The Big Argh! Topic
@Jodie, sorry voor de late reactie. Pffff, blij als morgen voorbij is. Morgen PWS-presentatie enzo en normaal heb ik nooit zo last van stress daarvoor, maar nu loop ik al dagen onrustig te zijn.
En daarbij nog een boel gedoe met mijn 'vriend' zegmaar enzo, dus bluuuuuh.
Stom dit.
En daarbij nog een boel gedoe met mijn 'vriend' zegmaar enzo, dus bluuuuuh.
Stom dit.
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Succes Marit!
Argh: Ruzie met "vrienden". En dan nog te bedenken dat ik op 1 van hen ben geweest... WAAAAHHAAAAAAAAAA... Zit er gewoon beetje doorheen. En dan ook nog leren voor toetsen. Kan mijn concentratie er niet bij houden
Argh: Ruzie met "vrienden". En dan nog te bedenken dat ik op 1 van hen ben geweest... WAAAAHHAAAAAAAAAA... Zit er gewoon beetje doorheen. En dan ook nog leren voor toetsen. Kan mijn concentratie er niet bij houden

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Morgen begint toetsweek, en terwijl iedereen vroeg uit is en laat moet beginnen begin ik om 8.30 en ben ik uit om 15.10 (niet superlaat)
Omdat er 3 uur tussen het einde van mijn eerste en het begin van mijn tweede toets zit.
3 uur tussenuur, great.
Omdat er 3 uur tussen het einde van mijn eerste en het begin van mijn tweede toets zit.
3 uur tussenuur, great.
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
- Saskjezwaard
- Computer
Mijn f doet het niet meer
dus nu moet ik de hele tijd plakken als ik 'm nodig heb :')

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Als zels m'n oude laptopje het al hint... xD ohh, en ik dacht nog zoveel geld te hebben, is dadelijk allemaal weer weg! Moet mijn moeder maar eens meesleuren naar de paradigit :p kan mijn vader in het weekend alles erop zetten. Wat een team zeg haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Vandaag naar de huisarts geweest wegens een drukkend gevoel op me borstkas naast andere symptonen. meteen een hart filmpje gemaakt en bloed afgenomen voor nader onderzoek. morgen de uitslag!
daar gaat me eigen risico ! haha
daar gaat me eigen risico ! haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Anders stopt men iets zonder daar het over te hebben. Bah. >:(
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
Waarom is een permanente haarkleuring bij mij nou niet permanent
, damnn... en het wordt weer goudkleurig, in plaats van rood bruin xD

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Goudlokje en de drie beren ^^
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
politieke debatten? 

Word moe van het desperate gedrag van mijn collega's omdat ze de spinawards willen winnen. Ik snap het wel, maar dit is gewoon overkill.. ben blij dat dat na morgen klaar is 

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Nee, scholieren debatten. Onze school is tweede geworden... van de vier. Das wel goed, in vergelijking met vorig jaar, want toen waren we vierde 
Ugh, het is zo irritant als je enthousiast bent over iets en dan duurt het zo lang voordat je meer weet dat je er niet meer enthousiast over bent :')

Ugh, het is zo irritant als je enthousiast bent over iets en dan duurt het zo lang voordat je meer weet dat je er niet meer enthousiast over bent :')
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer
En dan is het moment weer daar dat je twijfelt aan alles wat je schrijft of hebt geschreven. Waarbij je alleen kijkt naar de dingen die je niet goed kan, waar je niet tevreden over bent, in plaats van de stukken/dingen waar je wel goed in bent. Het moment waarop je extreem kritisch bent naar je plot, dat zo ongeveer alles je aanloert met het opdruk 'cliché' of 'saai' op z'n hoofd gedrukt. Het moment waarbij je door al je plots heenbladert en denkt: dit is toch niet waardig om ooit uitgegeven te worden, waarom zou ik er dus energie in steken?
Welkom, schrijfdepressie, ik heb je gemist!
Ik voel me af en toe echt manisch depressief :') het ene moment helemaal in to the story, het helemaal geweldig vindend om met een knip van m'n vingers zowat huilend in een hoekje te liggen heen en weer wiegend. Oké, dat is overdreven xD maar wie-o-wie weet de remedie erop?
Welkom, schrijfdepressie, ik heb je gemist!
Ik voel me af en toe echt manisch depressief :') het ene moment helemaal in to the story, het helemaal geweldig vindend om met een knip van m'n vingers zowat huilend in een hoekje te liggen heen en weer wiegend. Oké, dat is overdreven xD maar wie-o-wie weet de remedie erop?
-
- Toetsenbord
Ik doe gezellig met je mee Saskia :3
Suppose you toss a coin enough times
Waarschijnlijk zou ik nu huiswerk ofzo moeten doen, want ik heb een heel groot project te maken... Maar ik heb geen zin en motivatie. H e l p.
Oja, en RPen met mensen die niet kunnen schrijven is het ergste ever!
Oja, en RPen met mensen die niet kunnen schrijven is het ergste ever!
;-; De 'sneakmode' van mijn eerste personage op Skyrim was gewoon plots kapot. ;-; Dan zat ik dus constant te sneaken, terwijl mijn cursor dus aantoonde dat ik gewoon rondliep. Op ctrl drukken werkte niet. Dus nu ben ik een orc.
Zo zie je maar hoe interessant mijn leven is. ^^
Zo zie je maar hoe interessant mijn leven is. ^^
♪
Ik was vrij snel uitgekeken op skyrim, ik snap dan ook niet hoe het kan zijn dat je nu nog steeds dat spel speelt.
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
We come and go.
Toe dan maar. Ik raad je trouwens aan om niet meteen de mainquest te doen, maar eerst de wereld door te kijken. (:
We come and go.
We come and go.
Epiloog.ejell schreef:Ik moet nog precies 1300 woorden voor de 50K, maar mijn plot is op! Help!
We come and go.
We come and go.
Heb 't al opgelostLumineer schreef:Epiloog.ejell schreef:Ik moet nog precies 1300 woorden voor de 50K, maar mijn plot is op! Help!

Also, ik heb te weinig kleren, maar ik hou niet van shoppen. :/
-
- Fijnschrijver
Heb je eindelijk de guts om je crush te vragen of hij naar je verjaardagsfeestje komt, stuurt hij terug dat hij de hele meivakantie moet werken en bezig is bij zijn vader. Jeetje mina ik maak nooit een kans als hij al niet eens tijd vrij wil maken en met zijn vader wil overleggen of hij één avond weg kan om een verjaardag te gaan vieren. Ik geef het op.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Anders vraag hem eens, zoals anderen al zeiden, een keer of hij na de meivakantie een keer iets wil afspreken.Little_Miss_Perfect schreef:Heb je eindelijk de guts om je crush te vragen of hij naar je verjaardagsfeestje komt, stuurt hij terug dat hij de hele meivakantie moet werken en bezig is bij zijn vader. Jeetje mina ik maak nooit een kans als hij al niet eens tijd vrij wil maken en met zijn vader wil overleggen of hij één avond weg kan om een verjaardag te gaan vieren. Ik geef het op.

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Fijnschrijver
Zou ik kunnen proberen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zo onzeker ben als de pest. Heb wat vrienden maken en vrienden houden betreft nogal een rottige geschiedenis en ik ben bang dat dat zich gaat herhalen. Bovendien is hij gewoon onwijs populair en ik niet.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Hmm als je jezelf aan die angsten vasthoud zal het ook vaak niet werken... Het probleem is vaak dat mensen onbewust de dingen die ze in hun verleden meemaken, meenemen in hun gedrag waardoor ze mensen kunnen afstoten zonder dat door te hebben of opzettelijk te doen...
En kijken naar standaarden als populairiteit enz. werkt al helemaal niet xD ( uiteindelijk is dat toch iets denkbeeldigs xD )
En kijken naar standaarden als populairiteit enz. werkt al helemaal niet xD ( uiteindelijk is dat toch iets denkbeeldigs xD )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Je hoeft niet meteen vrienden met hem te worden, toch? Ik zou toch eens proberen met hem af te spreken en geen hoge verwachtingen te hebben, want als je die hebt en het loopt totaal anders ben je behoorlijk het haasje. Als je afspreekt met hem zou ik in ieder geval iets gaan doen waar meer mensen bij zijn en in de buurt van je woning. Mocht het je niet bevallen, dan kun je er nog altijd voor kiezen om 'met een goed smoesje' naar huis te gaan. Maar zoals ik al zei, die verwachtingen zijn een funest. Als je een afspraak hebt of maakt zou ik dus gewoon neutraal blijven en je ook zo naar hem gedragen van ik zie wel hoe het gaat lopen. Het enige waar je je in ieder geval op moet voorbereiden is dat het kan tegenvallen, dan valt het na afloop meestal mee. En mocht het dan toch tegenvallen, dan ben je in ieder geval voorbereid. Als je het niet vertrouwt om alleen met hem af te spreken, kun je nog altijd een vriendin meenemen of zo.Little_Miss_Perfect schreef:Zou ik kunnen proberen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zo onzeker ben als de pest. Heb wat vrienden maken en vrienden houden betreft nogal een rottige geschiedenis en ik ben bang dat dat zich gaat herhalen. Bovendien is hij gewoon onwijs populair en ik niet.

- Saskjezwaard
- Computer
Waarom hebben de vliegjes in huis altijd de neiging om zich op mijn net gezette thee te storten? Kan ik weer nieuwe zetten :')
Wat kunnen mensen toch chagrijnig zijn, bah... dacht even lekker een stukje wandelen met mijn vriend in het zonnetje. We liepen langs een terras, bomvol met mensen. En dan moest je die gezichten zien!
Wat ze boos keken! Ik snap niet waarom allemaal die zure gezichten. Bedoel, het is mooi weer, ze hoeven niet te werken, wat willen ze nou nog meer?

- Saskjezwaard
- Computer
Ik kom hier ook even -ondanks het mooie weer- chagrijnig doen. Heb zelfs een lijst!
- Franse ventielen --' in een jaar tijd op twee verschillende fietsen al drie keer het ventiel kapot. Nu maar hopen dat de fietsenmaker er een binnenband met normaal ventiel op kan zetten, ik heb het helemaal gehad met die franse. Niets dat uit Frankrijk is goed :')
- De verkiezingen op de universiteit! Goden, dan ben je bijna te laat, moet je bijna naar het college snelwandelen, staan er mensen bij de ingang: heb je al gestemd? Of andere: heb je even 5 seconden tijd? Neee, hallo, wat denk je zelf! Ik ben bijna te laat --' net een stel aasgieren :')
- het weer... ik ben bang dat het elk moment om kan slaan, ik vind het te warm na zoveel dagen kou... ik vertrouw het niet meer xD
Zo, voel ik me weer wat minder chagrijnig
- Franse ventielen --' in een jaar tijd op twee verschillende fietsen al drie keer het ventiel kapot. Nu maar hopen dat de fietsenmaker er een binnenband met normaal ventiel op kan zetten, ik heb het helemaal gehad met die franse. Niets dat uit Frankrijk is goed :')
- De verkiezingen op de universiteit! Goden, dan ben je bijna te laat, moet je bijna naar het college snelwandelen, staan er mensen bij de ingang: heb je al gestemd? Of andere: heb je even 5 seconden tijd? Neee, hallo, wat denk je zelf! Ik ben bijna te laat --' net een stel aasgieren :')
- het weer... ik ben bang dat het elk moment om kan slaan, ik vind het te warm na zoveel dagen kou... ik vertrouw het niet meer xD
Zo, voel ik me weer wat minder chagrijnig

xd Ik schrijf nu al een tijdje. (is een halfuur een tijdje?) Staan er maar 328 woorden meer op mijn verdomd blaadje. ;-; Rekenen 328 woorden om de twee dagen. Hmmm. (speed is my quality)
Ook nog. Dat stomme Engelse boek. o: Handsome en attractive zijn toch geen personality traits? Wat is je persoonlijkheid? "Oh, ik ben aantrekkelijk." -haters gonna hate-
Ook nog. Dat stomme Engelse boek. o: Handsome en attractive zijn toch geen personality traits? Wat is je persoonlijkheid? "Oh, ik ben aantrekkelijk." -haters gonna hate-
♪