Spuw je happiness
-
- Typmachine
8.5 voor filosofie. JEEEEEEJ! 

- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Ben ontzettend blij met de poster die mijn zusje gemaakt heeft voor mijn nieuwe kortfilm. (Waarvan het scenario overigens een samenwerkingsproces was met JodieJJ)

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Why are you so frightened? Have you no faith?
Overmorgen heb ik een stagedag, vrijdag ben ik vrij, daarna weekend en die maandag daarna ben ik vrij EN die dinsdag ben ik vrij! Lekker lang weekend! 

"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Vijf dagen dus, ik maar vier.
IK heb het hoogste cijfer op wiskunde! 7.2 (S.O.). zelfs de beste van de klas had een 6.2 en die doet HAVO en ik VWO!
Yes!
IK heb het hoogste cijfer op wiskunde! 7.2 (S.O.). zelfs de beste van de klas had een 6.2 en die doet HAVO en ik VWO!
Yes!

Shit happens, just flush it and move on!
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
4 Dagen vrij! Lekker veel schrijven. Inspiratie genoeg! tien Voor gym! Telt twee x mee!
Aile, welke stages doe je dan?
Aile, welke stages doe je dan?
@Mena: We moesten voor school vandaag (verplicht) een hele dag stage lopen. Omdat ik veel van dieren hou, heb ik er voor gekozen om stage te lopen op twee zorgboerderijen. De ene is voor mensen met een geestelijke beperking en de andere is een woning voor pubers die bijvoorbeeld op straat terecht zijn gekomen en voor pubers met een lichte verstandelijke beperking die is ontstaan door iets wat in hun verleden is gebeurd. Het was heel erg leuk om daar die dieren te verzorgen. Ik liet een ezel uit! 

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
Ik heb mijn cheeta af! Hij is niet zo leuk, maar hij is wel af! http://fav.me/d4vaaxi, hier kan je hem zien!
- Saskjezwaard
- Computer
Over een paar minuten de gemeentegrotten van Valkenburg in
lijkt me echt superleuk om dat allemaal te zien, een ervaring apart. Pfoe, Limburg is net het buitenland, zeg! Niet alleen door dat rare accent, maar ook door het landschap. Heuvels, das nieuw xD en dan ook nog mooie kerkjes en gebouwen, die vind je niet in Eindhoven 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
OH, daar ben ik ook een keertje geweest! Met mijn middelbare school.
Zo grappig om daar nu aan terug te denken.
En idd, heeel apart die heuvels. Ik woon zelf echt op een plek die zo plat is als maar kan. xD
Ik weet nog dat ik in Valkenburg die terrasjes zó ontzettend leuk vond en gezellig!

En idd, heeel apart die heuvels. Ik woon zelf echt op een plek die zo plat is als maar kan. xD
Ik weet nog dat ik in Valkenburg die terrasjes zó ontzettend leuk vond en gezellig!

- Saskjezwaard
- Computer
en ik heb het overleefd! Was wel anders dan ik had verwacht, ik had een natuurlijke grot verwacht, maar t was een mergelgroeve. Maar wel echt heel gaaf om te zien. Ik vond het echt indrukwekkend, verschillende soorten geschiedenis door elkaar. En dan natuurlijk het podium waar Andre Rieu had opgetreden voor de koningin xD
maar er zit idd een leuke straat vol terrasjes alleen is het nu te koud om daarop te zitten
we gaan nog een wandeling maken door ruig berglandschap xD t wordt oppassen dat ik niet in een ravijn flikker 
oh, trouwens, nog succes met je geschiedenis
klinkt leuk xD
maar er zit idd een leuke straat vol terrasjes alleen is het nu te koud om daarop te zitten

oh, trouwens, nog succes met je geschiedenis

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Limburg is gewoon Nederland hoor
En ik vind 't noorden helemaal niet zo anders als hier. Nouja, we praten inderdaad wel anders maar dat vind ik ook wel alles
Ach, ik hoop dat je t leuk vond Saskjezwaard!
Maar wat ik even kwijt wil. Ik heb heel erge zin om de gillende fangirl uit te gaan hangen, een vriendin is net terug van een concert van Super Junior in Parijs en ik wil oooooooooooooooooooooooooooooooooook

Maar wat ik even kwijt wil. Ik heb heel erge zin om de gillende fangirl uit te gaan hangen, een vriendin is net terug van een concert van Super Junior in Parijs en ik wil oooooooooooooooooooooooooooooooooook
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
-
- Typmachine
En, was het nog leuk, Saskia? 
ARGHH, ik word gek van al die Karels, Willems en Hendriks! >.< Maar erger dan een 3.8 (dat had ik de vorige keer) kan ik het toch niet maken. Het scheelt dat ik nu gemiddeld alweer een voldoende sta, dus als ik nu een 5.5 ofzo haal, haal ik mijn cijfer al omhoog.
Laat ik daar dan maar voor gaan, haha!
Oh shit, ik zit weer te spammen!
ff ontopic;
Zin in vrijdag, volgende tattoo afspraak!

ARGHH, ik word gek van al die Karels, Willems en Hendriks! >.< Maar erger dan een 3.8 (dat had ik de vorige keer) kan ik het toch niet maken. Het scheelt dat ik nu gemiddeld alweer een voldoende sta, dus als ik nu een 5.5 ofzo haal, haal ik mijn cijfer al omhoog.
Laat ik daar dan maar voor gaan, haha!

Oh shit, ik zit weer te spammen!
ff ontopic;
Zin in vrijdag, volgende tattoo afspraak!

-
- Typmachine
Ik ben een vosje aan het tekenen! Hij is schattig!
Morgen weer naar school... net nu ik allerlei ideeën heb voor verhalen/tekeningen!
Morgen weer naar school... net nu ik allerlei ideeën heb voor verhalen/tekeningen!
@Mena: Heb ik je aangestoken met mijn vossengekte ofzo?
zet hem op deviantart als ie af is :3
Ik ben morgen nog (gelukkig) vrij, dan is het namelijk studiedag ^^
Italië is al 16 april, jeej ik heb er zo enorm zin in!

Ik ben morgen nog (gelukkig) vrij, dan is het namelijk studiedag ^^
Italië is al 16 april, jeej ik heb er zo enorm zin in!

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Er is op school een lammetje geboren!

Echt zo schattig, en ik heb morgen PSO (praktijkles) en mijn groepje mag de dieren verzorgen, dus dan kan ik het lammetje zien ^^

Echt zo schattig, en ik heb morgen PSO (praktijkles) en mijn groepje mag de dieren verzorgen, dus dan kan ik het lammetje zien ^^
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
Vandaag weer naar de tattoo shop, verder met mijn tattoooo! 

@Classy; hoe ging je tattoo? 
IK BEN GEWOON GESLAAGD VOOR HET EXAMEN BOEKHOUDEN!
Echt niet verwacht, het ging namelijk helemaal niet goed Ö
Maar ik ben dus geslaagd!
En het concert gisteravond ging helemaal goed en vanavond weer een concert en dat gaat ook helemaal top worden, dus GEWELDIG WEEKEND!

IK BEN GEWOON GESLAAGD VOOR HET EXAMEN BOEKHOUDEN!

Echt niet verwacht, het ging namelijk helemaal niet goed Ö
Maar ik ben dus geslaagd!

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Typmachine
Mijn tekening lukt! Een oog, ik post hem als ik hem af heb wel op deviantart, en hier in atelier.
@xILY, goedzo! Veel plezier vanavond.
@xILY, goedzo! Veel plezier vanavond.
-
- Typmachine
Oeps, zal ik er zo opzetten. Het is trouwens cartoon. Ik zet hem er op als ik mijn camera heb gevonden
Hihi.

@Mena Haha, oke want ik zit nu al dagen te wachten totdat je hem zou posten xD
Ik heb nu echt geen idee wat ik zou gaan tekenen, ben zo inspiratieloos vandaag
Ik heb nu echt geen idee wat ik zou gaan tekenen, ben zo inspiratieloos vandaag

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
Eum... Ik heb zo veel inspiratie, ik zal je wel twee dingen toe sturen, 1 cartoon en 1 realistisch. Ik weet namelijk niet echt wat je leuk vind 
vos (hihi, logisch voor jou) in cartoon/realistisch het is dubbel: http://fav.me/d1q2ayf
bloem, deze is het leukst in kleur denk ik: http://fav.me/d3jmu2c
En toch nog een derde (Dit vind ik nou gaaf): http://fav.me/d4a3ga9
Die is van een film/boek die ik heel leuk vind.
Misschien kan je hier wat weghalen en anders kijk om je heen. Of doe iets wat je niet vaak doet.

vos (hihi, logisch voor jou) in cartoon/realistisch het is dubbel: http://fav.me/d1q2ayf
bloem, deze is het leukst in kleur denk ik: http://fav.me/d3jmu2c
En toch nog een derde (Dit vind ik nou gaaf): http://fav.me/d4a3ga9
Die is van een film/boek die ik heel leuk vind.
Misschien kan je hier wat weghalen en anders kijk om je heen. Of doe iets wat je niet vaak doet.
Hmmm een andere vossenras is wel een keer leuk om te tekenen! 
Weet alleen niet welke ik zal gaan tekenen, maar ik denk een grootoorvos of een fennek :3

Weet alleen niet welke ik zal gaan tekenen, maar ik denk een grootoorvos of een fennek :3
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Ik heb besloten om een grootoorvos te tekenen, ik ben nu bezig met potlood, dan trek ik hem over met een fineliner en ga ik hem inkleuren 

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine

Aile, hou op. Nu teken ik alweer een vos.
hihi, nee, hartstikke leuk.
Ik spam echt dit topic onder met mijn gebabbel over vossen xD
Ben nog niet zo ver met mijn grootoorvos, maar bedenk al wat ik hierna wil tekenen. Ik denk een manenwolf (is een vossensoort
) of een zilvervos
Ben nog niet zo ver met mijn grootoorvos, maar bedenk al wat ik hierna wil tekenen. Ik denk een manenwolf (is een vossensoort

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Gisteren een Tin Whistle gekocht!
(http://www.google.nl/imgres?q=tin+whist ... s:17,i:116)
Wat is dit een heerlijk weekend!
Vanaf morgen toetsweek, maar daar denken we nog even niet aan ;p
Zo nog even een stukje verhaal posten en weer lekker verder fluiten xD

Wat is dit een heerlijk weekend!
Vanaf morgen toetsweek, maar daar denken we nog even niet aan ;p
Zo nog even een stukje verhaal posten en weer lekker verder fluiten xD
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Ik stuiter van links naar rechst op mijn stoel. Kreeg zojuist een telefoontje van eyeworks om meteen morgen op solicitatiegesprek te komen. Kan het zelf amper geloven. Het is een ongelofelijk grote kans, die ik als het kans ga nemen. Nu even duimen voor morgen :p
- Saskjezwaard
- Computer
Wow, das echt super! Gefeliciteerd
Succes voor morgen, ik duim mee 

-
- Typmachine
Ik duim ook mee! (alleen wat is het eigenlijk?
)
Het werkstuk is af! Zonder de hulp van de anderen op één na, maar hij is af!

Het werkstuk is af! Zonder de hulp van de anderen op één na, maar hij is af!
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Dankjewel allebei 
Eyeworks is een van de grootste productiebedrijven in de film- en televisie-industrie over de volledige wereld, maar is afkomstig uit Nederland. Ze hebben o.a. Oh Oh Cerso, New Kids, Komt een Vrouw bij de dokter, ... gemaakt.

Eyeworks is een van de grootste productiebedrijven in de film- en televisie-industrie over de volledige wereld, maar is afkomstig uit Nederland. Ze hebben o.a. Oh Oh Cerso, New Kids, Komt een Vrouw bij de dokter, ... gemaakt.