De OV triatlon 2013

Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hallo mensen :) Wat super gaaf om te lezen dat jullie dit jaar weer een triatlon zouden willen!

Ik ben zelf helaas verschrikkelijk druk geweest en zie daar aankomende paar maanden geen verandering in komen :( Het is maanden geleden dat ik zelf geschreven heb, en ik ben tot mijn grote schaamte ook nauwelijks op OV geweest. Als iemand anders het wil organiseren wil ik best helpen brainstormen of iets dergelijks. Er is ook een deadline voor een supergave schrijfwedstrijd per 1 juli. Misschien een idee om elkaar daar mee te helpen voor een inzending? Het is de Paul Harland prijs en voor fantastische verhalen tot 10.000 woorden. Vorig jaar kostte het 7,50 om mee te doen en je krijgt er uitgebreid juryrapport voor terug. Misschien zelfs een prijs ;)
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ohja, PHP wilde ik ook aan meedoen dit jaar. Heb toevallig een verhaal klaarliggen van <10k woorden :P

Als er genoeg animo voor is wil ik wel de volgende triatlon organiseren anders?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik vind je een prima vervanger, Chris :p
En iets met PHP lijkt me erg leuk, ik wilde vorig jaar meedoen maar heb het verhaal niet afgekregen en dat ligt nu nog ergens half-afgemaakt te slingeren xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Chris, leef je uit :) Ik vind het heel tof dat mensen het zo leuk gevonden hebben vorig jaar :) Als je wilt brainstormen ofzo, stuur me maar pb'tje. Ik heb geen tijd om het helemaal te organiseren maar wil graag meedenken.

Als er meer mensen willen werken aan een kortverhaal voor de php, ik zou daar ook heel graag aan meedoen! Mijn verhaal is bijna af maar mist nog dat extra dingetje... Wel belangrijk dat dit in een afgesloten deel van het forum plaatsvindt aangezien ze altijd streng zijn in het regelement. Het mag niet online of ergens anders eerder gepubliceerd zijn of vindbaar om de jury niet te beïnvloeden etc. Na de wedstrijd zou dat forumonderdeel wel openbaar kunnen.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik zal een afgesloten gedeelte even voorleggen aan Patrick. Het is indd zo zonde als je eindelijk een verhaal hebt en dat het niet mee mag doen omdat het hier online staat :') Nog meer mensen die daarin interesse hebben?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

We zijn al met z'n drieën Sas :) Goed begin.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ahem mijne moet even verwijderd worden want hij staat hier al tralalala :P

Ik ga er sowieso niet mee winnen, maar ik wil graag wel wat feedback er op hebben, beide het verhaal en - nog belangrijker - mijn manier van schrijven.

Het begint er op te lijken dat ik de volgende triatlon ga organiseren dus? Dan PMen we nog wel even over de hoe en wat binnenkort!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Die feedback is ook mijn reden om mee te doen :p

Patrick heeft trouwens ingestemd om een apart gedeelte te maken voor degene die mee willen doen aan de PHP. Had je een idee in gedachten hoe we elkaar kunnen helpen, Tijgerlelie? Gewoon ieder z'n verhaal posten en dat - net zoals bij de triathlon - ieder feedback op de ander geeft om mee te mogen doen?
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja, dat is wel het plan Saskje. De verhalen zullen langer zijn natuurlijk. En als er meer mensen mee willen doen kunnen we ze altijd aan de groep toevoegen denk ik? Ik zou persoonlijk als eis instellen dat het een afgerond verhaal is. Zodat we ons echt kunnen focussen op het verbeteren van het geheel i.p.v. fragmenten.

En Damen, mijne staat ook al hier voor grootste deel ;) Was het helemaal vergeten! Er is inmiddels wel wat aan geschaafd is natuurlijk. Moet ook nog even vragen of die verwijderd kan worden.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Is je verhaal al verwijderd, Tijgerlelie?

1 juli was de deadline, he? Welke datum is slim om als datum neer te zetten dat verhalen beoordeeld kunnen worden (zodat je nog even tijd hebt om eraan te werken)? Begin mei, of vinden jullie dat te vroeg?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

1 juli wordt aangehouden, er is nog geen officiele datum vastgesteld.

En ik ben zelf nogal druk met werk e.d., en als ik nu ook de triatlon op me neem maak ik geen garanties dat ik iets ga betekenen voor jullie verhalen ;-) Ik ga wel proberen ze te lezen maar werk gaat voor. Oh, en gezien de lengte zal ik ook wat minder letten op taal e.d. dan wat je van me gewend bent ;-) Dus als alle beetjes helpen, geef me dan maar toegang tot dit verstopte subforum ;-)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Werk gaat -helaas T_T - altijd voor :p en alle beetjes helpen inderdaad, dus je mag meedoen, lief he?

Hm, ik zit net te denken of het wel handig is om een deadline te stellen. Zullen we gewoon zeggen dat je je verhaal mag insturen wanneer je wilt, alleen kan je, als je je verhaal op 20 juni instuurt, niet verwachten dat het helemaal door de grammaticacontrole gehaald wordt? Dan zal ik binnenkort even een mededeling plaatsen en hopen dat er nog meer mensen mee willen doen^^
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Yep klinkt goed
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Damen, kunt ook nu de ideeën vast binnenhalen en de triatlon na de zomer doen. Dat we niet opeens activiteiten door elkaar hebben lopen en dan kom je wat minder in de knoei met werk ;) Maar uiteraard moet je dat helemaal zelf weten.

Ik moet nog even een verbeterrondje maken en dan kan die van mij online :P Deadline hoeft wat mij betreft niet. Eigen verantwoordelijkheid. En hoe langer het online staat hoe degelijker commentaar je kunt verwachten natuurlijk!
masterbreel
Vulpen
Vulpen

Een nieuwe Triathlon, dat lijkt mij wel wat!
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ga er lekker over brainstormen op mijn gemak, en dan nadat ik voor de Wedstrijden waar ik aan mee wil doen heb ingestuurd, ga ik de nieuwe Triatlon opzetten. Als je ideeen hebt, mag je die altijd aandragen uiteraard!
Marjon
Puntenslijper
Puntenslijper

Zo'n triatlon lijkt mij eigenlijk ook wel wat. Zeker als het na de zomer is, dan ga ik weer wat meer tijd hebben. Ben er erg benieuwd naar! :)
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Okay, ik heb ideen uitgewerkt voor de triatlon en patrick gevraagd me toegang te geven tot het forum, en dan kan de triatlon binnenkort beginnen.

TENZIJ mensen liever hebben dat we tot na de zomervakantie wachten. In dat geval, laat het even weten!
Plaats reactie

Terug naar “OV Triathlon”