Up
Het '7 = up' spel
- Saskjezwaard
- Computer

Whahaaha xD
Up!
Up!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer

We komen met vlagen langs xD net zoals in de albert heijn. De ene keer is het heel rustig, de andere keer vraagt iedereen iets achter elkaar 
UP!
UP!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer

In mijn grote dorp is de jumbo in de minderheid, muhahah :twisted Haha, 1 jumbo, drie ah's, 1 plus en 1 Emté. Ah wint 
UP! (het zou wat zijn als we weer bij de 800 waren en we het niet eens doorhebben xD)
UP! (het zou wat zijn als we weer bij de 800 waren en we het niet eens doorhebben xD)
ZIjn we nog niet
En gromm.. in mijn Enorme dorp! hmm.. jaa staat alles gelijk *-) een jumbo, een AH, een aldi, een spar en uhmm.. dat was het denk ik *-) vier supermarkten voor 10.000 inwoners.. --'
En gromm.. in mijn Enorme dorp! hmm.. jaa staat alles gelijk *-) een jumbo, een AH, een aldi, een spar en uhmm.. dat was het denk ik *-) vier supermarkten voor 10.000 inwoners.. --'
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer

Je vergeet de up
Oja, we hebben ook nog de lidl en de aldi, hadden ooit een spar, maar die is dicht. Geen idee of die nog geopend wordt
maar 8 supermarkten voor bijna 44.000 inwoners, mwa, kan toch wel
Up!
Oja, we hebben ook nog de lidl en de aldi, hadden ooit een spar, maar die is dicht. Geen idee of die nog geopend wordt
Up!
Muhahaha, nu weet ik waar je woont! (6) Nee grapje, ik ben niet zo'n stalkerfiguur hoorIn mijn grote dorp is de jumbo in de minderheid, muhahah :twisted Haha, 1 jumbo, drie ah's, 1 plus en 1 Emté.
Eigenlijk zou hij nu ook een strafpunt moeten krijgen. Misschien moet er op het forum iets van een chatbox komen om gewoon te kunnen praten over dooie dingen.Je vergeet de up
En voordat ik het vergeet... UP!
As the phoenix arises from his ashes...
XATHAM!!! JE HEBT MIJN GESLACHT VERANDERD!!!!
Ik heb lang haar een paar borsten en niets daar onderaan bengelen xD whahaahah
( Grommm.... Sas mij al een het maken.. )
>>>>>>>>>>>>>>>>>>Up<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb lang haar een paar borsten en niets daar onderaan bengelen xD whahaahah
( Grommm.... Sas mij al een het maken.. )
>>>>>>>>>>>>>>>>>>Up<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Sorry, sorry, sorry!XATHAM!!! JE HEBT MIJN GESLACHT VERANDERD!!!!
Wil je een date om het goed te maken?
Nee grapje
UP!
As the phoenix arises from his ashes...
- Saskjezwaard
- Computer

Nee, klopt je bent een van de enigste.
Drie ah's lukt makkelijk, zeker als je kijkt naar het inwoneraantal^^ en succes met mij stalken, dan moet je eerst drie ah's af
Haha, je bent heel erg goed bezig, een machtige moddereter beledigen xD
En Jodie, je moet toegeven, de reclame's van de ah zijn veel en veel beter dan die van de jumbo^^
Up!
Drie ah's lukt makkelijk, zeker als je kijkt naar het inwoneraantal^^ en succes met mij stalken, dan moet je eerst drie ah's af
Haha, je bent heel erg goed bezig, een machtige moddereter beledigen xD
En Jodie, je moet toegeven, de reclame's van de ah zijn veel en veel beter dan die van de jumbo^^
Up!
- Saskjezwaard
- Computer

Jeeej 
Up
Up
- Saskjezwaard
- Computer

Het wordt eng he 
Up
Up
-
Babette<3.
- Balpen

Up.
Ik vraag me af wie zometeen al die upjes gaat tellen om te kijken of we al bij 800 zijn xD.
Ik vraag me af wie zometeen al die upjes gaat tellen om te kijken of we al bij 800 zijn xD.
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.