gebroken,
verslagen,
kijkt ze neer op haar levenloze lichaam.
vastgepakt,
meegetrokken,
aangeraakt door de dood
moegestreden,
zwak,
ze kon het gevecht niet winnen
pijn,
verdriet,
voor de allerlaatste keer.
kapot
Je draagt het gevoel erg knap over 

The Promissed Land
Heel erg mooi, maar ik meen dat je hem al eens geplaatst had 
Edit: hij staat er idd al op, onder 'Dood'

Edit: hij staat er idd al op, onder 'Dood'
The quiet scares me cause it screams the truth
Ik dacht hem ook al te herkennen, hij blijft erg mooi!!

Moet je ff aan Sebas, Loutju of een van de mods vragen denk ikHoe kan ik dit topic verwijderen?

Veni 

Het is winnen, heb het meteen even veranderd..
Uitleggen vind ik altijd moeilijk, kan nooit zo goed over mijn gevoel praten maar zal het proberen. Gaat zegmaar over een meisje wat veel problemen had en dan zelfmoord heeft gepleegd. Heb zelf best vaak het gevoel dat ik door de dood word aangeraakt. Dan voel ik me bijvoorbeeld ijskoud worden door iets wat er is gebeurt terwijl het in die kamer dan gewoon warm is en dat gaat dan ook niet weg als ik een trui of iets warms aandoe en sow. En daar komt dat deel dus een beetje vandaan. Het gevecht staat voor het gevecht tegen de dood maar ook het gevecht tegen al haar problemen. Want soms lijkt opgeven gewoon enorm fijn en dan bedoel ik dus zelfmoord. Nouja dat was het wel een beetje denk ik, snap je het zo wel?
Uitleggen vind ik altijd moeilijk, kan nooit zo goed over mijn gevoel praten maar zal het proberen. Gaat zegmaar over een meisje wat veel problemen had en dan zelfmoord heeft gepleegd. Heb zelf best vaak het gevoel dat ik door de dood word aangeraakt. Dan voel ik me bijvoorbeeld ijskoud worden door iets wat er is gebeurt terwijl het in die kamer dan gewoon warm is en dat gaat dan ook niet weg als ik een trui of iets warms aandoe en sow. En daar komt dat deel dus een beetje vandaan. Het gevecht staat voor het gevecht tegen de dood maar ook het gevecht tegen al haar problemen. Want soms lijkt opgeven gewoon enorm fijn en dan bedoel ik dus zelfmoord. Nouja dat was het wel een beetje denk ik, snap je het zo wel?
You're the one who cries, when you're alone..
Dat lijkt me best wel een eng gevoel. om door de dood aangeraakt te worden
Gaat het nu al beter?

Gaat het nu al beter?
Is ook een erg eng gevoel, het gaat nu nog niet egt heel veel beter of sow, maar als het goed is zal dat binnenkort gaan komen door m'n medicijnen. Heb ze nu een week en als het goed is ga je het na 2 weken merken dus ben benieuwd..
You're the one who cries, when you're alone..
Hopen op het beste dan maar!