Haat en belofte

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Vlinder
Balpen
Balpen
Contacteer:

Het is raar, vreemd hoe een gevoel als haat je dagenlang bezig kan houden. Hoe het aan je knaagt en er voor zorgt dat je de meest hatelijke dingen zegt. Niet omdat je zo verdorven bent van binnen maar simpelweg omdat je iemand haat. Ik vraag me af waar het vandaan komt..

Waarom bestaan er gevoelens die niet leuk zijn zoals verdriet, haat en eenzaamheid. Waarom kunnen we niet gewoon dolgelukkig en verliefd zijn. Waarom zijn er mensen die er voor zorgen dat je nare gevoelens voelt..?

Ik weet dat ik te veel en te vaak zeg waar het op staat. Ik heb gewoon geen behoefte aan schijnheilig gedoe en meestal is het mijn mond al uit voordat het mijn hersens bereikt heeft..

Nou ja misschien denk je wat is dit nou voor iets zinloos maar ik ga het zinvol maken. Bij deze beloof ik mezelf en de rest van de overige wereld dat ik liever ga zijn.. Nou niet persé liever maar ik ga gevoelens zoals haat verbannen naar een ver ver laadje dat ergens heel diep verborgen zit en voortaan ben ik iets minder eerlijk.. Als dat een pré is dan tenminste :roll:
Always a lesson - Never a failure.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik denk dat mensen meer aan eerlijkheid hebben... Als ik jou was, zou ik blijven zoals ik was :!:
The quiet scares me cause it screams the truth
Driek Oplopers
Potlood
Potlood
Contacteer:

Het is altijd goed om eerlijk te zeggen wat je vindt.

Een mooi opgeschreven overpeinzing, maar voor een column eerlijk gezegd wel een tikje aan de korte kant. Maar laat je door deze opmerking vooral niet uit het veld slaan, daar is 'ie niet voor bedoeld!

Veel groeten,

Driek
Driek Oplopers
flutcolumnist te Amsterdam
DigitalCupcake

Hahahahahaha xD Oehhh go nancy =D
Wel een goed idee, ik wil vaak ook aardiger zijn, maar weetje he, ook vaak zo eerlijk als jij soms bent :P. Dus ga daar vooral mee door, want zoals je weet komt het soms goed van pas... hehe (A)
maarja, dat aardiger-worden-deel klinkt wel goed. NIET DAT IK JE NIET AARDIG VIND!!:P whihi =]

Succes ermee :D
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”