Deze 2 korte verhaaltjes heb ik geschreven rond 1981-1982. Ik was toen 9/10 jaar oud.
HET GEWONDE VOGELTJE
Er waren een twee meisjes. Ze waren beiden 10 jaar oud. Loddertje en Floddertje, zo heetten ze. Op een morgen keek Loddertje door het raam en zei:"Och, Floddertje, kom eens gauw."Floddertje zei:"Wat is er aan de hand?"Loddertje zei:"Er ligt een gewonde jonge kraai op de grond."Moeder zei van boven:'Ik kom ook. Wacht even."Loddertje zei:"Loddertje zei:"Mam, kijk eens, een gewonde jonge kraai."Moeder zei:"Och, wat zielig. Zal ik de dierenarts bellen?"Toen de kinderen in de klas waren, zei Floddertje:"Juf, we hebben vanmorgen een gewonde jonge kraai op de stoep gevonden."Na school gingen ze naar huis. Toen ze thuis kwamen, zei Loddertje:"Is de dierenarts al geweest?"Moeder zei:"de dierenarts is boven. Ga maar eens kijken."Toen Loddertje en Floddertje boven waren, zei de dierenarts:"De jonge kraai is weer opgeknapt."De dierenarts ging weer naar huis.'"Kom, we gaan naar buiten", zei Loddertje. floddertje zei:"We hebben nog geen naam."Ze gingen op het muutje zitten te denken. Opeens springt Loddertje op en zei:"Zullen we hem Sjakie noemen?"Ze vonden het een goede naam. Toen Loddertje een paar dagen later binnenkwamen, zei Sjakie:"Loddertje is gek, kra,kra,kra."Loddertje zei:"Sjakie kan praten. Hoera."Toen het een jaar voorbij was, had Sjakie een goed leven. een kooi met een boom erin. Sjakie leefde nog lang en gelukkig.
DROPJE, STIPJE EN PUNTMUTS.
In de herfst was het bitterkoud. toen het in de avond aan het regenen was, klopte er een regendruppel aan bij een huisje. "Wie is daar?",zei een kever. Ïk ben een eenzame regendruppel."De kever liet hem binnen en hij zei:"Ik heet Dropje."De kever zei:"Ik heet Stipje". De volgende morgen gingen ze naar de stad.. In de stad botsten ze tegen een kabouter aan. "Hé, wat was dat? Ooh hallo, wie zijn jullie?", zei de kabouter."Ik ben Stipje en hij is Dropje", zei Stipje. De volgende morgen gingen ze naar Puntmuts. Het ging goed met zijn drieën en ze leefden nog velen jaren.
schrijverke
kinderverhaaltjes
simpele korte verhaaltjes
voor dit soort verhalen hield ik toen ik drie was
maja ik kan me altijd nog ik elke leeftijd plaatsen, gelukkig 
p.s. ik zal hier ook even wat kinder verhalen van mij plaatsen
mijn hooft zit er nog vol mee
"jah ik had vroeger ook veel fantasy
"

p.s. ik zal hier ook even wat kinder verhalen van mij plaatsen
"jah ik had vroeger ook veel fantasy

Liogra Paskathorv, drakenrijder van het Noorden
Haha heel leuk dat je die bewaard hebt, erg leuk!
Mijn vader vertelde ons bij het naar bed gaan, onder het gedreun van de overvliegende B24 Liberators , van piloten, hoog in hun cockpit, die de moffen gingen bombarderen. Ja, altijd een klein syndroom van overgehouden
Maar het waren wel spannende verhalen
Maar het waren wel spannende verhalen
J++
Grappig dat ik me van vroeger echt niets meer kan herinneren!!
Ben alles kwijt, of zal ik nooit jang geweest zijn...!!
Wie zal het zeggen
Ben alles kwijt, of zal ik nooit jang geweest zijn...!!
Wie zal het zeggen