foto topic
Demon, wtf zeg jij allemaal

-
- Vulpen
Dit ben ik dan maar (op vakantie in Ibiza met een een koud tiramisu ding in mn handen en starend naar mn vriendin
)

Queensday
Ik heb het er weer opzitten, HEERLIJK GENOTEN!
En look at my mega suikerspin :3

En look at my mega suikerspin :3

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Haha nee niet helemaal, je ziet er heel veel verschillende, maar saskia, jodie en clasycat poppen zeer dominant gewoon heel vaak omhoog :p
Laatst gewijzigd door Christian Damen op 01 mei 2013 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Tipp-Ex team
Oke, ik ga ook eens een gokje wagen
We leefden al drie weken op droge cruesli en aardappelen met ei en tomaten in Zambia... Dan gaat zelfs een bal olifantenpoep er heerlijk uitzien!

-
- Tipp-Ex team
Helaas, de kever wilde z'n bal niet afgeven
En ze zijn sterk hoor!

-
- Tipp-Ex team
Ghahahaha, heb je het goed gelezen? Het is POEP!!artikel schreef:Ik zou het geweldig vinden als je het wel gegeten hadMaar het is een leuke foto!
K heb wel gefrituurde rupsen e.d. op, lokale delicatessen schijnt. Wij vonden er niet veel aan, t is vooral zout en knapperig maar onze scout heeft zitten smikkelen van het zakje

-
- Tipp-Ex team
Tomb Raider rules! Zeker de eerste twee, als ze nog driehoekige tieten (sorry, borsten) heeft 

- Saskjezwaard
- Computer
Love them eyes :3 hoe doe je dat?
- Saskjezwaard
- Computer
Waarom zijn er zo lang geen foto's meer geplaatst?
is iedereen zn camera/mobiel kwijtgeraakt? :p

- Saskjezwaard
- Computer
maar mensen kennen mijn rotkop hier al
ik wil andermans hoofden leren kennen :3