Labyrint chat
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Heeft iemand eigenlijk een idee voor wat er kan gebeuren in die spiegelende kamer?
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
Geen idee, ze kunnen verdwalen, iets tegenkomen, als ze halverwege zijn van de stem te horen krijgen dat ze vanaf dan achtervolgd zullen worden door mensen die de weg kennen en dat ze dus snel hun weg moeten vinden omdat er anders iets gebeurt; van bijv. gepakt worden en allemaal in een kamer ver van elkaar gezet worden tot gewoon aangevallen worden.
Ik vind die laatste persoonlijk wel leuk, dat ze achtervolgd worden. Dat brengt ook weer wat spanning in het verhaal.
Ik vind die laatste persoonlijk wel leuk, dat ze achtervolgd worden. Dat brengt ook weer wat spanning in het verhaal.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
De spiegels kunnen na een bepaalde tijd breken. Dat de gehele kamer omdraait en dat het doolhof dus ook opeens gaten heeft en dat ze inderdaad achtervolgd worden is ook wel leuk.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Na een bepaalde tijd breken? Draaien? Ik snap niet wat je bedoelt, vooral met dat draaien niet en dat het doolhof opeens gaten heeft. En als de spiegels breken, wordt het dan niet juist makkelijker?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Onder de spiegels hoeft niet zozeer niks te zitten
Kunnen zwarte wanden zijn, of opnieuw spiegels. Als het hele doolhof omdraait, dan zijn dus de gangen die naar links en rechts gaan. Onder en Boven, dus dan heb je gaten...
Maar er kunnen ook nog steeds spiegelwanden zijn als de spiegels breken, het is fantasie, dus het hoeft niet te kloppen X3

Maar er kunnen ook nog steeds spiegelwanden zijn als de spiegels breken, het is fantasie, dus het hoeft niet te kloppen X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi