You're so close,
and I didn't know.
I'm always there,
and we share..
Maybe you don't know,
but I like you!
Maybe you don't know,
but I care about you!
Maybe you don't know,
but I don't love that other guy..
Maybe you don't know it for a while..
-----
Er zit geen ritme in..
En er zitten volgens mij ook fouten in..
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
De fouten kan ik er niet uithalen want ik ben slecht in engels, maar het is idd. jammer dat er geen ritme in zit. Het idee is wel leuk. Misschien moet je het een keer proberen te herschrijven..
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Blome, je bent ouder dan mij en zou dit dus moeten kunnen snappen ^^ (die zin klopt niet )
Bloem schreef:Ik snap wel wat er staat. Maar ik vind het lastig om te zien of het nu wel of niet rijmt.
there en share rijmen..
verder zit er herhaling in bij 'know', 'you', 'know', 'you', 'know'
heb zelf ook wel moeite met Engels, maar kan het een klein beetje volgen.., dit gedicht is niet zo heel lang, dus wel te doen vind ik, jammer dat ik sommige gedichten dus echt niet kan volgen
Volgens mij staan er geen fouten in..
Alleen die laatste zin klinkt niet lekker volgens mij (in t engels)
Moet het zijn misschien weet je het niet voor een tijdje
of misschien zul je het voor een tijdje niet weten?
want dan moet het won't zijn inplaats van don't..
Vertaling:
Je bent zo dichtbij,
en ik wist het niet.
Ik ben er altijd,
en we delen..
Misschien weet je het niet,
maar ik vind je leuk!
maar ik geef om je!
maar ik hou niet van die andere man..
Misschien weet je het niet voor een tijdje..
Vlinder schreef:Volgens mij staan er geen fouten in..
Alleen die laatste zin klinkt niet lekker volgens mij (in t engels)
Moet het zijn misschien weet je het niet voor een tijdje
of misschien zul je het voor een tijdje niet weten?
want dan moet het won't zijn inplaats van don't..
Vertaling:
Je bent zo dichtbij,
en ik wist het niet.
Ik ben er altijd,
en we delen..
maar ik vind je leuk!
maar ik geef om je!
maar ik hou niet van die andere man..
Misschien weet je het niet voor een tijdje..
(is het trouwens een liedje dan?)
Ik vind hem in het Engels mooier... in het Nederlands is hij een beetje vreemd vind ik
'en we delen'
en
'misschien vind je het niet voor een tijdje' vind ik er niet echt bijpassen, maar in het Engels is hij goed
Laatst gewijzigd door x Sanne op 14 jun 2007 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
In het Engels vind ik hem ook beter ^^ Dat won't en don't kan allebei Sanne, ik vind het toch een beetje raar want ik ben 11 en dan snap bloem hem niet?
Ik vond zo ie zo al dat je engels erg goed is..
Sommige mensen kunnen dat pas na de brugklas ..
En er zit iemand bij mij in de klas (meisje van 15) en die had bij een leestoets gewoon op de gok abcd enzo ingevuld omdat ze daarmee hoger scoorde dan het echt te lezen.. Dus niet iedereen is even goed in Engels
Ligt waarschijnlijk gewoon aan je taalgevoel Sommige mensen kunnen beter Engels, sommigen beter Nederlands en anderen hebben geen taalgevoel, maar zijn goed in wiskunde (ik niet ) Je hebt er natuurlijk ook nog die het allemaal kunnen
Ik ben ook niet slecht in Engels ofzo.. Maar dat merken ze niet bij mij op school.. Ze zien me als een gewone leerling die gewoon normaal Engels kan..
Behalve zo'n inval leraar
Haha Nou ja bij ons op de basisschool was altijd zo'n meisje die ruzie had met weer zo'n ander meisje en daardoor vormde zich twee groepen die weer tegen elkaar in gingen en er was iedere week wel weer iemand over de zeik en de leraren deden er gewoon helemaal niets aan..
(ik zat op dezelfde school als laura)
Nouja niet echt fijne basisschool herinneringen dus
Nee ik ook niet. Een leraar had zo'n hekel aan mij en ik aan hem dat we gewoon elke dag ruzie hadden. Uiteindelijk is ie van school getrapt (en toen had ik weer ruzie met degenen die hem wél leuk vonden )
Meneer Gijs, ik denk niet dat je hem kent.. Ik was een keer aan het lezen en ik gebruik ook echt mijn tong enzo, en toe keek ie op en zei ie: "Jij kan écht heel erg goed Engels!" Dus ik was helemaal happy xP
Ik vind onze school trouwens best goed & leuk ^^ Behalve groep 5.. Toen hadden we meneer v. den Brink en die deed echt helemaal NIKS! Het was meestal even rekenen, daarna lezen en computeren. Klaaaaaaaaaaaaar! We hebben dus echt bijna niks in groep 5 geleerd en meneer v. Viegen verbaasde zich daar echt over in groep 6! In groep 7 zou ik juf Marlies krijgen maar zoals gewoonlijk was ze het eerste half jaar ziek. Dus kreeg ik juf Laura, echt een hele lieve vette goede juf! We hopen dat zij of juffrouw Karen groep 8 gaat doen, volgend jaar. Meneer Veldsink en juf Wildebeest zijn ook best wel aardig hoor, want een keer kocht meneer Veldsink voor de hele klas een ijsje en juf Wildebeest even later ook xD Nee, ik zou geen andere school willen. Wel een andere klas >.>
Ik heb best wel een rottijd gehad op de basisschool. Wij hadden in groep 7 een leraar en daar leerden we zoals bij jou dus totaal niets en deden alleen maar leuke dingen. Daardoor was hij dan wel heel populair. In groep 7 hebben we een stuk of 4 verschillende leraartjes/leraressen gehad. Echt heel iri. Verder hadden we ook een rotklas en zo.
Juf karin vond ik echt de beste
en mnr gijs is die met die bril en dat baardje toch?
die leerde ons pokeren
Ik weet nog wel dat we toen zo'n hele discusie hadden met meneer klokman of je the nou uitsprak als de of die
Darkstar schreef:Ik heb best wel een rottijd gehad op de basisschool. Wij hadden in groep 7 een leraar en daar leerden we zoals bij jou dus totaal niets en deden alleen maar leuke dingen. Daardoor was hij dan wel heel populair. In groep 7 hebben we een stuk of 4 verschillende leraartjes/leraressen gehad. Echt heel iri. Verder hadden we ook een rotklas en zo.