Dit is een soort miniverhaaltje dat ik geschreven heb. Ik hoop dat jullie het wat vinden..
Ik loop in de regen terug naar huis, met mijn nieuwe bibboeken in mijn hand. Slenterend zing ik een liedje terwijl ik kijk hoe de omgeving rondom me natregend. Dan ik in het kleine straatje rechts van me een meisje zitten. Met haar handen bedekt ze haar hoofd dat toch te lelijk is om te zien en ingedoken wenst ze dat ze onzichtbaar zou zijn. Stilletjes loop ik haar kant op, zodat ze niet van me zal schrikken. Ik ga langs haar zitten een stukje van haar af en kijk zwijgend voor me uit. Ze hoeft me niets te vertellen, want we begrijpen elkaar zonder woorden. Langzaam laat ik mijn geest tot de hare doordringen. Ik voel nu haar innerlijke pijn nu ook in mij branden. In mijn ooghoek zie ik dat het meisje zachtjes begint te huilen. "Huil maar goed uit meisje, dat zal je goed doen. Ik ben bij je." Fluister is zachtjes tegen haar. Dan kan ze zich niet meer inhouden en barst in tranen uit, ze slaat haar armen stevig om me heen en ik streel zachtjes over haar rug. "Sorry dat ik besta" zijn de laatste woorden die ze uitbrengt. Dan zakt ze in mijn armen in elkaar. Ze is moe gestreden en heeft eindelijk rust gevonden.
Meisje
Het is wel een beetje onduidelijk: kennen de hoofdpersoon en het meisje elkaar? Hoe komt het dat het meisje zo ongelukkig is?
Maar ik vind het wel wat hebben, erg mooi geschreven
Maar ik vind het wel wat hebben, erg mooi geschreven

The quiet scares me cause it screams the truth
Sorry dat het onduidelijk is, want ik dacht dat het zo duidelijk was. Het meisje en de hoofdpersoon kennen elkaar niet en terwijl ze kijkt hoe alles natregent ziet ze het meisje toevallig zitten.
Fijn dat je het mooi vind
! Als er meer reacties komen zal ik miss. nog wat posten en anders laat ik het hierbij.
Fijn dat je het mooi vind

You're the one who cries, when you're alone..
Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat 

Veni 

Mooi, heel aangrijpend geschreven 

The best way to make your dreams come true, is to wake up
Ooh dat dacht ik, omdat je schreef dat als je meer reacties zou krijgen je misschien nog verder zou gaanDarkstar schreef:Het gaat eerlijk gezegt niet verder.

Veni 

Da's ook goed natuurlijk 

Veni