We verwelkomen van op heden xILY. & -Maaike- in ons team!
We wensen hen veel plezier en succes met hun nieuwe taken, maar hopen natuurlijk ook dat ze blijven schrijven en reacties geven.
Namens het team
Patrick
Nieuwe teamleden
Moderator: Patrick
Gefeliciteerd met jullie aanstelling als moderator! Ik ben blij dat de taken die ik heb gehad in de handen van deze twee super-werkneemsters terecht komen.
Maaike en Marit,
Veel plezier en veel succes!
Maaike en Marit,
Veel plezier en veel succes!
As the phoenix arises from his ashes...
- Saskjezwaard
- Computer
Hahahha xD dat wennen duurde indd een lange tijd xD Ik vind het nu trouwens raar staan om Maaike's en Marits dingetje rood te zijn 
Maar dames, gefeliciteerd!
Gaat gezellig worden zo in het team^^ nu nog Sebas en Patrick eruit jagen en het is volledig vrouwelijk
dat wordt mijn nieuwe plan hahaha xD

Maar dames, gefeliciteerd!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, oh, Saskia, wij zijn alleen maar middelen om jouw machtige plan te voltooien? 
Dankjewel allemaal! Met jullie hulp en steun moet het toch goedkomen (:
Ik heb er iig zin in! En dat wordt idd weer op zoek gaan naar een nieuwe avatar... ;p

Dankjewel allemaal! Met jullie hulp en steun moet het toch goedkomen (:
Ik heb er iig zin in! En dat wordt idd weer op zoek gaan naar een nieuwe avatar... ;p
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Hump, mijn pc wil dit berichtje maar niet versturen (dit word de vierde keer
)
Gefeliciteerd! Nou ja, de rest is nu dus al allemaal gezegd, ik doe het niet dubbel
@Saskia, je kan Sebas en Patrick ook gewoon om laten bouwen, ben je er vanaf

Gefeliciteerd! Nou ja, de rest is nu dus al allemaal gezegd, ik doe het niet dubbel

@Saskia, je kan Sebas en Patrick ook gewoon om laten bouwen, ben je er vanaf

Shit happens, just flush it and move on!