Talentenjachten

Reageer hier op de discussies, of start je eigen onderwerp.
Plaats reactie
marly
Typmachine
Typmachine

Het hele jaar door zijn er wel talentenjachten op tv. X factor is nog niet afgelopen of popstars komt alweer. Deze wisselen elkaar dan ook af. Als je daar niet naar wilt kijken heb je altijd nog sterren dansen op het ijs of dancing on ice. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de talentenjacht voor een nieuwe musicalster!

Het is lastig om nog leuke films op tv te kijken vanwege al deze shows.

Wat is jullie mening of talentenjachten. Moet dit blijven of wordt het tijd voor wat anders?
Afbeelding
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ik geloof totaal niet in de eerlijkheid van talentenjachten op tv. Ik ben er van overtuigd dat wij als kijkers totaal geen invloed hebben in het verloop van de show. De producer weet al van te voren wie gaat winnen en hij beïnvloedt dat. De sms'jes zijn natuurlijk goede inkomens voor de show, maar zullen geen invloed hebben op wie nu echt gaat winnen. Het is toch vaak raar hoe de slechtste zanger het vaak toch lang uithoudt. Welke idioot stemt nu op zo iemand?! Die slechte zanger wordt er enkel ingehouden voor de kijkcijfers (lachcijfers). Ik geloof er dus niet echt in :p
Tv-kijken in het algemeen is een hel. Veel te veel reclames. Doe mij maar een DVD dan xD
Why are you so frightened? Have you no faith?
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

In onderbouw de reactie van pbrouwers.

De SMS zijn een indicatie van de stemmers, maar in hoofdzaak een goede inkomsten bron, naast de vele commercials. Daarnaast spelen producenten vaak spelletjes door stemmen te manipuleren om bepaalde favorieten in de show te houden.

leuk is tegenwoordig de real live Social media. Op twitter was tijdens The Voice Of Holland te lezen dat Jennifer niets was, niemand zou op de stemmen. Een uur later is ze unaniem door de kijkers door naar de volgende ronde!

Tja.. Het oog wil vast ook wat!
marly
Typmachine
Typmachine

Dat is dan waarschijnlijk ook waar het allemaal om draait; geld. De vraag is dan waar alle gevonden talenten ondertussen gebleven zijn. Je hoort van bijna niemand meer. Zijn we eindelijk van The voice en Popstars af begint de X factor deze week al weer.

Het is aantrekkelijker om de tv maar uit te houden tegenwoordig.
Afbeelding
pebblooz
Balpen
Balpen

Ik vind het zo zonde dat mensen (die echt talent hebben) gaan meedoen met van die tv-shows. Je zit dan vast aan een contract en maakt van die shit-liedjes om de twee jaar, boooorrinnggg... Ik hoop dat de Saunders het anders gaan doen, al weet ik van Dean dat dat niet zo is, helaas! (Alhoewel, zo goed vond ik Dean niet, hij won denk ik alleen omdat ie familie is van Tattoo Ben?)
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
Plaats reactie

Terug naar “Discussie topic”