Day in my life

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

There's a day in my life
That everything is bad
That everything is down
That everything is sad

There's a day in my life
That I'm not okay
That I'm not feeling well
That I want to slip away

There must be a day in my life
That I'm not feeling sad
That I'm not feeling down
But I can't imagine that
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Maartje
Vulpen
Vulpen

Niet echt vol emotie, maar ook zeker niet slecht! Laat wel zien hoe jij je voelt, aangezien er niet echt een onderwerp aan bod komt, heb ik het idee dat toen jij dit gedicht schreef je ook zo echt voelde!
Mooi gedaan :D
Destiny is build a bridge, to the one you love.
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Je laatste strofe vind ik wel iets hebben, een mooie wending waar je de lezer even op het verkeerde been zet.
De rest is eigenlijk te simpele rijm, te vrijblijvend, te doorsnee. Sorry, maar het is een beetje kinderrijm.
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Hmm, ik zit na te denken over je reactie, SAM, en ik kan even niet bedenken wat ik ervan vind. Ik vind kinderrijm toch eigenlijk wel heel anders, maar aan de andere kant is het inderdaad wel wat simpel.
Ik moet zeggen dat dat ook één van mijn bedoelingen was. Het klinkt ontzettend saai, en het maakt het ook niet echt tot een super mooi gedicht, maar toch heb ik het gedaan. Gewoon even kort, simpel omschrijven wat er aan de hand is. Ik heb ook niet echt heel erg veel moeite in dit gedicht gestoken, hoor, ik verveelde mij een beetje in een ophokuur. Niet dat dat een goed excuus is voor het gedicht, maar okee.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Rainbow

Niet een van je sterkste :) Toch wel aardig, vind ik hoor, want dat "slip away" vind ik goed bedacht en, zoals S.A.M al zei, is de laatste srofe ook wel weer op-de-verkeerde-been-zettend.
Niet geweldig, maar niet slecht ^^
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”