Ik zag hoe Virge huilde, het was vreselijk om aan te zien. Ik wilde zo graag dat ik hem kon omarmen en troosten, maar dat kon niet. Zelf kon ik ook nog maar net beseffen dat ik gister ben omgekomen aan een ongeluk. Het voelde gewoon als leven, het was ook leven. Maar dan zonder het leef gedeelte. Niemand kon mij horen, zien of voelen. Ik was Lynnrose. Nu ben ik niets, nu ben ik lucht, nu ben ik adem. Het was indringend om er aan te denken. Ik keek nog steeds naar Virge en zag hoe hij bidde. Ik wilde niet meer bij hem zijn. Het was te verdrietig om naar hem te kijken.
Ik zat op de schommel waar ik vroeger veel speelde, ik keek naar mijn voeten. Nu had ik pas zag ik dat ik transparant was. Ik kon door mijn voeten heenkijken, en zag daar de stukken hout die de val zachter zouden opnemen. Ik zag hoe een vrouw met haar kindje naar hierheen liepen. Voordat de mensen op mij zouden gaan zitten liep ik van de schommel af en ging ik bij het gras zitten. Ik dacht na, toen ik nog leefde had ik er wel eens over nagedacht wat er na de dood zal gebeuren, ik had ook weleens Derek Ogilvie gezien, maar ik had er niet over kunnen dromen dat ik echt een geest zal worden.
Stop Crying About Me
Pray for a broken heart
Oh.. ik zal het aanpassen in mijn word document
(het word een triller, dit was pas het eerste stukje 
Het volgende stukje komt een andere keer. Ik zit nu op de verkeerde computer.

Het volgende stukje komt een andere keer. Ik zit nu op de verkeerde computer.
Pray for a broken heart
Een stukje waar je een lezer wel meesleept en vooral ook vragen oproept. Het is goed geschreven en op een mooie manier heb je de gedachten van je hp naar voren gebracht. Het is duidelijk in je verhaal verwerkt. Er is al een fout uitgehaald en ik heb nog twee aandachtpuntjes voor jou.
Verbeteringen:
Nu had ik pas door dat ik transparant was.
of:
Ik merkte toen pas op dat ik transparant was.
Ik kon door mijn voeten kijken, en zag daar de stukken hout die de val zachter zouden moeten makken.
Je mag zelf kiezen wat je met de tips doet, het is immers jouw verhaal. Ik wens je wel veel succes met het verder schrijven van het verhaal en dat het goed mag gaan verlopen!
Verbeteringen:
Deze zin loopt niet helemaal goed. Om het duidelijk te maken wat je met deze zin bedoelt kan je hem beter iets ombouwen.Nu had ik pas zag ik dat ik transparant was.
Nu had ik pas door dat ik transparant was.
of:
Ik merkte toen pas op dat ik transparant was.
Over deze fout twijfel ik nog, het kan ook goed worden gerekend (volgens mij). Ikzelf vind het toch iets mooier als je opnemen verandert in moeten maken. Ook kan je dat "heen" bij kijken weglaten.Ik kon door mijn voeten heenkijken, en zag daar de stukken hout die de val zachter zouden opnemen.
Ik kon door mijn voeten kijken, en zag daar de stukken hout die de val zachter zouden moeten makken.
Je mag zelf kiezen wat je met de tips doet, het is immers jouw verhaal. Ik wens je wel veel succes met het verder schrijven van het verhaal en dat het goed mag gaan verlopen!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding