Chatbox voor Duo-Verhalen
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Hier kunnen de mensen, die geïnteresseerd zijn in een verhaal samen te schrijven, hun oproep plaatsen. Nodig gezellig iemand uit om samen iets mee te schrijven!
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
hahah ik ben altijd wel in voor een duo verhaal xD ookal ben ik er nog wel met eentje bezig xD en ga ik misschien nog een ander beginnen maar die begint pas over twee weken =O ofzo xD hahah
misschien datje beter eerst kunt kijken of er nog andere zijn die het willen
anders pak ik ook zo ieders plek in wahhaha xD
misschien als je ook een beetje een idee schrijft van wat je wilt maken? dat het ook helpt
misschien datje beter eerst kunt kijken of er nog andere zijn die het willen

misschien als je ook een beetje een idee schrijft van wat je wilt maken? dat het ook helpt

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Balpen
Haha, kheb echt dus nog NOOIT een duoverhaal gedaan, maar t lijkt me wel leuk ?
Ik wil wel, maar heb zelf geen idee ofzo voor een verhaal...
Ik wil wel, maar heb zelf geen idee ofzo voor een verhaal...
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
- Saskjezwaard
- Computer
Paula67 had het ooit over een soort ideeën machine op internet, tenminste, ik geloof dat ze ooit zoiets zei. Ik zal eens kijken, misschien hebben jullie er iets aan 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Potlood
op <<< GEEN LINKEN PLAATSEN >>> staat wel een plotmachine ^^
Laatst gewijzigd door Sebas op 07 jun 2011 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet toegestaan linken te plaatsen naar andere websites, ook niet in de chatbox!
Reden: Het is niet toegestaan linken te plaatsen naar andere websites, ook niet in de chatbox!

-
- Balpen
Xatham, zolang er liefde, spanning & een beetje drama inzit, vind ik alles goed ;D.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Schrijven we met één hoofdpersonage of twee? In het laatste geval lijkt het me leuk als een van ons uit de ogen van een jongen schrijft en de andere uit de ogen van een meisje om die liefde er in te verwerken. Speelt het verhaal zich af in het heden, de toekomst, het verleden of in een fantasy-wereld? In het eerste geval: speelt het verhaal zich af op school? Of bijvoorbeeld op vakantie? In het derde en vierde geval: zijn de karakters van hogere komaf of juist van lagere of doet dat er niet zo toe?
As the phoenix arises from his ashes...
-
- Balpen
Ja, t lijkt me idd leuk als een uit de ogen van de jongen schrijft, en de ander vanuit het meisje ;D.
Uh, idk, eigg, over de plaats. Wat lijkt jou leuk ?
Uh, idk, eigg, over de plaats. Wat lijkt jou leuk ?
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
-
- Balpen
Uh,, wie wil jij zijn?
Ik ben nooit heel goed in jongens, omdat ik niet weet hoe die denken & doen enzo. Dus het meisje lijkt me het leukst, maar mij boeit t nie.
Owkee, isgoewd. Ik lees t wel.
Ik ben nooit heel goed in jongens, omdat ik niet weet hoe die denken & doen enzo. Dus het meisje lijkt me het leukst, maar mij boeit t nie.
Owkee, isgoewd. Ik lees t wel.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Ok gezellie ^^annelotte schreef:Ik wil wel een duo-verhaal met je doen, als jij dat ook wil?![]()
Ik heb nog nooit echt een duo-verhaal geschreven
Zullen we dan PM-en over een onderwerp en verhaallijn?

"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Ik wil mij graag vrijwillig stellen voor een duo-verhaal.
[Heb het bericht verwijdert zodat het meer als een verassing zou aankomen voor mensen
]
[Heb het bericht verwijdert zodat het meer als een verassing zou aankomen voor mensen

Laatst gewijzigd door Elice* op 24 jul 2011 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
het aller mooiste geschenkt,
Is het gebaar.
Is het gebaar.
-
- Typmachine
@Elice
Hé, dat klinkt wel interessant! Ik wil het wel, hoor. Al ben ik de laatste tijd wel wat drukker, omdat ik wat meer afspraken heb met friends enzo. Maar ach, ik zal toch wel recent blijven schrijven op dit forum, dus dat komt wel goed. Als je geïnteresseerd bent... PM me dan maar?
Hé, dat klinkt wel interessant! Ik wil het wel, hoor. Al ben ik de laatste tijd wel wat drukker, omdat ik wat meer afspraken heb met friends enzo. Maar ach, ik zal toch wel recent blijven schrijven op dit forum, dus dat komt wel goed. Als je geïnteresseerd bent... PM me dan maar?

^ Je klinkt enthousiast genoeg. Ik zal je zeker een PM sturen. Zit maar niet in over de drukte, we nemen zoveel tijd als nodig is.
Hartstikke bedankt voor je interesse.

Hartstikke bedankt voor je interesse.

Is het gebaar.
Is het gebaar.
@Elice: Ik wil ook wel meedoen. Lijkt me leuk
Ik vind vooral de rol van de broer leuk
dus als je daar nog niemand voor hebt
Ik ga alleen wel binnenkort op vakantie, dan kan ik even niet schrijven, maar voor de rest wel
Als je het leuk vind als ik mee doe, PM je me dan?

Ik ga alleen wel binnenkort op vakantie, dan kan ik even niet schrijven, maar voor de rest wel

Als je het leuk vind als ik mee doe, PM je me dan?
Spreken is zilver, schrijven is goud
^ Ahh! Helemaal fantastisch
Van mij mag je zeker vanuit het oogpunt van die broer schrijven. Maar eerst natuurlijk overleggen met Classy Cat of zij het ook goed vindt.
En wat betreft die vakantie: Maak je daar maar geen zorgen over. Ikzelf zal ook denk ik midden Augustus weg zijn, maar in ieder geval vinden wij wel hierop wat
Ik zal je snel een PM sturen.

En wat betreft die vakantie: Maak je daar maar geen zorgen over. Ikzelf zal ook denk ik midden Augustus weg zijn, maar in ieder geval vinden wij wel hierop wat

Is het gebaar.
Is het gebaar.
Romantisch, drama idk xD voor jou vast fantasie denk ik? xD *denkt dat het makkelijker gaat zijn als ik op msn kom?* xD
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Ik wil ook wel een duo-verhaal met iemand schrijven, alleen ik heb nog niet echt contact met iemand op dit forum. Ik ken alleen nog wat namen van een paar.
Maar heeft iemand zin?
Ik hoop van wel.
Maar heeft iemand zin?
Ik hoop van wel.
Shit happens, just flush it and move on!
Ik vind het best ^^
Ik heb het wel is vaker gedaan.. maar die haakte allemaal af..
Hoop dat het nu wel lukt!
Ik heb het wel is vaker gedaan.. maar die haakte allemaal af..
Hoop dat het nu wel lukt!
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Ik ben altijd wel in voor een duo-verhaal
Al kan ik niet beloven dat ik erg snel ben, want ik doe ook nog een paar andere duo-verhalen en ik heb het erg druk af en toe, maar ik heb wel zin. Stuur maar een PB 

As the phoenix arises from his ashes...
Een verhaal in mijn eentje schrijven lukt niet, dan loop ik vast, ik hoop dat het met z'n tweeën wel lukt.
Kortom, heeft iemand zin om een duoverhaal te schrijven?
Kortom, heeft iemand zin om een duoverhaal te schrijven?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Oeeeh ik vind duo verhaalen samen shcrijven zo leuk
, helaas kan ik nu maar een keer per week online komen...
Gelukkig heb ik dit weekend lang weekend
jeeeh

Gelukkig heb ik dit weekend lang weekend

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
-
- Puntenslijper
Iemand samen met mij een duo-verhaal schrijnven? (:
-
- Toetsenbord
Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar ik voelde me direct al op mijn plaats (wat waarschijnlijk ook wel blijkt aan mijn massa posts die in twee dagen is verschenen).
Er vloog zojuist zomaar een leuk ideetje door mijn hoofd; een verhaal geschreven door twee personen, waarbij ieder de rol aanneemt van een karakter. Het verhaal bestaat dan uit de mails die heen en weer worden gestuurd in de mailconversatie die tussen de twee karakters ontstaat.
Ik weet niet of dit al eerder is gedaan/gesuggereerd, maar het leek mij wel een leuk ideetje. Mochten mensen geïnteresseerd zijn laat het me weten. (Voor een idee van mijn schrijfstijl, zie mijn profiel.)
Als ik me overigens eerst wat betrouwbaarder moet laten blijken (ik zit nu 2 dagen op dit forum) dan snap ik dat hoor, dan zal ik tzt nog wel eens een berichtje plaatsen ;-)
Ik ben nieuw hier, maar ik voelde me direct al op mijn plaats (wat waarschijnlijk ook wel blijkt aan mijn massa posts die in twee dagen is verschenen).
Er vloog zojuist zomaar een leuk ideetje door mijn hoofd; een verhaal geschreven door twee personen, waarbij ieder de rol aanneemt van een karakter. Het verhaal bestaat dan uit de mails die heen en weer worden gestuurd in de mailconversatie die tussen de twee karakters ontstaat.
Ik weet niet of dit al eerder is gedaan/gesuggereerd, maar het leek mij wel een leuk ideetje. Mochten mensen geïnteresseerd zijn laat het me weten. (Voor een idee van mijn schrijfstijl, zie mijn profiel.)
Als ik me overigens eerst wat betrouwbaarder moet laten blijken (ik zit nu 2 dagen op dit forum) dan snap ik dat hoor, dan zal ik tzt nog wel eens een berichtje plaatsen ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Zuch, zucht, steun, grom! Alles loopt vast bij mij hiero!
Wil iemand samen met met mij een duo verhaal schrijven? Aub niet ineens weer stoppen...
Wil iemand samen met met mij een duo verhaal schrijven? Aub niet ineens weer stoppen...
Shit happens, just flush it and move on!