Spiegel
Huilend staar ik naar de spiegel, kijkend naar het meisje wat voor me staat. Ik herken haar bijna niet meer. Die uitdrukkingsloze ogen en de mond die op slot zit. Die geen lach meer toelaat. Waar is dat meisje van vroeger toch gebleven? Snel droog ik mijn tranen, bang dat mijn ouders binnenkomen en me zo op een zwak moment van me zullen zien. Met mijn haren voor mijn hoofd loop ik terug naar mijn kamer, pak een fotoboek uit de kast en plof neer op mijn poef. Voorzichtig sla ik het op een wilekeurige pagina open en de eerste foto die ik zie ben ik met 2 bekers in mijn haden die ik bij een zwemwedstrijd heb gewonnen. Meteen schiet de pijn weer door mijn hart met de gedachte aan dat ik toen nog vrolijk kon zijn. Nu ben ik bang bij alles wat ik doe. Bang om kritiek te krijgen. En daarom verschuil ik mezelf. Achter mijn zwarte kleren en achter mijn masker. Nooit meer lachten en ooit meer huilen. Nooit meer zoals vroeger. Nooit meer.
You're the one who cries, when you're alone..
Ik vind het best mooi geschreven, ik herken het ook allemaal, maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje standaard, alsof ik het al heel vaak heb gelezen.
Maar opzich is het wel mooi hoor
!!!
Maar opzich is het wel mooi hoor

Ik vind het niet echt standaard, omdat het lijkt of er een vleugje personlijkheid doorzit... Erg mooi geschreven 

The best way to make your dreams come true, is to wake up
Mooi geschreven, er ligt veel gevoel in 

Veni 

In de verhaaltjes die ik sinds kort schrijf vlecht ik ook een beetje vanmezelf doorheen jah.. Maar het is niet zo dat ik alle dingen precies zo heb meegemaakt maar er zitten wel delen in die herken of iets soort gelijks heb meegemaakt..
In de verhaaltjes die ik sinds kort schrijf vlecht ik ook een beetje vanmezelf doorheen jah.. Maar het is niet zo dat ik alle dingen precies zo heb meegemaakt maar er zitten wel delen in die herken of iets soort gelijks heb meegemaakt..
Bedankt voor de complimenten
Bedankt voor de complimenten

Inderdaad heel aangrijpend
Mooi geschreven
Mooi geschreven

The quiet scares me cause it screams the truth
Weer een goed voorbeeld van "Kort maar Krachtig".
Vooral die laatste zin grijpt mij aan!
Vooral die laatste zin grijpt mij aan!