Spuw je happiness
Zou je wel willen, he 
Nou, waarom ben ik vandaag zou blij? Eigenlijk is het heel simpel, ik heb gewoon een hele gezellige en drukke schooldag gehad. Veel gelachen en natuurlijk weer nieuwe mensen leren kennen en ermee praten. Ben gewoon zo blij vandaag ^^

Nou, waarom ben ik vandaag zou blij? Eigenlijk is het heel simpel, ik heb gewoon een hele gezellige en drukke schooldag gehad. Veel gelachen en natuurlijk weer nieuwe mensen leren kennen en ermee praten. Ben gewoon zo blij vandaag ^^
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
De stoute schoenen aan getrokken en me opgegeven voor het YA Promoteam van de uitgeverij Unieboek. En nu maar duimen dat ik word uitgekozen. 

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Ik duim voor je, Maaike!
Ik wilde zo graag een bepaalde soort panty hebben. Vorige week precies zo'n panty gekocht en voor de zekerheid een paar maten te groot. Trek ik die thuis aan, was die nog te klein... en een andere soort panty die ik had gekocht die me één maat te groot was paste me perfect! Ik die te kleine panty teruggebracht en een paar nieuwe gekocht met precies dezelfde kleur, thuis gepast, zat perfect! Bleek het gewoon dat die te kleine panty een figuur corrigerende panty was geweest...
Maar goed, ik heb nu de panty die ik moet hebben. 
Ik wilde zo graag een bepaalde soort panty hebben. Vorige week precies zo'n panty gekocht en voor de zekerheid een paar maten te groot. Trek ik die thuis aan, was die nog te klein... en een andere soort panty die ik had gekocht die me één maat te groot was paste me perfect! Ik die te kleine panty teruggebracht en een paar nieuwe gekocht met precies dezelfde kleur, thuis gepast, zat perfect! Bleek het gewoon dat die te kleine panty een figuur corrigerende panty was geweest...

-
- Vulpen
Goed huisfeestje gegeven en ook alles weer opgeruimd + met de liefde gaat het allemaal ook wel voorspoedig. Voel me helemaal goed. 

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
-
- Toetsenbord
Ik kan t nog steeds niet :(
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
Jij hebt dan ook de aandachtsspanne van een kabouter-hamster --'
Maar dat is inderdaad veel, Maaike!
en dan hier ook nog verhalen lezen, pff, goed bezig xD succes met de rest! :p
Maar dat is inderdaad veel, Maaike!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, als je het lezen eenmaal in je ritme hebt zitten, valt het wel mee
btw gaan jullie nog verder met jullie verhalen? Als jullie die nou afronden kan ik ze misschien ook nog bij m'n 75 voegen 

My head is a jungle...
My head is a jungle...
Ik heb vannacht een kinderverhaaltje gedroomd
en saskia en ik zijn bezig met het vernieuwen van orde enxhaos ^^

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Dat bezig zijn van ons is met heeeel grote tussenpauzes... als je dat ooit wil aflezen, Maaike, zou ik dat in een tienjarenplan opnemen, misschien dat je dan geluk hebt :p
Daar moeten we weer eens mee verder gaan trouwens! En ook onze crossover
stukjeeee, stukjeeee!
Daar moeten we weer eens mee verder gaan trouwens! En ook onze crossover

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Suppose you toss a coin enough times
HahaChristian Damen schreef:Kuch http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 7&t=149727 kuch

-
- Toetsenbord
Hij is al afgelopen-Maaike- schreef:HahaChristian Damen schreef:Kuch http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 7&t=149727 kuchals je een update plaatst verschijnt hij weer in mijn ongelezen topic lijst, anders vergeet ik het

-
- Typmachine
- Contacteer:
Zoals het er nu naar uit ziet vallen er ondanks een nieuwe bezuinigingsronde voor volgend jaar bij ons geen gedwongen ontslagen in 2014.
De sfeer op het werk veranderd merkbaar. 

@P_Westdijk, dat is goed nieuws!
Aaaah, na anderhalve maand mag ik dan eindelijk Gone 06 uitpakken. Hij stond braaf ingepakt naast z'n serie maatjes, maar nu kan ik hem eindelijk lezen!
(Misschien ben ik komende paar dagen een béétje onbereikbaar
)

Aaaah, na anderhalve maand mag ik dan eindelijk Gone 06 uitpakken. Hij stond braaf ingepakt naast z'n serie maatjes, maar nu kan ik hem eindelijk lezen!

My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Toetsenbord
Nice! Duimpje omhoog!P_Westdijk schreef:Zoals het er nu naar uit ziet vallen er ondanks een nieuwe bezuinigingsronde voor volgend jaar bij ons geen gedwongen ontslagen in 2014.De sfeer op het werk veranderd merkbaar.
Ik kom weer even mijn happiness spuwen
(dat klinkt echt raar.)
Ik ben eindelijk klaar met de beschouwing die ik moest schrijven
Daarnaast een 6 voor Natuurkunde, waarvoor ik slechter had verwacht. Een 7.8 voor Wiskunde en een 8.3 voor Economie 

Ik ben eindelijk klaar met de beschouwing die ik moest schrijven

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Jeej het is me eindelijk gelukt om een nieuwe avatar te uploaden! Deze is een beetje eng maar de mooiere hadden niet het goede formaat.
Er zijn maar twee dingen in het leven die je kunt bereiken met je ogen een beetje dicht. Liefde en vrede.
Nu, is het toch met me gebeurd.
Nu, word ik in tweeën haast gescheurd,
in twee stukken gereten.
Eerst wilde ik niets weten van jou, oh alsjeblieft,
Maar nu, oh God, ik ben verliefd!
p.s. Het speelt al een tijdje, maar ik ben er nog steeds heel blij mee!
Nu, word ik in tweeën haast gescheurd,
in twee stukken gereten.
Eerst wilde ik niets weten van jou, oh alsjeblieft,
Maar nu, oh God, ik ben verliefd!
p.s. Het speelt al een tijdje, maar ik ben er nog steeds heel blij mee!
Bijna NaNoWriMo
Heb er dit jaar echt zin in! Vorig jaar niet zo ver gekomen, krappe 7000 woorden. Maar had het toen ook erg druk moet het organiseren van vele activiteiten voor school. Dit jaar heb ik dan wel weer de pech dat mijn examenweek midden in de NaNoWriMo maand valt, maar dat betekent dat ik vanaf 1 november al flink aan de bak moet op ervoor te zorgen dat ik dit jaar minimaal boven de 40.000 woorden uitkom. Ik streef natuurlijk naar de 50.000
Zijn er ook andere mensen die dit jaar gezellig meedoen?

-
- Vulpen
Terwijl mijn klasgenoten vandaag proefwerken maken, is alles wat ik hoef te doen een klein beetje leren, naar de kapper en naar de stad. Héérlijk.
En NaNoWriMo, tja, ik dénk dat ik mee ga doen als Young Writer. En dan komt nu dus de vraag; zal ik schrijven in het Nederlands of in het Engels? Lastig.
En NaNoWriMo, tja, ik dénk dat ik mee ga doen als Young Writer. En dan komt nu dus de vraag; zal ik schrijven in het Nederlands of in het Engels? Lastig.
Truth be told, I miss you.
Heerlijke week Parijs gehad, nu knetterhard met school bezig (afgelopen week en deze week), maar een leuk weekend in het vooruitzicht en volgende week jarig!
Woeh, boel vrolijkheid!

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
- Saskjezwaard
- Computer
Eindelijk heb ik mijn RIJBEWIJS
woeeeeh!