Drama!

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Drama, ik wil geen rimpels, kaal worden of één uitgezakt onderlijf. Hoe kan ik dit tegen gaan? Zoals iedereen, word ik ook een dagje ouder en die wallen onder mijn ogen zorgen nu al voor ellende. Iedere dag, een slaap van acht uur trek ik echt niet, dus er is een oplossing! Rechtrekken die hap. Kijken of dokter Schúmacher nog een gaatje voor mij heeft. De secretaresse meldt dat ze geen plaats hebben komende 2 jaar. Hoe zou dat nou komen?

Ach, wat maakt het ook uit, zit toch nóg 8 jaar in mijn twintig jaren en laten we gewoon elke vijf jaar een facelift nemen . Dan krijg ik vanzelf een gezicht, dat niet meer kan lachen. Die twééde facelift hoef ik nog geen eens meer te nemen, als ik toch niet meer kan lachen, zo kunnen er ook weinig rimpels ontstaan.

Nu maar een manier verzinnen om slank te blijven, misschien veel speed en heroïne gebruiken? Dat lijkt mij geen sterk plan, komt mijn gezicht ook nog eens in gevaar! Pukkels en een smal hoofd door het gebruik van drugs is nou ook niet zo pretje en laten we vooral niet de verrotte tanden vergeten!

Het lijkt wel of ik gedreven wordt door al die schoonheidsreclames. Vrouwen worden beïnvloed, maar tegenwoordig ook de man. Gezicht crèmes voor mannen, nou doe mij maar ze alle 10, ga ik zo mooi van glimmen. Shampoo voor extra mooi en lang houdbaar haar. Dat klinkt lang niet zo gek! Neem gewoon alle merken, dan weet ik zeker dat ik nooit kaal zou worden.

Het wordt tijd dat ik een mannenlijn ga introduceren. Geurtje, een Crème, Shampoo en een behandeling bij een erkende psycholoog. Toch idioot, dat een gezonde jongen van in de twintig hier al aan denkt. Gelukkig, meen ik er geen woord van, maar moest even kwijt wat de media en gossip bladen met vrouwen en mannen doen. Doe gewoon normaal en laat die operaties. Zélfs jongeren nemen nu uiterlijk operaties.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Leuke column, maar wat is er mis met shampoo ed voor mannen?
The quiet scares me cause it screams the truth
Valerie
Balpen
Balpen
Contacteer:

Goed geschreven :super
Het is idd triest hoe mensen door reclame enzo beïnvloed worden!
Veni :)
Roosj
Balpen
Balpen
Contacteer:

Leuke column, ik ben het wel met je eens. Gelukkig is niet iedereen zo stom!
The best way to make your dreams come true, is to wake up
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Goed geschreven, vind al die cosmetische troep egt rotzooi en plastische chirurgie is helemaal dom:S.
You're the one who cries, when you're alone..
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”