Stil
Ik wou dat ik
de tijd kon doden.
De tijd kon laten
stilstaan.
Nooit meer vooruitgaan en
dus ook geen verleden.
Geen verleden dat me
pijnigt.
Al twee jaar sta
ik nu heel stil.
Geen vooruitzicht in mijn
leven.
Ik ben gestopt met
hopen op een einde.
Mijn leven is een
moordkuil.
Stil
Sommige dingen zijn niet met woorden te beschrijven.
Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
Mooi gedicht
Veni 

-
- Balpen
mooi!
Ik ben het niet eens met de verbeteringen van bloem, aangezien door dat 'en dus' de tweede zin van die alinea een conclusie wordt van de eerste, en dat vind ik mooier dan wanneer het een opsomming wordt. Snap je?
Ik ben het niet eens met de verbeteringen van bloem, aangezien door dat 'en dus' de tweede zin van die alinea een conclusie wordt van de eerste, en dat vind ik mooier dan wanneer het een opsomming wordt. Snap je?

Voor was was was, was was is!
Mooi! Je zou bij die tweede alinea iets kunnen weg laten of niet, ik vind het allebei goed ^^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind hem erg verdrietig, dus voor mij is het gedichtje zeker geslaagd.

Ik leef onrustig en onzeker, tussen de liefde en de leegte.
De meningen verschillen over de tweede alinea.. Ik laat het zo. 
Bedankt!

Bedankt!

Sommige dingen zijn niet met woorden te beschrijven.
Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
-
- Balpen
Alsjeblieft 

Voor was was was, was was is!
Erg mooi gedicht 

The quiet scares me cause it screams the truth
Ik sluit me bij de reacties hierboven aan 

The best way to make your dreams come true, is to wake up
Wat je heel slim doet is het laten doorlopen van de zinnen, waardoor er sommige woorden extra aandacht krijgen. Bijvoorbeeld 'pijnigt' in de tweede strofe.
Je gedicht is goed te lezen. Over betekenis en interpretatie laat ik mij nu niet uit. Behalve dan dat het onderwerp niet bijster origineel is belicht.
Wat betreft de discussie over de tweede strofe: het woordje 'en' zou ik voor het ritme zeker weghalen, maar 'dus' laat inderdaad zien dat er samenhang is tussen de twee regels.
Je gedicht is goed te lezen. Over betekenis en interpretatie laat ik mij nu niet uit. Behalve dan dat het onderwerp niet bijster origineel is belicht.
Wat betreft de discussie over de tweede strofe: het woordje 'en' zou ik voor het ritme zeker weghalen, maar 'dus' laat inderdaad zien dat er samenhang is tussen de twee regels.