Een verhaal zonder begin en zonder einde

Hier vind je alle voltooide, overige verhalen!
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Woehoe, finally finished! Het was echt geweldig, echt. ;o Ik ben door de laatste twee stukken heen gevlogen, maar ik sluit me wel aan bij Floor, er mist iets. Bepaalde dingen. De laatste stukken zijn heel gejaagd geschreven indd. (:
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Marleen
Balpen
Balpen

Hey iedereen,

Het klopt, het is wel snel geschreven en het leek inderdaad alsof ik haast had. Ik denk dat ik ook wou dat Robert en Kristen weer bij elkaar waren en dat alles perfect is. De andere reden is dat als ik alles wil zeggen, ik zoveel moet uitleggen. Dan was dit geen verhaal geweest van 54 pagina's maar van 250. :p Ik denk dat ik ooit misschien nog wel een deel 2 maak, wanneer Kristen alles onder ogen gaat zien en ze precies weet wat er gebeurt is.
Ben blij dat jullie van het verhaal hebben genoten, en sorry dat mijn einde zo snel was. Jullie hebben beter verdiend!! Want jullie hebben me altijd gesteund en aangemoedigd! Misschien gaan Robert en Kristen ooit nog wel eens op zoek naar de echte oorzaak. En misschien komen Léonardo en Taylor dan ook nog wel hun droomvrouw tegen. Dan zou het verhaal echt af zijn...

Bedankt SaskjeZwaard voor de tip. :)
En ik hoop jullie allemaal ooit nog in een volgend deel te zien. Bedankt voor deze fantastische ervaring. <3

Hele lieve groetjes en heel veel liefs,

Marleen
Marleen
Balpen
Balpen

En Saskjezwaard, wil je het alsjeblieft op de boekenplank zetten? Ik neem dat aanbod heel graag aan. Dank je wel! :)

Groetjes Marleen
Plaats reactie

Terug naar “De Boekenplank”