Het - Help! Geen inspiratie! - topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Aangezien er al een inspiratie topic is, maak ik er één voor mensen zonder inspiratie! Heel toevallig dat ik nu juist geen inspiratie heb...

Dus, mijn idee was:
Je zet hier neer welk genre je wilt schrijven en anderen gaan je daarbij helpen. Bijvoorbeeld met een idee voor een verhaallijn of iets in die zin.

Laat ik maar beginnen dan. Ik wil graag een verhaal schrijven in de genre 'fantasy/science-fiction'. Dus heeft iemand daar misschien een idee voor? :$
When the power of love overcomes the love of power.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wat ik zelf nog wel eens een keer wil proberen, is om dit te gebruiken : http://www.warpcoresf.co.uk/fantasyplot.php . Het is een fantasy/sciencefiction plot generator, waarmee dus random plots worden neergezet. Zit vast heel veel bullshit bij, maar miss ook iets waardoor je verder kan gaan denken? En volgens mij kan je er ook goed om lachen haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha nu is het natuurlijk weer echt vaag dat ik serieus een idee heb gekregen door die vage site :P die ideeën waren echt heel droog (': maar het was wel een chille tip dus thx! (:
When the power of love overcomes the love of power.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”