Dagboek van een Psychopaat

Hier kun je naar hartelust je One Shots kwijt die in het genre Drama vallen. Maak een topic aan en zet ze er allemaal in.

Moderator: Patrick

Plaats reactie
Tesserell
Vulpen
Vulpen

<Geen idee hoe ik hierbij kwam.>

Woensdag 7 juni

Ze was weer online vandaag. Om 18.34 was Valerie online vandaag. Ze heeft gereageerd op het topic van die Guy_346, alweer. Dat doet ze nou altijd, hele lieve reacties plaatsen. Bij andere mannen. Ik ben hier niet blij mee. Die Guy_346 moet maar oppassen. Gelukkig heeft ze vandaag dan eindelijk gereageerd op mijn pb’tje. Ik had haar gevraagd waar ze ergens woonde. Dit was wat ze schreef:

Hee Wolfgang84,
Alls goed? Je mt echt mn topic lezen! Leuk dt je gereageerd had btw. Kwoon in n klein dorpje, Dassen. N jij?
Xx

Dus ze woont in Dassen. Dat is niet ver weg.

Donderdag 8 juni

Ik heb haar opgezocht op Facebook. In het zoekbalkje tikte ik ‘Valerie, Dassen’ in. Gelukkig is Dassen maar een klein dorpje. Er woont maar één Valerie. Valerie Jorissen.

Vrijdag 9 juni

Vandaag heb ik in het telefoonboek gekeken onder ‘Jorissen’ in het plaatsje Dassen. Er staat maar één nummer in, dus dat zal dan wel het goede nummer zijn. Morgen ga ik haar bellen, ik weet nog niet wat ik zal zeggen, misschien luister ik alleen heel even naar haar stem.

Zaterdag 10 juni

Ik heb het nummer uit het telefoonboek gebeld maar ik kreeg haar er niet aan. Het bleek dat het haar oom was. Ik heb me voorgedaan als een leraar van Valerie en heb te horen gekregen dat het haar nummer niet in het telefoonboek stond. Van haar behulpzame oompje heb ik het juiste telefoonnummer en adres gekregen. Ik zal eens langs rijden.

Zondag 11 juni

Ze leeft in een mooi, groot huis. Volgens mij is Valerie een verwend meisje. Leuk, ik hou van meisjes verwennen.

Maandag 12 juni

Ik weet waar ze op school zit. Ze is er vanmorgen naar toe gefietst, om acht uur vertrokken. Om vier uur was ze weer thuis. Als ze elke dag rond deze tijden school heeft kan ik naar haar kijken tijdens het fietsen. Het is me ook opgevallen dat ze over een stuk over een stille landweg langs het bos moet fietsen. Daar komt bijna geen verkeer, interessant om te weten.

Donderdag 15 juni

Haar ouders zijn ’s middags niet thuis. En op dinsdagavond ook niet. Ik heb gezien waar de reservesleutel ligt. In de plantenbak rechts naast de voordeur.

Vrijdag 16 juni

Je kan door het badkamerraam kijken wanneer ze douchet.

Maandag 19 juni

Ik heb zin in morgen.

Dinsdag 20 juni

Vanavond neem ik haar.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Heey, echt hoe kom je hierop?
Shit happens, just flush it and move on!
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Geen flauw idee. Ik heb gewoon een zieke geest ofzo.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Xatham
Banned
Banned

Pfoe... Eng verhaal zeg :$
As the phoenix arises from his ashes...
Plaats reactie

Terug naar “Dramatische One Shots”