the vampire diaries!
-
- Balpen
Omdat stefan zich de goed voelt voor Katherine niet op de arrogante manier maar meer om de manier van ik hou niet van liegen bedriegen ect. Maar Katherine mag niet met Stefan haha
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Fijnschrijver
Katherine is wel een van mijn favoriete personages. Dat is Elena niet eens. Ik hou van de chemie tussen Damon en Elena, maar ik vind Elena wat braafjes enzo. Damon en Katherine zijn toch wel mijn favo personages en Alaric, en Damon dan vooral in het begin van de serie, toen hij nog echt badass was. :3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
**SPOILER ALS JE EPISODE 22 NIET HEBT GEZIEN**
Okeeeee, ik dacht dat ik 2 weken geleden en vorige week veel had gehuild, maar deze episode sloeg alles. Bijna iedereen ging dood, moest de stad verlaten of stond op sterven en .. omfg, ELENAA?! Ze wordt gewoon een vampier! Ik moet weten wat voor issues er nu komen, aangezien ze niets meer aan haar hebben als dubbelganger Dus ja.. wat moeten ze nu gaan verzinnen? Ik smacht naar meer!
ENN wat ik ook echt heel shocking vond, was dat Elena tegen Damon had gezegd van "ja.. als ik jou eerder dan Stefan had ontmoet, zou het wel wat geworden zijn tussen ons."
EN WAT BLIJKT?! Stiekem heeft ze Damon eerder ontmoet, maar hij had haar geheugen verwijderd. Like.. zooo zielig voor Damon. :'(
Maar.. ik ben nog steeds Stelena. Ook al hou ik zo veel van Damon.
Okeeeee, ik dacht dat ik 2 weken geleden en vorige week veel had gehuild, maar deze episode sloeg alles. Bijna iedereen ging dood, moest de stad verlaten of stond op sterven en .. omfg, ELENAA?! Ze wordt gewoon een vampier! Ik moet weten wat voor issues er nu komen, aangezien ze niets meer aan haar hebben als dubbelganger Dus ja.. wat moeten ze nu gaan verzinnen? Ik smacht naar meer!
ENN wat ik ook echt heel shocking vond, was dat Elena tegen Damon had gezegd van "ja.. als ik jou eerder dan Stefan had ontmoet, zou het wel wat geworden zijn tussen ons."
EN WAT BLIJKT?! Stiekem heeft ze Damon eerder ontmoet, maar hij had haar geheugen verwijderd. Like.. zooo zielig voor Damon. :'(
Maar.. ik ben nog steeds Stelena. Ook al hou ik zo veel van Damon.
Laatst gewijzigd door ROMEH op 13 mei 2012 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Balpen
** SPIOLER SEASON 3 EPISODE 22 **
@Romeh Yeeaaah Buddy en dan wordt de keuze nog moeilijker en uit eindelijk kiest ze voor Damon Hihihihi
@Romeh Yeeaaah Buddy en dan wordt de keuze nog moeilijker en uit eindelijk kiest ze voor Damon Hihihihi
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Balpen
Aaankomende Donderdag begint seizoen 4 in Amerika hell yeaahhhh!!!!
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Balpen
JAAA!! vrijdag is de dag! hahahaha
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Fijnschrijver
Ik kan echt niet wachten, haha. xd Ik heb al een heleboel previews gezien enzo, ben echt zo benieuwd. ;o
HIHIHIHIHIHIHIHI, ik zal niet veel vertellen totdat de meeste het hier hebben gekeken, maar ik heb de eerste aflevering gezien tijdens huiswerkles... Ik had al m'n huiswerk al af, dus ging ik lekker vd kijken. Happy,
Ik ben weer helemaal vrolijk. VD maakt mijn dag compleet, nu wachten tot volgende week. Nu kan ik net als "vroeger" met enthousiasme tot vrijdag wachten. Liefde...
Ik ben weer helemaal vrolijk. VD maakt mijn dag compleet, nu wachten tot volgende week. Nu kan ik net als "vroeger" met enthousiasme tot vrijdag wachten. Liefde...
-
- Fijnschrijver
Omygosh I liked soooooooooo much. ;o Elena is geweldig en Damon like always ook. En ik ben ook benieuwd wat er nu gebeurde op het einde, dat was echt heeeel vreemd. ;o
SPOILER 4x1
Ik denk dat heksen in dit seizoen een grote rol gaan spelen. Sowieso vanwege dat laatste.. die pastoor heeft een doel voor ogen, hij deed dit niet zomaar..
Ik denk dat heksen in dit seizoen een grote rol gaan spelen. Sowieso vanwege dat laatste.. die pastoor heeft een doel voor ogen, hij deed dit niet zomaar..
-
- Fijnschrijver
SPOILER 4x1
Ik denk het ook. Ik vind die pastoor trouwens een creep. ;o Heeft hij nu al die gasten vampier gemaakt? Maar ze werden verbrand, dat kan dan toch niet? ;o
Ik heb trouwens promo's gekeken en men zegt dat Elena gigantisch veel moeite gaat krijgen met het behouden van haar menselijkheid. Ben benieuwd of we straks het verschil tussen Elena en Katherine nog gaan zien. (aa) Maar dat zal wel. Ik mis Katherine. ;c
Ik denk het ook. Ik vind die pastoor trouwens een creep. ;o Heeft hij nu al die gasten vampier gemaakt? Maar ze werden verbrand, dat kan dan toch niet? ;o
Ik heb trouwens promo's gekeken en men zegt dat Elena gigantisch veel moeite gaat krijgen met het behouden van haar menselijkheid. Ben benieuwd of we straks het verschil tussen Elena en Katherine nog gaan zien. (aa) Maar dat zal wel. Ik mis Katherine. ;c
SPOILERS S04E02
Wow. Ik heb zoveel gehuild bij deze aflevering. Heb echt medelijden met Elena. Ze zit op 't moment in een moeilijke posititie. En like always.. zit ze tussen Damon en Stefan.
Ik vond het zooooooo leuk om Alaric weer te zien.
Wow. Ik heb zoveel gehuild bij deze aflevering. Heb echt medelijden met Elena. Ze zit op 't moment in een moeilijke posititie. En like always.. zit ze tussen Damon en Stefan.
Ik vond het zooooooo leuk om Alaric weer te zien.
-
- Fijnschrijver
SPOILERS S4E2
Ja, ik vond die scene met Alaric echt om te janken gewoon. ;c
Ja, ik vond die scene met Alaric echt om te janken gewoon. ;c
-
- Balpen
omg ik houuuu van Damon! Wat vinden jullie ervan dat Stefan en Elena uit elkaar zijn?
Oeeeh en trouwens Ian mag best Christian Grey worden
Oeeeh en trouwens Ian mag best Christian Grey worden

never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
-
- Vulpen
DIE LAATSTE AFLEVERING OH MIJN GOD IK DACHT ECHT DAT IK DOOOOOOD GING OP HET EINDE. Ik zal niet spoileren, maar het einde was gewoon... oh mijn god, ik ben sprakeloos.
En Stefan en Elena, tsja. Ik ben zelf meer Delena fan, maar ik denk dat Stelena uiteindelijk toch wel weer een stelletje zullen worden. Zeker na wat er op het einde van de laatste aflevering is gebeurd...
En Stefan en Elena, tsja. Ik ben zelf meer Delena fan, maar ik denk dat Stelena uiteindelijk toch wel weer een stelletje zullen worden. Zeker na wat er op het einde van de laatste aflevering is gebeurd...
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
-
- Fijnschrijver
SPOILER S04E07 MY BROTHERS KEEPER
Een van de betere afleveringen die geweest zijn. :3 Ben benieuwd hoe het gaat lopen met Jeremy. Ik vind hem nu gevaarlijker dan Alaric! ;o Enn ik vraag me af hoe het zit met Hailey en die historie-dude. Waar is Bonnie trouwens?
EN OMG. Delena sexy time. <3 Wel jammer dat het moment verpest werd door Stefan en Caroline. Ik geloof niet dat Elena een sirebond heeft met Damon. Dat kan nooit. ;o Elena hield al van Damon voor ze vampier werd, maar dat heeft ze altijd onder controle gehouden. Nu ze vampier is, zal ze dat niet meer kunnen. Team Delena forever. <3
Een van de betere afleveringen die geweest zijn. :3 Ben benieuwd hoe het gaat lopen met Jeremy. Ik vind hem nu gevaarlijker dan Alaric! ;o Enn ik vraag me af hoe het zit met Hailey en die historie-dude. Waar is Bonnie trouwens?
EN OMG. Delena sexy time. <3 Wel jammer dat het moment verpest werd door Stefan en Caroline. Ik geloof niet dat Elena een sirebond heeft met Damon. Dat kan nooit. ;o Elena hield al van Damon voor ze vampier werd, maar dat heeft ze altijd onder controle gehouden. Nu ze vampier is, zal ze dat niet meer kunnen. Team Delena forever. <3
-
- Vulpen
SPOILER S04E07
Ik vind Hailey persoonlijk een beetje eng, en Bonnie is gewoon rustig ergens aan het heksen.
En ik denk wel dat de sirebond echt is, maar dat ze die dan breken en dat ze dan alsnog gewoon van hem houdt. Of dat ze hem helemaal niet wílt breken
Ik vind Hailey persoonlijk een beetje eng, en Bonnie is gewoon rustig ergens aan het heksen.
En ik denk wel dat de sirebond echt is, maar dat ze die dan breken en dat ze dan alsnog gewoon van hem houdt. Of dat ze hem helemaal niet wílt breken

Truth be told, I miss you.
SPOILERS S04E07
Mijn god. Errug onverwachts dit allemaal, haha. Maar ik denk dat die band tussen Damon en Elena dus wel echt is.. alle puzzelstukjes vallen op hun plaats, tenzij de makers van de serie willen dat we dat denken. Maar goed.. Ik kan me gewoon geen ander koppel bedenken dan Stefan en Elena. Ik ben echt team Damon, serieus. Maar ik vind dat Damon een beter en leuker persoon verdiend, die precies past bij zijn karakter, dat Elena hem afdwong toen ze nog mensen was. DUS.
Mijn god. Errug onverwachts dit allemaal, haha. Maar ik denk dat die band tussen Damon en Elena dus wel echt is.. alle puzzelstukjes vallen op hun plaats, tenzij de makers van de serie willen dat we dat denken. Maar goed.. Ik kan me gewoon geen ander koppel bedenken dan Stefan en Elena. Ik ben echt team Damon, serieus. Maar ik vind dat Damon een beter en leuker persoon verdiend, die precies past bij zijn karakter, dat Elena hem afdwong toen ze nog mensen was. DUS.
-
- Balpen
SPOILERS S04E07
Eindelijk Elena en damon zijn bij elkaar het heeft echt te lang geduurd! ben echt blij dat Elena's gevoelens door de sirebond niet aan worden gepast ik was al boos dat ze niet gewoon verlieft op elkaar mochten zijn maar gelukkig mogen ze dat wel
ik was vorige weeg vrijdag helemaal happy.
Eindelijk Elena en damon zijn bij elkaar het heeft echt te lang geduurd! ben echt blij dat Elena's gevoelens door de sirebond niet aan worden gepast ik was al boos dat ze niet gewoon verlieft op elkaar mochten zijn maar gelukkig mogen ze dat wel

"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Balpen
moet denieuweste aflevering nog zien. Net als ONCE UPON A TIME!
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
Voor de Delena liefhebbers!
http://www.youtube.com/watch?v=J4IyR42f9hY
Ik ben er achter gekomen dat ik 'Elena' gewoon een irritante personage vindt. Als mens heeft ze te veel schuldgevoel, als vampier is ze te menselijk en nu ze haar menselijkheid heeft uitgezet, vindt ik haar bloed irritant omdat ze iedereen dwarsboomt. Bitch.
Amen
http://www.youtube.com/watch?v=J4IyR42f9hY
Ik ben er achter gekomen dat ik 'Elena' gewoon een irritante personage vindt. Als mens heeft ze te veel schuldgevoel, als vampier is ze te menselijk en nu ze haar menselijkheid heeft uitgezet, vindt ik haar bloed irritant omdat ze iedereen dwarsboomt. Bitch.
Amen
-
- Fijnschrijver
NINA DOBREV EN FRIGGIN IAN SOMERHALDER ZIJN UIT ELKAAR IK GA DOOD IK GA DOOD OMYGOD. KILL ME PLEASE. DAT WAS MIJN FAVORIETE CELEB KOPPEL GEWOON.
-
- Fijnschrijver
Jaa. ;c Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. ;c
WHAAAAA. Zojuist er achter gekomen dat er een spin-off komt. Dit zal een serie worden waarin alleen The Originals een rol spelen. Zal dit betekenen dat 'The Vampire Diaries' stopt? :c
http://blogs.wsj.com/speakeasy/2013/04/ ... s-spinoff/
http://blogs.wsj.com/speakeasy/2013/04/ ... s-spinoff/
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Delena, al vind ik het vreselijk hoe de schrijvers alles hebben uitgewerkt. :(
"A writer is a world trapped in a person."
-
- Tipp-Ex team
Ik wil even zeggen dat ik de clue met Sylus (of hoe je dat ook schrijft) echt vreselijk slecht vind! Heel seizoen toeleven naar de eindstrijd en dan dit! (zal t niet verklappen, weet niet hoe ver iedereen is...)
Elena is echt vervelend als ze haar humanity aan heeft. Ze was veel leuler zonder. Hopelijk houdt ze het haar wel leuk... Oja en Silas (zo schrijf je dat haha) is inderdaad echt creepy. Maar ja, Bonnie... HAHA ik heb echt een hekel aan haar. :') beter blijft het zo.
Also, Rebekah <3 <3 <3 <3 <3 <3 (Is het al duidelijk wie mijn favo personage is?
)
Also, Rebekah <3 <3 <3 <3 <3 <3 (Is het al duidelijk wie mijn favo personage is?

When the power of love overcomes the love of power.
-
- Tipp-Ex team
Ik vind Bonnie juist een van de weinige toffe vrouwen! Is de enige die beetje d'r eigen plan trekt en zich niks aantrekt van allerlei mannen. Rebekah is zo'n enorm slachtoffertje, haat dat. Alweer een blond mokkel in een serie die zo'n ontzettende stereotyp afhankelijk wijf is dat ik er misselijk van word. Zo, dat wilde ik even gezegd hebben :p Zelfde geld voor Elena trouwens.
#Spoileralert: Het gevecht tussen Silas en Bonnie is gewoon de ultieme anti-climax. Heel seizoen naartoe geleefd, is het in tien seconden voorbij en vecht Silas bovendien niet eens echt terug!
#Spoileralert: Het gevecht tussen Silas en Bonnie is gewoon de ultieme anti-climax. Heel seizoen naartoe geleefd, is het in tien seconden voorbij en vecht Silas bovendien niet eens echt terug!
Nee, Bonnie is echt irritant want ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft zonder dat ze ook maar aan de gevolgen denkt. En Rebekah is gewoon asdfghjkl ik hou van haar. En ze is zooo hot. Ik ship haar met Caroline ^^
De leukste stelletjes ooit vind ik: Klaus en Caroline, Stefan & Lexi, Bonnie & Jeremy, Damon & Rose en omdat Matt dan niemand heeft mag hij wel met mij een beschuitje eten, aardig hè.
SPOILERALERT:
Bonnie died. No one gives a fuck! :')
Serieus. Ik moet altijd huilen als iemand dood gaat of op sterven ligt ofzo, zelfs bij de moeder van Caroline, maar bij Bonnie zat ik gewoon emotieloos voor me uit te staren.......
SPOILERALERT:
Bonnie died. No one gives a fuck! :')
Serieus. Ik moet altijd huilen als iemand dood gaat of op sterven ligt ofzo, zelfs bij de moeder van Caroline, maar bij Bonnie zat ik gewoon emotieloos voor me uit te staren.......
Wat heeft iedereen toch met Klaroline?
Ik zie dr liever met Rebekah, maar oke dat is gwn een crackship van mij :') maar ja, klaus is ook wel grappig als 't op Caroline aankomt, dat zal ik toegeven. Stefan en Lexi is meer echte en BROTP voor mij, aangezien ik ook al Stelena ship (aa) don't hate me now, haha!
Ik moest echt heel hard lachen toen ze heel lam ineens op de grond viel, tbh. Ik zit al op dit moment te wachten sinds ik ben begonnen met kijken :') Justiceee. Maar goed, er zal waarschijnlijk wel weer een manier komen waardoor ze toch weer terug komt ofzo. Want kom op, het is Bonnie.

Ik moest echt heel hard lachen toen ze heel lam ineens op de grond viel, tbh. Ik zit al op dit moment te wachten sinds ik ben begonnen met kijken :') Justiceee. Maar goed, er zal waarschijnlijk wel weer een manier komen waardoor ze toch weer terug komt ofzo. Want kom op, het is Bonnie.
-
- Tipp-Ex team
Echt? Jammer hoor, zoveel Bonnie-haters... Ik blijf erbij dat ze een van de weinige is die lekker voor zichzelf nadenkt en bij haar eigen beslissingen blijft (die meestal prima zijn).
Caroline is ook al zo'n hulpeloos blondje dat maar blijft melkmuilen over mannen. Elke keer als ik denk dat ze een beetje ruggengraat heeft gekweekt gaat ze weer over iemand lopen kwijlen. En Rebekah, boehoehoehoe, dat een man je een paar HONDERD jaar geleden heeft willen omleggen omdat je een vampier bent. Get over it all ready!
Even zien, dan hebben we nog Elena, over needy bitches gesproken. En d'r dubbelganger die ook lekker alle stereotypes van onebetrouwbare, random, emo vrouwen volledig ondersteund. Al met al vind ik het niet echt een lichtend voorbeeld van een serie die goed is voor vrouwen
Maargoed, ik kijk dan ook voornamelijk voor de aantrekkelijke heren
Caroline is ook al zo'n hulpeloos blondje dat maar blijft melkmuilen over mannen. Elke keer als ik denk dat ze een beetje ruggengraat heeft gekweekt gaat ze weer over iemand lopen kwijlen. En Rebekah, boehoehoehoe, dat een man je een paar HONDERD jaar geleden heeft willen omleggen omdat je een vampier bent. Get over it all ready!
Even zien, dan hebben we nog Elena, over needy bitches gesproken. En d'r dubbelganger die ook lekker alle stereotypes van onebetrouwbare, random, emo vrouwen volledig ondersteund. Al met al vind ik het niet echt een lichtend voorbeeld van een serie die goed is voor vrouwen

Maargoed, ik kijk dan ook voornamelijk voor de aantrekkelijke heren

-
- Puntenslijper
- Contacteer:
ooooeee zijn we nu aan het zeggen wie we vreselijk vinden :
- Bonnie (al vanaf seizoen 1 eigenlijk):ik denk gewoon dat onze karakters zo hard verschillen, en ook de beslissingen die ze maakt en haar manier van redeneren staat me niet aan.
- Caroline: het hangt van aflevering tot aflevering af en vooral met wie ze omgaat maar ik haat het vooral hoe ze onbenullige dingen altijd zo belangrijk vind
- Stefan: omdat hij zich altijd wil voordoen als de 'good guy' en hij altijd kritiek heeft op andere hun gedrag als het niet 'volgens het boekje is', terwijl hijzelf geen haar beter is. (ik vind hem niet echt altijd vreselijk, maar toch het grootste gedeelte van de tijd)
- Bonnie (al vanaf seizoen 1 eigenlijk):ik denk gewoon dat onze karakters zo hard verschillen, en ook de beslissingen die ze maakt en haar manier van redeneren staat me niet aan.
- Caroline: het hangt van aflevering tot aflevering af en vooral met wie ze omgaat maar ik haat het vooral hoe ze onbenullige dingen altijd zo belangrijk vind
- Stefan: omdat hij zich altijd wil voordoen als de 'good guy' en hij altijd kritiek heeft op andere hun gedrag als het niet 'volgens het boekje is', terwijl hijzelf geen haar beter is. (ik vind hem niet echt altijd vreselijk, maar toch het grootste gedeelte van de tijd)
"A writer is a world trapped in a person."