Edwards meningen.

Mysterieuze voetstappen, bloedstollende achtervolgingen of CSI politielintjes. Hier kun je al je fan ficties kwijt die spannend en mysterieus zijn.
Plaats reactie
Rose.
Nieuw
Nieuw

Name; Edwards Meningen
Main character; Edward Cullen
Who; Bella Swan

Based on the songs;
Therapy - All time low
Lost in stereo - All time low
Remembering sunday - All time low
Hero - Sterling Knight
What you mean to me - Sterling knight

Based on the books;
Twilight
New moon
Eclips
Breaking dawn
And, the beginning of Midnight sun.
Some day you will be old enough to start reading fairytales again.
Rose.
Nieuw
Nieuw

Afbeelding

I can read your mind, like a billboard sign.

My name is Edward Cullen.
I'm a vampire.. I guess.
My feelings are stronger
My heart doesn't knock.
I can swim for like hours, I can stop eating for so long.
I can hate, I can love.
But one thing that I can't
Is trying to be strong.

Reactie?
Maartje
Vulpen
Vulpen

Vet mooi :D Is al een tijdje geleden gepost, maar komt er nog meer? (A)
Destiny is build a bridge, to the one you love.
Rose.
Nieuw
Nieuw

Zet de hoofdstukken dan maar even snel neer.
-----------------------------------
'NEE! Echt niet! Nee Emmett! NEE!'
Ik storm door het huis heen, na 50 jaar is die stress eindelijk toegeslagen. Alice zag het al aankomen.
Ik wist dat op een dag die vuile weerwolf zou sterven, en ZIJ weer terug zou komen. Maar wat was het allemaal waard? Ik bedoel na een jaar, toen we waren getrouwd is die harige molrat opgedoken en ze werd verliefd door zijn gespierde lichaam en zachte stem. En nu hij ook een vampier is geworden maar het liefst voor altijd wil verdwijnen is ze terug.
'Edward, ze is en blijft een Cullen, ze heeft niemand meer. Jacob is nergens meer te vinden doordat hij als 50 jarige 18er is gestorven en zij uit alle macht hem beet. Je had kunnen verwachten dat ze terug zou komen' Carlisle probeert het rustig uit te leggen maar ik vertik het om te antwoorden of me er uberhaupt bij neer te leggen. Na 23 jaar ben ik er eindelijk overheen gekomen. Ik liet haar los. En het is niet zozeer dat ik boos ben op Bella, mijn bella. Nee, ik ben boos op mezelf dat ik haar liet gaan, dat ik niet zo sterk was als ik daarvoor wel was. Toen we waren getrouwd en Renesmee was geboren... was ik de gelukigste persoon op aarde. En dezelfde dag een jaar later... was ze weg.
Op Renesmee's 1e verjaardag. Het enige dat er lag was een briefje
'Sorry'
Ik was kapot, liet Renesmee stikken.
Rosalie zei duizende keren tegen me
'ik zei het toch! Ik zei het toch!'
En ze was vooral blij dat zij nu de zorg over Esmé kon nemen. nu.. 50 jaar later, is Renesmee 10. het gaat sloom.. elke 5 jaar wordt ze iets groter. En ze heeft d'r moeder nog nooit gezien, of uberhaupt herinnerd. Ze vraagt ook niet naar haar, ze denkt dat we haar hebben gevonden en Rosalie het zo zielig vond dat zij de zorg op zich zou nemen. Zelf kijk ik er bijna nooit aan. Ik ben als een gemene broer voor haar, heeft ze wel eens gezegd. En nu Bella, mijn oude lieve Bella komt.. Kan ik alleen maar boos op mezelf zijn. Ik moet renesmee gaan vertellen dat ik haar papa ben, en dat haar mama op bezoek komt. En het rare is, dat ik niet weet hoe ik sterk moet zijn.

Dan gaat de bel.
Rose.
Nieuw
Nieuw

'Bella!' Alice omhelst haar alsof ze haar 50 jaar niet gezien heeft. Wat niet waar is. Want ze heeft nog een keer met d'r gejaagd.
Ook Emmett, Jasper, Carlisle, Esme en Rose omhelzen haar. Renesmee wil haar de hand schudden, maar Bella tilt haar op en glimlacht naar haar.
'Ik heb je gemist kleine' zegt ze lachend
Renesmee gaat verward weer op de grond staan.
Zelf sta ik bovenaan de trap, de trapleuning kapot te knijpen. Ze is nog mooier geworden, ze heeft haar haar geknipt. It's just like Demi Lovato. GORGEOUS. Ik voel gelijk dat lege gevoel dat 50 jaar in me had gezeten weer dichten. Haar puppilen zijn rood, ben ik even blij dat niemand op een sterveling verliefd is geworden. En ze zou Renesmee nooit wat aan doen. Zo is ze niet, nou ja. Tenzij Jacob zin had om haar de les te lezen.
Als Carlisle voorstelt om naar de woonkamer te gaan ziet Bella mij staan. Iedereen zweeft al sierlijk naar de andere kant van het huis maar Bella blijft staan.
'Hoi..' Fluisterd ze zachtjes. Ik zeg niks terug blijf haar alleen maar aankijken, de scheuren in de binnekant van de trapleuning worden steeds groter. Ik wenk mij blik af en storm naar boven. Ik zet een plaat van All time low op - Therapy. En begin mijn eigen tekst er op neer te klakken. Gelukkig zit er ook een karaoke versie op. Na het veranderd en zuiver te hebben veranderd op de iMad schrijf ik het over op de karaoke versie. Ik luister er 10x neer als er op de deur wordt geklopt.
Renesmee stapt binnen.
'Je moet naar beneden komen' zegt ze stuw.
Ik kijk d'r vuil aan
'Flikker op, stom kind. Ga naar je moeder ofzo, die zit toch beneden.' ze schudt haar hoofd.
'Het moet van Carlisle en Esmé als je binnen 10 minuten er niet bent moet je in de kelder gaan zitten toch ze alles hebben weggehaald. Ik zou maar komen' Ik storm op d'r af en ze rent gillend naar beneden.
'ROSALIE!'
Ik luister nog één keer het cover liedje en loop dan sloffend naar beneden. Klaar voor de confrontatie? Nee. Klaar voor het brandende gevoel in mijn borst? Ja. Klaar voor die haat in mijn ogen? Ja. Klaar voor haar prachtige uitstraling? Nee.
'Edward, ga zitten' zegt Carlisle met een stem van; als je niet normaal doet krijg je wat te voortduren jongeman.
Ik ga met knikkende knieen naast Emmett zitten, die grijzend naar Bella staart.
'volgens mij moet jij eens nodig jagen, laten we met z'n allen gaan. Lijkt je dat een goed idee Carlisle? Nemen we renesmee ook mee.'Carlisle kijk even afkeurend maar waneer hij naar Bella's ogen kijkt knikt hij goedkeurend.
'Dat lijkt mij een goed idee. Als... Bella dat natuurlijk wil'
Bella's gezicht fleurt op en knikt opgewonden.
'Graag Carlisle, ben echt weer toe aan zo'n etensmaal. Jij ook wel, toch Renesmee? Edward?'Ik slik en kijk Esmé een seconde aan, ze dwingt om te antwoorden, al is het alleen maar met haar ogen.
'Ik kan niet. Sorry, druk, huiswerk, uhm.. moet mijn cd verzameling nog uitzoeken..'Emmett stoot me lachend aan.
'Gast, je verzameld al geen cd's meer sinds.. 50 jaar?'
Ik zucht, af en toe kan Emmett zooooo blond zijn.
'oh ja... uhm best. Wat jij wilt. Maar denk maar niet dat ik achter zo'n kudde panters ga aanrennen'
Bella zet een lach op haar gezicht.
'Mooi dan kunnen we gaan, toch Carlisle?'
Als we het huis uitstappen schijnt de zon. Iedereen begint gelijk te sprankelen, iets wat ze in dat domme neppe Vampire diaries belachelijk vonden. Nou sorry, maar zo'n ring beschermd je echt niet. En zonder ring verbrand je helemaal niet. Al zaten Rose en Alice te zwijmelen bij Damon's badguy aditude, er was geen bal aan.. vond ik. De rest vond het reuze intressant. Carlisle wou Stefan bijna gaan bellen.
We lopen richting het westen met Emmett, Rosalie, Esmé, Carlisle, Renesmeé en Bella. Die steek in mijn buik doet steeds meer zeer als ik aan haar denk. Jasper & Alice gingen niet mee, die hadden vannochtend al gejaagd.
Ik ben gestopt met cd's verzamelen sinds Bella (AU) er vandoor ging. Het deed teveel zeer want bij elke cd moest ik aan haar denken. Het enige wat ik luister is de cd's die ik heb, vaak ballads of depressed music. En voor de rest niks. Af en toe als ik echt boos ben zet ik There for Tomorrow op en begin die screamo mee te screamen en dan stormt Carlisle binnen dat ik m'n mond moet houden.
Renesmee is alleen maar bang voor me. Ze durft nauwelijks in de buurt van mijn kamer te komen, en als ik rustig in de keuken waar nooit iemand komt Heatcliff zit te lezen, wil ze het liefst het huis uit rennen. Het doet me geen zeer, totaal niet. Rosalie gaat tot het uiterste om goed voor haar te zorgen. En dat moet ze zo houden. Ik bedoel.. wat heb ik voor haar dat haar goed doet? Niks toch?
'Dit lijkt mij een goede plek' spreekt Rosalie hoopvol uit. Het gebied van de beren maakt indruk op Emmett en zo maakt Rosalie indruk op hem. Ik zucht en ga tegen een boom aanzitten, mijn ogen al 2 weken gloeiend rood stribbelen niet tegen. Bella kijkt me nog 1x bezorgd aan en rent dan snel weg opzoek naar een beest dat ze kan leegzuigen.
Ik ga sinds de laatste 20 jaar maar 1x per maand jagen, daarvoor was het een goede afleiding maar ik had er geen zin meer in. Toen we weer eens gingen honkballen was ik zo sloom als een kameel door de wind en we verloren natuurlijk, met een boze blik van Emmett. Bella is zelf sneller dan me, volgens mij veel veel sneller. Zelfs toen ik nog wel rende had ze me vast ingehaald. Want ik bedoel, samen met die vlooienbaal zal ze vast veel gerend hebben. Honden moeten uitgelaten worden.
Na 3 uur is iedereen weer terug. Renesmee die samen met Bella mee was gegaan ligt in een deuk. Geen zin om te vragen waarom, maar vast doordat bella een beer liet schrikken ofzo.
'We gaan weer terug' zeg ik toonloos. Iedereen staat verbaasd te kijken maar ik kijk niet terug. Ik loop stevig door, ze lopen langzaam achter me aan, pratend en lachend. Gelukkig heb ik mijn iPod Orange mee en mijn grote koptelefoon. Ik zet mijn cover van therapy weer op. En als ik kon huilen, was ik nu vast in tranen uitgebarsten...
silence
Potlood
Potlood

hahahahahahahahaha geniaal!
nee, dit is echt leuk
niet in de zin van ´hier komt echt een boek van´ maar meer ´ dit is zoo leuk om te lezen, puur vermaak´
ik heb me doodgelachen. vooral bij dat stuk waar de vampire diaries in kwam. alsof een ring je kan beschermen. ja, vond dat ook best dom toen damon het zei.
maar hij is wel leuker dan stefan (carlisle wou stefan bellen...hahahahaha)
damon vind ik niet echt een badguy maar ik vind hem wel leuk. cynisch,sarcasme...

maar je verhaal is echt leuk, edward is niet lief meer dus das goed denk ik XD
bella is wel een beetje irritant maar ja,
het is en blijft een leuk verhaal
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
Marleen
Balpen
Balpen

Je verhaal is echt mooi! Sommige stukjes zou Stephanie zelf geschreven kunnen hebben! :)

Liefs, Marleen
Angel
Puntenslijper
Puntenslijper

Haha ik las dit echt van: 'waarom heeft Stephenie dit niet geschreven en uitgebracht?' Echt superleuk geschreven. Vooral dat stukje dat de Vampire Diaries er even in voorkomt :P
Every end is just the beginning of a new chapter.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Je verhaal is super leuk. Het is alsof egt de vijfde deel van twilight leest. Wat een fantasie heb je tog om te bedenken dat Bella bij edward weg ging. Best wel hard dat ze vijftig jaar later bij hem terugkomt. Schrijf je nog snel verder
Xxx
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Marleen
Balpen
Balpen

Ja, Jenna, hoop ook dat er snel een volgend deel komt. Ben nu wel heel nieuwsgierig!! :)
Holipza
Puntenslijper
Puntenslijper

Mooi verhaal, maar aan sommige stukken kun je zien dat je niet echt Meyer's schrijfstijl bestudeerd hebt. Zo zou Edward in haar boeken nooit 'Flikker op' gezegd hebben, en sommige delen komen ook niet erg realistisch over bij mij. Voor de rest een mooi verhaal!
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik vind het een mooi en leuk verzonnen verhaal, maar het komt niet echt realistisch over als je de boeken en films goed gelezen hebt. De karakters stroken niet echt en sommige uitspraken zouden nooit gemaakt zijn. Edward zou bijvoorbeeld ook nooit 'stom kind' zeggen tegen Renesmee, hij zou haar niet straffen voor iets wat Bella gedaan heeft, want hij zou voor eeuwig van zichzelf walgen...

maar goed, een fanfic is een soort van interpretatie hoe jij op de karakters kijkt etc, dus eigenlijk heb ik er niet veel meer over te zeggen. Toch vind ik je verhaal wel leuk.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Plaats reactie

Terug naar “Het Cullen' Steegje”