Algemene Chatbox
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Nee, ik wilde het juist niet samenvoegen. Maar ik dacht dus te hebben gelezen dat die Lola de persoon was die met Lucas in de tuin eerst stond. Vandaar. Dan verander ik de naam in mijn deel even, maar dan zou jij toch je stukje moeten aanpassen
Sorry ^^'

"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Maakt niet uit gewoon van ons alle twee niet slim gedaan :p maar dan zal ik het zo wel geheel veranderen 

Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Even een vraagje. Is het gebruikelijk om als je feedback hebt op een RP-verhaal dat in hetzelfde topic als het verhaal te posten? Op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat ik dat hier moet doen. Ik probeer Nacht krijgers een beetje te volgen om te zien hoe een RP-verhaal in zijn werk gaat.
Ik zal het deze keer maar in ieder geval even hier posten:
Het valt me op dat jullie schrijven over een 'Oranje groep' en een 'Paarse groep' (en misschien nog meer, dat weet ik niet). Is het niet leuker om de groepen ook allebei een naam te geven waar je over spreekt en oranje en paars als een soort strijdkleuren van die groep te zien?
Verder lijkt me het een leuk verhaal. Er zijn al drie geweldige, sterke karakters neergezet en ik ben ook benieuwd naar de rest.
Er zaten een paar foutjes in Ruka's stukje en haar uitleg. Ruka? Als je wilt kan ik die er voor je uithalen, maar volgens mij zijn ze niet zo storend...
Schrijf snel verder!
Ik zal het deze keer maar in ieder geval even hier posten:
Het valt me op dat jullie schrijven over een 'Oranje groep' en een 'Paarse groep' (en misschien nog meer, dat weet ik niet). Is het niet leuker om de groepen ook allebei een naam te geven waar je over spreekt en oranje en paars als een soort strijdkleuren van die groep te zien?
Verder lijkt me het een leuk verhaal. Er zijn al drie geweldige, sterke karakters neergezet en ik ben ook benieuwd naar de rest.
Er zaten een paar foutjes in Ruka's stukje en haar uitleg. Ruka? Als je wilt kan ik die er voor je uithalen, maar volgens mij zijn ze niet zo storend...
Schrijf snel verder!

As the phoenix arises from his ashes...
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Feedback op een rp-verhaal kan je het beste hier plaatsen. Tussen het verhaal door stoort nogal. Dan kan je niet lekker doorlezen
. Verder mag feedback geven altijd, en als je wilt kan je ook nog steeds meedoen aan de Nachtkrijgers.
Een naam zou kunnen, maar dan moeten we even met zijn allen brainstormen denk ik.

Een naam zou kunnen, maar dan moeten we even met zijn allen brainstormen denk ik.
Je mag best zeggen wat ik fout heb hoor
Stuur het anders in een PM, dat mag je altijd bij mij doen als je dingen ziet die jou misschien storen.
Maar eigenlijk zijn de kleuren ook strijdkleuren. Alleen is het makkelijk aan te geven in welke groep je zit met deze kleuren. Maar namen voor de groepen is wel een leuk idee! Maar moeten we inderdaad even kijken hoe we ze dan noemen, meedoen mag natuurlijk ook altijd xatham

Maar eigenlijk zijn de kleuren ook strijdkleuren. Alleen is het makkelijk aan te geven in welke groep je zit met deze kleuren. Maar namen voor de groepen is wel een leuk idee! Maar moeten we inderdaad even kijken hoe we ze dan noemen, meedoen mag natuurlijk ook altijd xatham
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Erg bedankt voor jullie uitnodiging om mee te mogen doen, maar het is niet erg mijn onderwerp om over te schrijven. Ik weet niks over vechtsporten en zo. Ik vind het wel leuk om erover te lezen, integendeel. Verder begrijp ik nog niet helemaal 100% hoe een RP-verhaal te werk gaat en ik denk dat ik door het bijhouden van dit verhaal wel een aardig beeld krijg. Kortom, ik word misschien wel jullie trouwste lezer, maar op het gebied van schrijven sla ik nog even een ronde over 
Ruka, ik stuur morgen/overmorgen wel even een PB, ik ga nu slapen.

Ruka, ik stuur morgen/overmorgen wel even een PB, ik ga nu slapen.
As the phoenix arises from his ashes...
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Hey Annelotte,
Ik twijfel nogal over jouw stukje. Want je was eerder niet echt duidelijk of je nu thuis was of ook in de Tempel. En als je in de Tempel was, dan stond jouw personage in dezelfde tuin als Ebony. En dan zou ze ook hebben gezien dat de meester een verzoek doet. En niet dat Ebony zomaar wegsluipt of wat.
Ik twijfel nogal over jouw stukje. Want je was eerder niet echt duidelijk of je nu thuis was of ook in de Tempel. En als je in de Tempel was, dan stond jouw personage in dezelfde tuin als Ebony. En dan zou ze ook hebben gezien dat de meester een verzoek doet. En niet dat Ebony zomaar wegsluipt of wat.
Ow sorry, ik heb mijn stukje helemaal veranderd, zodat mijn personage nu thuis is. Dat is volgens mij handiger... En dan vervolgens naar de Tempel gaat, door het park. Zodat je wel weer ongeveer dezelfde situatie krijgt.
Ik hoop dat het nu wel klopt
Ik hoop dat het nu wel klopt

Spreken is zilver, schrijven is goud
Vraagje,
Hier staan al best veel rp's, maar helaas word er met de meeste niks meer gedaan. Nu was mijn vraag aan iedereen. Binnen hoeveel dagen vinden jullie dat er iemand moet posten? Bij Nachtkrijgers valt het bijv. nu wel mee, 5 dagen.
Maar bij die tijdmachine is al een maand niet meer gespost.
Vinden jullie dat je het dan aan moet houden 1,2,3,4,5,1,2,3,4,5 Of moeten we dan doorgaan zonder diegene die toch niet post?
Want helaas werkt het systeem nu niet echt.
Hopelijk hebben jullie ook een idee....
Hier staan al best veel rp's, maar helaas word er met de meeste niks meer gedaan. Nu was mijn vraag aan iedereen. Binnen hoeveel dagen vinden jullie dat er iemand moet posten? Bij Nachtkrijgers valt het bijv. nu wel mee, 5 dagen.
Maar bij die tijdmachine is al een maand niet meer gespost.
Vinden jullie dat je het dan aan moet houden 1,2,3,4,5,1,2,3,4,5 Of moeten we dan doorgaan zonder diegene die toch niet post?
Want helaas werkt het systeem nu niet echt.
Hopelijk hebben jullie ook een idee....

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Saskjezwaard
- Computer
Ow ships, het is mijn beurt, ik was het helemaal vergeten
ik zal morgenmiddag een stukje posten^^
Ruka, dat vind ik een hele goede vraag.
Ik vind dat het iemands eigen verantwoordelijkheid is om te posten en als hij dat niet doet, dat hij na ehm, (even een getal lukraak uit de lucht grijpen) een dag of tien overgeslagen mag worden. En als die persoon het vergeten is (zoals ik nu^^), dat hij gewoon in de chatbox zegt dat hij de volgende post op zich neemt. HEt is volgens mij niet echt heel erg als je één keer één post overgeslagen wordt.

Ruka, dat vind ik een hele goede vraag.
Ik vind dat het iemands eigen verantwoordelijkheid is om te posten en als hij dat niet doet, dat hij na ehm, (even een getal lukraak uit de lucht grijpen) een dag of tien overgeslagen mag worden. En als die persoon het vergeten is (zoals ik nu^^), dat hij gewoon in de chatbox zegt dat hij de volgende post op zich neemt. HEt is volgens mij niet echt heel erg als je één keer één post overgeslagen wordt.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Het systeem werkt feitelijk wel en is een stuk overzichtelijker. Het is inderdaad jammer dat mensen het niet zo bijhouden. Met overslaan krijg je enkel dat het verhaal minder gaat kloppen, omdat sommige personages dan achtervallen of zelfs worden buiten gesloten. Dat lijkt mij ook niet leuk :S
Persoonlijk ben ik van mening dat mensen van te voren goed moeten beseffen of ze het willen/kunnen opbrengen om een RP te volgen en dus regelmatig te posten. Kun of wil je dat niet, dan moet je gewoon niet meedoen, omdat je anders het verhaal stagneert.
Dat klinkt misschien wat cru, ik bedoel het echter niet zo.
Maar het is gewoon hoe ik het zie. Natuurlijk zijn RP's voor iedereen, maar... wel er iets voor over hebben hè
.
Misschien is het een idee om anders iemand met behulp van PB's even te porren dat ze moeten denken aan de RP? En of ze nog iets plaatsen, of dat een ander hun personage een beetje mag meenemen in het verhaal? Zodat ze niet zullen achterlopen?
Persoonlijk ben ik van mening dat mensen van te voren goed moeten beseffen of ze het willen/kunnen opbrengen om een RP te volgen en dus regelmatig te posten. Kun of wil je dat niet, dan moet je gewoon niet meedoen, omdat je anders het verhaal stagneert.
Dat klinkt misschien wat cru, ik bedoel het echter niet zo.

Misschien is het een idee om anders iemand met behulp van PB's even te porren dat ze moeten denken aan de RP? En of ze nog iets plaatsen, of dat een ander hun personage een beetje mag meenemen in het verhaal? Zodat ze niet zullen achterlopen?
Ja, ik denk inderdaad het het slim is om een bericht te sturen naar degene die aan de beurt is. Misschien na 10 dagen? Of is dat te kort? Het is namelijk wel de bedoeling dat het leuk blijft. Als mensen het tegen hun zin in doen heb ik liever dat ze ermee stoppen.
(En ik vind ook dat de mensen die willen stoppen dat aan moeten geven, en niet ervoor kiezen om gewoon niet meer te posten)
Want RP'en neemt eigenlijk wel wat tijd in beslag per week :p Dat weet je en daar kies je voor als je mee wil doen aan een RP. Als ik niet post voel ik me heel lullig tegenover de rest. Niet voor mezelf, als ik bijv. geen stukje kan verzinnen.
(En ik vind ook dat de mensen die willen stoppen dat aan moeten geven, en niet ervoor kiezen om gewoon niet meer te posten)
Want RP'en neemt eigenlijk wel wat tijd in beslag per week :p Dat weet je en daar kies je voor als je mee wil doen aan een RP. Als ik niet post voel ik me heel lullig tegenover de rest. Niet voor mezelf, als ik bijv. geen stukje kan verzinnen.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Het is inderdaad jammer voor anderen, of zelfs lullig als iemand gewoon stopt met posten, en het niet even meldt.
Over die aantal dagen... Tja, daar zullen we denk ik even over moeten overleggen? Tuurlijk moet niemand iets tegen zijn wil in doen
, maar tien dagen vind ik persoonlijk wel erg lang ^^'.
Misschien na de 5de dag?
Over die aantal dagen... Tja, daar zullen we denk ik even over moeten overleggen? Tuurlijk moet niemand iets tegen zijn wil in doen

Misschien na de 5de dag?
- Saskjezwaard
- Computer
Ik stem ook voor na 5 dagen, het kan zijn dat de persoon in kwestie (kuch, geen ervaring hoor
, kuch) het gewoon vergeten is en wel door wil blijven gaan. Na 5 dagen is ook niet iedereen uit het verhaal getrokken en vergeten wat er allemaal is gebeurd.

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik neem aan dat als mensen even uit de sfeer zijn, ze gewoon eventjes teruglezen
.
Het kan in ieder geval zeker helpen, dat is mijn ervaring
.

Het kan in ieder geval zeker helpen, dat is mijn ervaring

Ja 5 dagen vind ik wel een goed idee
Verder weet ik eigenlijk ook nooit wie er aan de beurt is :p Dus kan het inderdaad zijn dat ik het ook vergeet.
Dan moet je inderdaad gewoon een pb sturen X3

Dan moet je inderdaad gewoon een pb sturen X3
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Er is pas een volgorde, nadat iedereen op zijn minst één stukje heeft geplaatst, en dan bedoel ik eigenlijk niet op een intro stukje. Maar echt een deel verhaal
. Met intro dan denk ik dus aan de stukjes die we hebben geplaatst bij de omschrijving van onze personages.
Trouwens, wachten we eigenlijk ook niet met beide RP's een beetje op Kokosnootje? Die moet toch nog terugkomen van vakantie, of was die alweer terug?

Trouwens, wachten we eigenlijk ook niet met beide RP's een beetje op Kokosnootje? Die moet toch nog terugkomen van vakantie, of was die alweer terug?
Dat weet ik eigenlijk niet :p Maar volgens mij hebben we pas drie mensen in het verhaal
We wachten op Jodiejj & saskjezwaard...
Die hebben alleen nog een intro getypt, dus die moeten zichzelf op een of andere manier in het verhaal plaatsen X3

We wachten op Jodiejj & saskjezwaard...
Die hebben alleen nog een intro getypt, dus die moeten zichzelf op een of andere manier in het verhaal plaatsen X3
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Saskjezwaard
- Computer
Sorry, mijn stukje komt morgen
Kokosnootje deed bij Nachtkrijgers niet mee, dus daar kunnen we ook niet op wachten 

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Oh, dan deed Kokosnootje dus enkel nog mee aan het tijdreizen? Kunnen we daar eigenlijk op een manier mee verder?
Ja, we kunnen de karakters gewoon door laten praten :p
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Dan zou ook daar Saskjeszwaard weer eerst moeten reageren XP, anders kom ik in ieder geval niet echt verder. Mijn personage reageerde namelijk op het boze en verwarde van haar personage
.

- Saskjezwaard
- Computer
Stukje voor Nachtkrijgers geplaatst^^ ik heb er nog een stuk bijgeplaatst, waar Jodie's karakter in voorkomt, gezellig babbelend met Saywer op weg naar het park 

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Jammer dat iedereen zich daar ineens lijkt te verzamelen. Was niet echt mijn idee ervan geweest XP. Nja, we maken er wel wat van. 

Nouwja, dan krijgen we een super drukke groep X3 Maar ach. Nu alleen Jodiejj en we zijn compleet
Althans, bij nacht krijgers.. :p

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Ik bedoelde het niet opdringerig :p sorry als dat zo overkwam ...
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Nee, joh xD haha, kwam helemaal niet zo over hoor
Ik denk meld alleen even
dat het snel geplaatst wordt ( wil nu alleen eerst even begin van een eigen verhaal afmaken
)

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Tralala :p Hoe is het daaar allemaal?
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Even opmerking op CNs stukje. Een fretkat is geen knaagdier, maar een roofdier ( komt ook eerder in de buurt van de katachtige dan de knaagdieren ) Ze worden zelfs bij de katachtige ondergedeeld ( maar volgens mij klopt dit niet helemaal als ik in mijn geheugen graaf
)
Daarbij klopt het uithoudingsvermogen ook niet helemaal, maar dat is bijzaak en niet heel belangrijk

Daarbij klopt het uithoudingsvermogen ook niet helemaal, maar dat is bijzaak en niet heel belangrijk

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik weet wat een fretkat is
heb het opgezocht toen je het introduceerde. Maar Ebony ziet zichzelf zeg maar als wel een waardige kat, en zoiets aparts als een fretkat vindt zij minderwaardig en noemt ze dus in gedachten een knaagdier. Om haar spot ertegen de benadrukken.
En ik bedacht mij later ook ja dat, in ieder geval de cheeta, vaak alles zet in één snelle aanval, maar leeuwen moeten eveneens na een mislukte aanval eerst beetje bijkomen voordat ze het weer kunnen proberen
. Al dacht ik dat een cheeta wel langer zijn aanval kan volhouden, terwijl leeuwen het echt van hun aantal moeten hebben op dat moment en anders falen als het prooi te snel van hen verwijderd.
Verder heb ik niet gekeken naar uithoudingsvermogen van de fretkat (mocht de daar op doelen), maar daar heb ik verder ook niks over gezegd.

En ik bedacht mij later ook ja dat, in ieder geval de cheeta, vaak alles zet in één snelle aanval, maar leeuwen moeten eveneens na een mislukte aanval eerst beetje bijkomen voordat ze het weer kunnen proberen

Verder heb ik niet gekeken naar uithoudingsvermogen van de fretkat (mocht de daar op doelen), maar daar heb ik verder ook niks over gezegd.
Neeh, leeuw kan langer volhouden, cheetah raakt overhit en kan daardoor maar zo'n 10 seconde volhouden ( het zijn ware sprinters
)
En ik doelde niet op het uithoudingsvermogen van een fretkat :p want die jaagt vanuit sluipende aanval, dus ik denk dat het uithoudingsvermogen hetzelfde ong. zal zijn als een panter ze jagen althans hetzelfde
Aah dan snap ik hoe je bedoelde met knaagdier
haha, dat gaat gezellig worden in het team xD niemand is echt goed voor elkaar xD haha,

En ik doelde niet op het uithoudingsvermogen van een fretkat :p want die jaagt vanuit sluipende aanval, dus ik denk dat het uithoudingsvermogen hetzelfde ong. zal zijn als een panter ze jagen althans hetzelfde

Aah dan snap ik hoe je bedoelde met knaagdier

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Het was ook niet de bedoeling dat ze vriendelijk waren voor elkaar XP. Anders maak je geen (leuk?) verhaal, toch?
Tien seconden maar? *gaat het toch eventjes opzoeken* Ik dacht iets langer... in ieder geval op Discovery enzo lijkt het altijd langer te duren XP. Dat het sprinters waren wist ik, maar dacht dat ze snel weer opgeladen waren...
Nja, ik zal het in ieder geval nog aanpassen.

Tien seconden maar? *gaat het toch eventjes opzoeken* Ik dacht iets langer... in ieder geval op Discovery enzo lijkt het altijd langer te duren XP. Dat het sprinters waren wist ik, maar dacht dat ze snel weer opgeladen waren...
Nja, ik zal het in ieder geval nog aanpassen.
Tien seconde schatting volgens mij van topsnelheid ( althans dat had ik nog in mijn geheugen staan xD haha gaat nu ook nieuwsgierig opzoeken xD ) hehe,
Jaa, ze zijn wel weer sneller opgeladen xD.
enne hahah geen leuk verhaal zonder bitche xD haha
Ik heb nu gevonden, zo'n 300 meter, maar volgens mij is dat geen betrouwbare site. 3 seconden wordt dan aangeven ( ook op youtube filmpjes kreeg ik drie seconde, hmm wel erg weinig xD )
De drie seconde is de opbouw van hun sprint :p hehe
Jaa, ze zijn wel weer sneller opgeladen xD.
enne hahah geen leuk verhaal zonder bitche xD haha
Ik heb nu gevonden, zo'n 300 meter, maar volgens mij is dat geen betrouwbare site. 3 seconden wordt dan aangeven ( ook op youtube filmpjes kreeg ik drie seconde, hmm wel erg weinig xD )
De drie seconde is de opbouw van hun sprint :p hehe
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik heb gevonden dat ze 550 meter hun sprint kunnen volhouden van 110km per uur, maar dat de meeste cheeta's toch maar met 70km per uur rennen, omdat het terrein nooit perfect genoeg is om die topsnelheid te halen voor het vangen van prooi. Plus dat ze slecht de bocht om kunnen in zo'n sprint (het gedrag van de gazelle om te ontkomen is opzij springen).
Ze hebben 40 minuten nodig om weer op te laden na een sprint van 110km/h, omdat ze anders over verhit raken inderdaad.
Over de leeuwen heb ik echter niet iets kunnen vinden over hun oplaadtijd. Enkel dat zij maar een max snelheid kunnen bereiken van 60km/h.
Dus ik heb dan zoiets van... Het is afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, of iets/iemand uithoudingsvermogen heeft
.
Ze hebben 40 minuten nodig om weer op te laden na een sprint van 110km/h, omdat ze anders over verhit raken inderdaad.
Over de leeuwen heb ik echter niet iets kunnen vinden over hun oplaadtijd. Enkel dat zij maar een max snelheid kunnen bereiken van 60km/h.
Dus ik heb dan zoiets van... Het is afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, of iets/iemand uithoudingsvermogen heeft

Twee verschillende uithoudingsvermogens hea
, zonder zuurstof en met zuurstof xD, maar over het algemeen werken katten helemaal niet zo sterk op uithoudings vermogen :p hehe.
Bij leeuwen is de sprint over het algemeen niet belangrijk omdat ze op een geheel andere manier jagen
.

Bij leeuwen is de sprint over het algemeen niet belangrijk omdat ze op een geheel andere manier jagen

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Klopt ja. *gaat even bedenken hoe het dan op te schrijven*

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Goed... het valt hier wel erg dood. Wil je nog meedoen Jodie? Zo niet, dan vraag ik Ruka om verder te gaan met haar stukje.
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine

Hey allemaal,
Ik denk dat ik beter kan stoppen met de Rp's waaraan ik nu meedoe. Ik heb het de laatste tijd een stuk drukker op werk en mijn weekende worden gevuld met hoofdpijn, wat schrijven nogal moeilijk maken. Het beetje inspiratie wat ik dan kan vinden gaat vooral uit naar mijn eigen verhalen.
Dus ik wil jullie niet langer ophouden en mijn karakters mogen verdwijnen.
Moet ik zelf eigenlijk nog verdwijnscenes schrijven xD ?
Ik denk dat ik beter kan stoppen met de Rp's waaraan ik nu meedoe. Ik heb het de laatste tijd een stuk drukker op werk en mijn weekende worden gevuld met hoofdpijn, wat schrijven nogal moeilijk maken. Het beetje inspiratie wat ik dan kan vinden gaat vooral uit naar mijn eigen verhalen.
Dus ik wil jullie niet langer ophouden en mijn karakters mogen verdwijnen.
Moet ik zelf eigenlijk nog verdwijnscenes schrijven xD ?
- Saskjezwaard
- Computer
Ik doe ook niet meer mee, sorry
eerst had ik genoeg vrije tijd doordat ik alleen maar werkte, maar nu met mijn studie en tja, toch ook mijn eigen verhalen, heb ik het een heel stuk drukker. Ik wil jullie niet op blijven houden, ik weet zelf hoe irritant dat is. Mijn karakter mag ook plotseling verdwijnen, bruut onder de auto komen, meteoor op zijn kop, woedeuitbarsting ofzo^^ ik wil ook best iets verzinnen 

Typisch geval van een schaap over de dam...
Jullie hebben jezelf vrijwillig opgegeven voor rp's net zoals iedereen. Je doet een rp met meerdere mensen, het is met rp'en de bedoeling dat je doorgaat. Je kunt niet mensen 3 weken laten wachten, daarna zeggen: Jongens ik stop ermee. Vooral met al de rp's waaraan je meedoet.
Je beetje inspiratie gaat naar je eigen verhalen? Nu laat je wel veel mensen zitten. Het ergste is nog dat er opeens 2 mensen stoppen.
Jullie hebben misschien nu een heel RP overhoop gegooid. Wat ik heel asociaal vind...
Ik vond dat jullie of gelijk moesten zeggen dat jullie wouden stoppen. Dan netjes een einde aan je karakter maken, met een paar posts. Niet denken na een post dan klaar te zijn. Of dat je maar wat beter je best doet voor de andere mensen. Loyaal zijn is blijkbaar best moeilijk in deze tijd.
Sorry als jullie dit misschien rot vinden dat ik dit post, maar ik vind wat jullie doen ook niet zo aardig...
Jullie hebben jezelf vrijwillig opgegeven voor rp's net zoals iedereen. Je doet een rp met meerdere mensen, het is met rp'en de bedoeling dat je doorgaat. Je kunt niet mensen 3 weken laten wachten, daarna zeggen: Jongens ik stop ermee. Vooral met al de rp's waaraan je meedoet.
Je beetje inspiratie gaat naar je eigen verhalen? Nu laat je wel veel mensen zitten. Het ergste is nog dat er opeens 2 mensen stoppen.
Jullie hebben misschien nu een heel RP overhoop gegooid. Wat ik heel asociaal vind...
Ik vond dat jullie of gelijk moesten zeggen dat jullie wouden stoppen. Dan netjes een einde aan je karakter maken, met een paar posts. Niet denken na een post dan klaar te zijn. Of dat je maar wat beter je best doet voor de andere mensen. Loyaal zijn is blijkbaar best moeilijk in deze tijd.
Sorry als jullie dit misschien rot vinden dat ik dit post, maar ik vind wat jullie doen ook niet zo aardig...
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Ik wil prima een einde schrijven aan mijn karakters hoor Ruka, heb ik ook aangegeven.
Maar voor mij is een rp niet bepaald het belangrijkste, sorry dat ik andere prioriteiten stel dan jij dat doet.
Er gaat een hoop tijd in zitten die ik op dit moment niet heb. Ik heb de laatste tijd wekelijks ongeveer tijd genoeg om een pagina te schrijven. Ik heb eigenlijk meer tijd, en die wilde ik ook hier voor gebruiken maar wegens medische problemen is die tijd ook verloren gegaan.
Vandaar dat ik het beter vind om gewoon te zeggen dat ik stop dan dat ik jullie weken laat wachten tot ik een dag niet ziek ben en dus kan schrijven.
Maar voor mij is een rp niet bepaald het belangrijkste, sorry dat ik andere prioriteiten stel dan jij dat doet.
Er gaat een hoop tijd in zitten die ik op dit moment niet heb. Ik heb de laatste tijd wekelijks ongeveer tijd genoeg om een pagina te schrijven. Ik heb eigenlijk meer tijd, en die wilde ik ook hier voor gebruiken maar wegens medische problemen is die tijd ook verloren gegaan.
Vandaar dat ik het beter vind om gewoon te zeggen dat ik stop dan dat ik jullie weken laat wachten tot ik een dag niet ziek ben en dus kan schrijven.
- Saskjezwaard
- Computer
Het was inderdaad niet netjes om drie weken te wachten voordat ik heb gezegd dat ik stop, maar om eerlijk te zijn was ik de rp's vergeten en zat ik de hele tijd te denken, dat doe ik later wel. En ik vond het netter om dat te zeggen dan om jullie de hele tijd te laten wachten.
Wat je ook niet moet vergeten dat thuissituaties plotseling kunnen veranderen, ik ben nu bv aan een nieuwe studie begonnen die een heleboel van mijn tijd opslokt en door werk en volleybal is mijn weekend ook al bijna weg. Toen we de rp begonnen had ik alleen maar werk en het hele weekend vrij.
En ik weet niet of je zelf andere verhalen naast de rp schrijft, maar ik heb nog genoeg verhalen naast de rp en die hebben toch voorrang omdat die simpelweg belangrijker zijn. Daar zou je later eventueel nog iets mee kunnen.
En het spijt me dat ik zoveel mensen laat zitten, maar ik heb er simpelweg geen tijd meer voor en geen zin meer in. Gedwongen stukjes posten is ook niet wat ik wil. Je zult geen last meer van me hebben, ik weet nu dat ik niet meer aan rp's mee moet doen.
Wat je ook niet moet vergeten dat thuissituaties plotseling kunnen veranderen, ik ben nu bv aan een nieuwe studie begonnen die een heleboel van mijn tijd opslokt en door werk en volleybal is mijn weekend ook al bijna weg. Toen we de rp begonnen had ik alleen maar werk en het hele weekend vrij.
En ik weet niet of je zelf andere verhalen naast de rp schrijft, maar ik heb nog genoeg verhalen naast de rp en die hebben toch voorrang omdat die simpelweg belangrijker zijn. Daar zou je later eventueel nog iets mee kunnen.
En het spijt me dat ik zoveel mensen laat zitten, maar ik heb er simpelweg geen tijd meer voor en geen zin meer in. Gedwongen stukjes posten is ook niet wat ik wil. Je zult geen last meer van me hebben, ik weet nu dat ik niet meer aan rp's mee moet doen.
Zijn er verder mensen die het leuk lijkt om nog een RP te doen?
Misschien langer als 3 maanden...
Misschien langer als 3 maanden...
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi