Spuw je happiness
-
- Typmachine
Yeeeeeeah. Morgen de hele dag vrij!
En de hele week het 40 minuten rooster, waardoor mijn dagen korter zijn. :p

Mijn wiskundeproefwerk ging goooeeeed!! Wat vinden jullie eigenlijk van wiskunde, moeilijk of makkelijk? Want taalmensen hebben vaak moeite met betavakken. Al ben ik eigenlijk in beide wel goed. Daar staat natuurlijk dan weer tegenover dat ik een ramp ben in geschiedenis en economie, (vakken die ik met groot plezier heb laten vallen).
Ik heb trouwens ook een nieuwe klas en hoewel ik er behoorlijk tegenop zat om naar havo te gaan is mijn klas echt super!
Ik heb trouwens ook een nieuwe klas en hoewel ik er behoorlijk tegenop zat om naar havo te gaan is mijn klas echt super!

幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
@Tesserell; hmmm, dat verschilt heel erg. Vorig jaar (VWO4) stond ik ruim een 8 gemiddeld, maar nu is het een stuk lastiger... Alhoewel ik net op mn herkansing wel een 7.9 heb gehaald 
Maar ik vind niet dat ik erg goed ben in wiskunde, ik vind het best wel moeilijk --'
Maar mijn happiness; de nacht is geslaagd! Het was echt he-le-maal top!
Nu wel beetje moe, maar vannacht weer bijslapen dan ben ik er weer xD
I feel gooooooooood

Maar ik vind niet dat ik erg goed ben in wiskunde, ik vind het best wel moeilijk --'
Maar mijn happiness; de nacht is geslaagd! Het was echt he-le-maal top!

I feel gooooooooood

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Tipp-Ex team
@Tesserell: Ik ben een drama met talen (behalve Engels en Nederlands) maar erg goed in vrijwel alle andere vakken. Probleem bij mij is motivatie, als ik eenmaal weet dat ik iets kan stop ik met leren. Dus na vier negens voor geschiedenis heb ik nooit meer geleerd en geëindigd met een zesje gemiddeld
Economie heb ik nooit wat voor gedaan, even doorgelezen voor het eindexamen en een 8,6 gehaald. Daarnaast ben ik een betà, scheikunde en natuurkunde waren nooit een probleem. Mijn wiskundedocent was een nare man dus dat ging niet zo best.
Wat ik even wilde zeggen, ik denk niet dat je zomaar een recht verband kunt trekken tussen goed in talen dus slecht in wiskunde en andersom. Er speelt zoveel anders! Bijvoorbeeld de docenten en je eigen interesse.
Ik is happy want kan weer lopen (alsof ik tachtig ben maar toch) zonder krukken!

Wat ik even wilde zeggen, ik denk niet dat je zomaar een recht verband kunt trekken tussen goed in talen dus slecht in wiskunde en andersom. Er speelt zoveel anders! Bijvoorbeeld de docenten en je eigen interesse.
Ik is happy want kan weer lopen (alsof ik tachtig ben maar toch) zonder krukken!
-
- Balpen
over een paar minuten roken 
Nog 2 uur stage
En nog 8 dagen stage en dan twee weken vakantie en weer naar school

Nog 2 uur stage
En nog 8 dagen stage en dan twee weken vakantie en weer naar school

never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
-
- Balpen
aaaaaaaaah. nog een uuuuur 

- Saskjezwaard
- Computer
volgens mij verveelt iemand zich haha
en er staat een trein op het spoor waar ik moet aankomen --' gelukkig rijden we alweer, hoewel ik geen haast heb. Ik heb mezelf een uurtje eerder vrij gegevan haha xD de gastspreekster was echt oersaai, dan lees ik liever het boek in de trein. Hm, laat ik daar dan maar aan gaan beginnen. En over een uur ben ik thuis 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Balpen
Hoe raad je dat zo? 

- Saskjezwaard
- Computer
tja, ik studeer psychologie, dan kun je in iemands hoofd kijken haha 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Balpen
Dat is best knap in iemands hoofd kijken en door de computer heen hihi 

-
- Balpen
Nog 40 min 

-
- Balpen
nog een kwartierr

-
- Balpen
haha sorry was vrolijk. kon eindelijk naar huis 

-
- Balpen
Nog iets meer dan een uuuuuuuuur 

-
- Tipp-Ex team
@Arin, congratulations!
@xILY, voor je het weet is het zover! Leuk joh, zo'n reis. Ben benieuwd hoe je het daar vind.
En ik is vrolijk want m'n schrijfcursus begint vandaag
Wilde al zo lang een keer en nu mag ik lekker twee maanden deelnemen.
@xILY, voor je het weet is het zover! Leuk joh, zo'n reis. Ben benieuwd hoe je het daar vind.
En ik is vrolijk want m'n schrijfcursus begint vandaag

Jejjj het is vakantie mensen. Een hele week geen huiswerk, geen school, geen gezeur. Kan niet beter!!?
Oja, Iedereen een fijne vakantie
Oja, Iedereen een fijne vakantie

Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
-
- Balpen
nouuu..... ik heb nog geen vakantie! volgende week pas maar jullie hebben zeker carnaval?
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Jep hoezo volgende week pas? Op wat voor school zit je dan dat het volgende week pas is? (nieuwsgierig I know) 

Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Huh ik woon in Utrecht en heb nu al vakantie? Hoezo is dat bij jullie zo? Nou alvast veel succes met j toetsen 

-
- Balpen
mmm mama heeft net taaitaai gebakken. het hele huis ruikt naar speculaas jammie. gelijk sinterklaas idee hihi 

Ik ben aan de genezende hand 
Was vorige week heel de week ziek, werd er gewoon chagrijnig van omdat ik niet hierdoor mijn vakantie wilde laten verpesten D:

Was vorige week heel de week ziek, werd er gewoon chagrijnig van omdat ik niet hierdoor mijn vakantie wilde laten verpesten D:
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Vanavond is The Proposal op tv, weet niet of iemand die gezien heeft? De trailer ziet er tenminste erg leuk uit 
En omdat ik de hele middag al geleerd heb, en na het eten weer ga leren, vind ik wel dat ik een filmpje heb verdiend (:

En omdat ik de hele middag al geleerd heb, en na het eten weer ga leren, vind ik wel dat ik een filmpje heb verdiend (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ha The Proposal is zoooo een goede film. Heb hem twee of drie jaar geleden gezien tijdens een slaapfeestje (ik weet klinkt kinderachtig, maar hallo was toen pas 13?) Maar ik vind het egt een super grappige film.
Wij doen nu in plaats van slaapfeestjes nu een hele weekend bij iemand thuis. Das veel leuker,
Heb me koffers ingepakt, Ga morgen weg
Naaarrrr Istanbul. Kan niet beter 
Heb me koffers ingepakt, Ga morgen weg

-
- Balpen
AAAH LAATSTE DAGJE STAGE!
^^ sorry ben bly dat ik er 489 uur heb opzitten
En dan heb ik lekker twee weken vakantie (:
^^ sorry ben bly dat ik er 489 uur heb opzitten
En dan heb ik lekker twee weken vakantie (:
Yay! Eindelijk het 11de deel van Lemony Snicket - Ellendige avonturen op de kop weten te tikken. En nog helemaal nieuw ook! I love Nijmegen en Deslegte!
En dan te bedenken dat ik de moed had opgegeven, aangezien het boek nergens meer leverbaar en verkrijgbaar was
I'm sooo lucky! 
En dan te bedenken dat ik de moed had opgegeven, aangezien het boek nergens meer leverbaar en verkrijgbaar was

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Jub, ik hoopte op een 5,5 maar ging van een onvoldoende uit XD Ben blij dat ik dit deel heb gehad, nu op naar de leerstof over "het recht op internet"
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...