Bamboo
Tijdens de lunch op mijn werk vertelt een collega dat er bamboo bestaat dat zo snel groeit dat het dwars door iemand kan heengroeien. Dit is een veelgebruikte foltermethode vlogens hem. Met een bamboo plant door je buik leg je waarschijnlijk snel het loodje. Ik dacht nog 'een eik zal dat in potentie ook wel kunnen ware het niet dat je reeds lange tijd vergaan bent voordat de bovenkant van het pasgeboren eikje je rug gaat kietelen (of je buik, afhankelijk hoe je vrienden je hebben opgehangen)'. Mijn collega voegde er nog subtiel aan toe dat de bamboo plant zich er niet van bewust is dat hij je penetreert met een dodelijke afloop. Mijn gedachten dwaalden meteen weer af waarbij de ene bamboo plant de andere complimenteert met zijn enorme groeispurt en er fijntjes aan toevoegt dat dit niet voor iedereen iets positiefs is. Ik zie in mijn gedachten dan dat de bamboo plant geschrokken naar beneden kijkt om de schade te analyseren die hij met zijn egoïstische groei spurt heeft veroorzaakt. Geschrokken en schuldbewust kijkt hij om zich heen. Zo blijkt maar weer, groeien is niet altijd iets goeds.
Haha,
Als dat nou eens echt gebeurd dan lach ik me de "weetiknietwat". Maar het is wel grappig bedacht
Tevens zie ik dat je nieuw bent dus ik heet je van harte welkom op het Ov-Forum. Je kunt je voorstellen bij het voorsteltopic, dan kunnen andere mensen je ook hartelijk groeten. Je hoeft daar alleen maar wat neutraals over jezelf te zeggen en that's it
Maar ik vind je verhaal wel leuk bedacht!
Als dat nou eens echt gebeurd dan lach ik me de "weetiknietwat". Maar het is wel grappig bedacht

Tevens zie ik dat je nieuw bent dus ik heet je van harte welkom op het Ov-Forum. Je kunt je voorstellen bij het voorsteltopic, dan kunnen andere mensen je ook hartelijk groeten. Je hoeft daar alleen maar wat neutraals over jezelf te zeggen en that's it

Maar ik vind je verhaal wel leuk bedacht!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Geloof het of niet, maar het kan echt. http://en.wikipedia.org/wiki/Bamboo_torture.
Hoe kan ik trouwens type fouten corrigeren? Bamboo is bamboe.
Hoe kan ik trouwens type fouten corrigeren? Bamboo is bamboe.
Hehe, dat is gevaarlijke bamboe!
Daar blijf ik maar uit de buurt 
Je kunt je verhaal aanpassen, door bovenaan je bericht op "wijzig" te klikken
Leuk bedacht trouwens!

Je kunt je verhaal aanpassen, door bovenaan je bericht op "wijzig" te klikken

Leuk bedacht trouwens!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Jemig, zou het zeker niet eens door me heen willen hebben.
En zoals Maaike al zei: Je kan fouten verbeteren door rechts bovenaan je post op "wijzig" te drukken, de rest wijst zich vanzelf
En zoals Maaike al zei: Je kan fouten verbeteren door rechts bovenaan je post op "wijzig" te drukken, de rest wijst zich vanzelf

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding