Een eigen flat

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Heerlijk, ik ga na tweeëntwintig jaar mijn ouderlijk huis verlaten. Het geeft een gevoel van vrijheid en blijheid, want nu komt het echter allemaal op mezelf aan. Ik heb werkelijk een prachtig uitzicht over de bossen en in de verte zie ik het strand. Het lijkt net of ik op vakantie ben in eigen land en dat ik na tien minuten lopen op het strand ben. Zie de zomer al helemaal voor mijn ogen, na het strand heerlijk met een pilsje in mijn hand naar de ondergaande zon kijken.

Ik heb echt geluk met dit uitzicht, want zou geen uitzicht willen hebben op een bebouwd gebied. Zie zelfs de hertjes voor mijn huis en beleef dus nu elke dag de avonturen van Bambi. Over de rust die heerst bij mijn woning kan echter zeggen, heerlijk. Geen auto’s of bovenburen die lawaai aan het maken zijn.

Dit zijn natuurlijk de leuke kanten van op jezelf wonen, maar de rekeningen zullen mij harder moeten laten werken, waar ik tevens wel van houdt dus dat komt wel mooi uit en wat ik er voor terug krijg is de ongekende rust en het mooie uitzicht.

Nu is echt nog klussen in mijn flat, maar verwacht dat ik over een aantal weken dan echt mijn intreden ga maken in mijn eigen stekkie, wat voor mij een nieuwe levenservaring met zich meebrengt.

Er zit een nadelig gevoel in mijn flat en dat is dat de vorige bewoner van het balkon is afgesprongen, wat ik totaal niet snap. Zal wel niet helemaal goed zijn geweest in zijn hoofd, want op de brandtrap zijn zelfs lijntjes draad uitgezet dat niemand zijn woning ingaat. Ach, dan heb ik ook nog een geschiedenis te vertellen achter mijn flatje aan mensen die op bezoek zijn.
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Leuk geschreven :) !
Succes met het op jezelf gaan wonen..
You're the one who cries, when you're alone..
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Klinkt super, die flat! Het lijkt me wel een onprettig gevoel geven dat er iemand naar beneden gesprongen is... Leuk geschreven :)
The quiet scares me cause it screams the truth
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”