The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Ik hoorde van een schrijfwedstrijd, klonk helemaal leuk. Ik schrijf een verhaal van zo'n negenhonderd woorden, en als 'ie helemaal klaar is.... kom ik erachter dat je vijftien moet zijn om mee te mogen doen. Ik ben over vijf weken jarig en de deadline is over twee weken.
Big ARGH!
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Pfoe das inderdaad kut! Maar kan je dan niet iemand anders vragen die zo oud is om het voor je in te leveren?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Mjah, je moet het ook voordragen als je in de tweede ronde komt. Maar het maakt niet echt uit, dan ga ik wel gewoon keihard OV's Got Talent winnen (a)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Waarvoor is het dan? Ik dacht iets via internet, maar dat kan niet als je moet voordragen :P kan je niet iemand vinden die het voor je wil voordragen? xD

Dat zullen we nog wel zien :gr: *kraakt knokkels* ik ga gewoon iedereen bedreigen zodat ze ze terugtrekken en ik met de eer kan strijken, muhahaha :twisted: dus pas maar op, ik kan elk moment je opwachten bij je huis haha :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Het is.... *zoekt het op* .....schrijf van je af, ofzo? Haha het gaat over vrijheid, en ik heb me er eigenlijk niet echt in verdiept :)

Ah gezellig, zal ik alvast een bakkie thee zetten voor als je langskomt?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Mag ik ook meedoen met jullie theekransje? (:
Ik moet Frans maken bleeeeeegh :(
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nee, ik wil geen thee meer :( mijn hele act valt in duigen als jullie thee met me willen drinken :( mijn gezag hier, gebaseerd op angst en sadisme, mijn hele act.... zomaar weg. Wat doen jullie me aan? Snik, snik :(

Net My neighbour Toronto gezien... viel tegen --' die meisjes hadden echt een schreeuwstem die ze heel vaak gebruikte, er was niet echt een plot te bekennen en ik miste de fantasy die in de andere films van de maker wel zitten. T was wel een echte feelgood film, maar ik miste de spanning. Ik ben niet gemaakt voor gelukkige plots haha xD ik wil angst, sadisme, spanning, sensatie :twisted: haha xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahaha, nu ben je dus twee keer teleurgesteld op één avond? Wat vreselijk voor je :P
Maar ik wil best nog thee drinken met Dancing hoor, als jij niet mee wilt doen :D

Gnagnagnaa, we sluiten je gewoon buiten, das nog veel leuker :evil:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja :( ik vind mezelf nu heel zielig. Als jullie me willen excuseren, ik ga nu in een hoekje even lekker oncharmant staan janken :cry: en dan noemen ze mij wreed, snik, snik :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Niet aangenomen, dikke ARGH :(
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ah, das echt jammer! Dat was toch voor de xenos? Is er geen andere winkel die nog mensen zoekt?
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ahh wat jammer! Waarom niet dan?
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

3 buizen en onder de 67, verdorie, ik wil morgen niet naar school ;( en dan is het morgen pas rapport. Waarom moest die leerkracht vandaag voor de honderddagenshow nu die punten bekend maken. Stemming opeens naar -10 --"
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Saskia; jaaah idd balen :( Nou, volgens mij niet. Maar ik loop morgen wel even door het winkelcentrum heen, kijken of er wat aangeplakt staat (:
@Jenna; jaaah :( Ik weet niet, ze hadden meerdere sollicitanten en ze vonden een ander geschikter ofzo. Dus tsjaah.
Dankjewel allebei. Tis wel even zuur ;s

Nu maar even een stukje posten in plaats van huiswerk maken, dat maakt al wat goed (:
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Dat heb je meestal, he, als ze ergens mensen nodig hebben.
Ik had een paar maandjes geleden ook ergens gesolliciteerd, en die winkel had ook iets van 40 sollicitanten.
Ja, dan moet je ook wel héél veel geluk hebben als jij het dan word, he. ;(
Maar ik vind het wel jammer voor je. Gewoon blijven proberen! ;)
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Nou Saskje, dan kom je gewoon lekker niet, stomme sadist. Gaan xILY wel samen thee drinken, puh! *steekt tong uit*

Ik ben nog nooit afgewezen na een sollicitatie! (Een onbelangrijk en onbeduidend detail is dat ik nog nooit gesolliciteerd heb)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Aah Marit kut zeg...

Ik werd altijd aangenomen zonder echt een sollicitatie... Ik denk dat ze de dreigende wolk al zagen hangen als ze me zouden afwijzen :twisted: xD

Uhmm heb ik nog een Argh? Hmmm eigenlijk verloopt alles heel vlotjes, jaa wel eentje IK MOET GAAN PAKKEN HOE KRIJG IK HET VOOR MEKAAR OM NIET TE VEEL KILO IN TE PAKKEN!!! xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Jodie, dat probleem heb ik ook altijd! En op de één of andere manier krijgt m'n broer t wel altijd voor elkaar terwijl hij altijd minstens drie paar schoenen meeneemt...

mijn argh; iTunes flipt em. Er is "een probleem met de audioconfiguratie" en daarom kan-ie niks afspelen. Weet iemand toevallig wat ik moet doen??
EDIT: computer opnieuw opstarten = probleem opgelost :super
Aile
Vulpen
Vulpen

3 grote doe-opdrachten maken voor school.
2 werkstukken (eentje is af), en een perspectief tekening van een winkelstraat wat waarschijnlijk de hele avond gaat duren :/
Dank u school! U heeft zojuist mijn vrije tijd van me afgenomen.
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Heb mijn Engels SO helemaal verknald! zoizo 4 van de 15 fout... echt pech hebben.
Ik had vandaag 4 proefwerken en 2 SO's. 1 proefwerk voor biologie (makkie :)) en drie proefwerken voor gym (8 8,5 en een 8), en een SO Engels dus, en een SO geschiedenis.

Ik ben moe...
Shit happens, just flush it and move on!
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Het is dus uit (ik heb t uitgemaakt) en nu is m'n ex helemaal aan het flirten een goede vriendin van mij. Op zich vind ik dat 'ie wel even verdrietig mag zijn dat het uit is voor langer dan drie dagen.. toch?

En ik heb drie dagen lang non-stop (soort van) voor Duits geleerd, blijkt dat m'n leraar me niet had ingeschreven voor de inhaal-klas-dinges dus nu kan ik het pw pas over drie weken maken -.-" Hoera voor leraren!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Aaargh, dat eerste herken ik ook goed van een paar jaar geleden! Vervelend ;s Geen aandacht aan hem schenken iig, en zorg dat ie niet tussen jou en je vriendin in komt te staan!

Bleeeeh. Gewoon een rotdag :(
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Een vriendin van me heeft zich aangemeld op het forum... en hoe graag ik ook wil dat het forum actief is, en hoe leuk ik het ook vind dat ze ook schrijft, ik probeerde juist een beetje anoniem te blijven hier. Zodat ik lekker kan klagen over m'n vrienden zonder dat ze t weten. Dat is best wel egoïstisch, of niet?

Naja, als ze dit leest: Schat, ik hou van je, je bent een geweldige vriendin maar wil je alstjeblieft niet aan andere klasgenoten m'n gebruikersnaam enzo vertellen? Thankyou :)
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Ik stond vanochten op uit bed (vandaag vrij) en ik viel zowat om, kramp! Het is nu over maar ik wil het niet weer...
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

DRUK DRUK DRUK! :(
Saskjezwaard
Computer
Computer

GVD! Mijn laptop heeft kuren :gr; het beeldscherm is op het moment dat ik dit typ helemaal wit, met vreemde gekleurde strepen flikkerend eroverheen --' En het jammer is dat, als ik goed beeld wil hebben, ik mijn beeldscherm moet vasthouden en ik kan niet snel met één hand typen . En iedereen vraagt: waar komt het door, waar komt het door? Ja, door het hele tijd op en neer reizen. Dat zou niet moeten kunnen! Tja, tis wel gebeurd. En nu maar hopen dat mijn vader er iets mee kan, die is wat technischer dan ik :P
Maar goed, elk nadeel heb zijn voordeel, nu kan ik mijn blindtypen oefenen haha xD
mena1998
Typmachine
Typmachine

Heb het HELE weekend aan Duits besteed, blijkt vandaag , terwijl ik morgen het SO heb, dat ik het verkeerde hoofdstuk heb geleerd! En het wil er niet in!!!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Mena, aaah, das echt heel erg balen!
Ik heb gewoon echt nérgens zin in. Niet eens om een stukje verhaal te posten. Ben je er dan slecht aan toe of ben je er slecht aan toe? :(
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@ILY, je bent helemaal niet alleen. Ik wil ergens wel, maar ik kan er me gewoon niet aanzetten, want ik vind telkens weer een uitvlucht om het niet te doen. Behoorlijk vervelend.

En wat duurt wachten op iets waar je al heel lang naar uitkijkt toch lang
~*~
~*~

mena1998
Typmachine
Typmachine

Twee zessen gehaald, balen, haalt mijn cijfer heel erg naar beneden (altijd boven een acht gehaald tot nu toe) :(.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Waarom gaan de leuke dingen zo snel voorbij? -,-
~*~
~*~

mena1998
Typmachine
Typmachine

Heb ik een idee voor een verhaal in mijn hoofd, wil het maar niet op papier komen! Het is nu nog een one-shot maar misschien breid ik het nog uit tot een echt verhaal. Maar het lukt me nog niet!

Vandaag Pasen........
Eieren verven... Leuk.... :(
Kan ik niet met mijn tekening verder (persoontje van een band)...
Aile
Vulpen
Vulpen

Gisteravond had ik een prachtige aquarel tekening gemaakt, toen had ik ergens gezien dat je dat papier kon laten "branden" waardoor het een mooi effect kreeg. Ik proberen, sta ik daar een half uur in de keuken met mijn tekening boven de kaars... VOEM tekening in de fik, ik schrikken en laat die tekening in de wastafel vallen, kraan snel aangedaan en de helft van mijn tekening was zwart xD
Dit doe ik dus NOOIT meer lol xD
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

Dat is flut Aile...
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ik ga weer eventjes met geschiedenis bezig...
Het is echt een verschrikkelkijk thema. Echt, iedereen heet hetzelfde. Allemaal Hendriks en Karels! >.< ZUUUUCHT.

't zou mij benieuwen of ik het nog in mijn kop krijg. ;(
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ik zit met woorden in mijn hoofd, maar als ik ze op wil schrijven is er alleen maar leegte en wit. Geen idee hoe ik het voor elkaar krijg.
Heel frustrerend.
De woorden willen maar niet komen.
Maar als ze er zijn, zijn ze naar om te denken en voelen..............
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Dan maar weer een beetje bezig gaan met Duits. -.- Grrrrr.

Na morgen geen tentamens meer.
Nu nog zorgen dat ik morgen overleef. :')
Aile
Vulpen
Vulpen

Morgen weer naar school :S *kots*
one sky, one destiny."
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik loop gigantisch achter met mijn ene opleiding... Ik heb nu al enkele weken achter elkaar de lessen gemist. Hierdoor ga ik waarschijnlijk het ehbo met aed certificaat niet halen... En binnenkort zijn toch de examens. Dus dat wordt blokken en blokken.
Dan is er nog de andere opleiding. Niet alleen hoef je daar kennelijk geen begrip te verwachten wanneer je vader met spoed wordt opgenomen, maar bewaren ze ook negatief commentaar voor de laatste dag dat je nog wat aan je online portfolio zou kunnen aanpassen. Welk effect heeft dat op mij? Niet alleen dat ik wat chaggie ben, maar ook dat ik vind dat ze de pot op kunnen! Geef me dat gesprek maar, ik lul me er wel uit!
Knap eigenlijk dat zogezegd "te magere" verslagen zouden moeten bepalen of ik iets kan of niet. Laat ze maar eens praten met mijn cliënten. En twijfel dan nog maar eens aan mijn kunnen!
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ugh, en dan krijgt PSV het voor elkaar om te verliezen van (met alle respect) RKC Waalwijk. Die een 10 keer kleinere begroting hebben --' oké, als speler kan je een slechte wedstrijd spelen, maar waarom kan de rest van het team dan opeens ook niks meer? Ik snap er niks van. En dan is het ook nog je beroep. Nou ja, ze hebben iig de beker, das al wat.
Ach ja, ik ga me er niet eens meer druk over maken, t heeft toch geen zin. Misschien moet ik maar stoppen met voetbal volgen :P

En dan vindt mijn broertje het ook leuk om van die TOTO dingen in te vullen, in de hoop dat hij dan geld wint. Van de 10 keer dat hij dat heeft gedaan, heeft hij 2 x gewonnen haha xD Normaal is hij zo'n krent met zn geld, ik snap echt niet dat hij er nog mee doorgaat. Maar goed, het is zijn geld, zijn keuze. En ik lach me dood als hij weer verliest haha xD
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ik ben net twee uur aan het schoenen kopen geweest............... Waarom moet het altijd zo lang!
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Waarom klinkt het in mijn hoofd altijd beter dan op papier?
~*~
~*~

Aile
Vulpen
Vulpen

!@#%%&* mijn grootoorvos is een beetje (erg) mislukt, ze lijkt wel stoned o.O
Poging 2 dan maar :I
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

Krijg je op school te horen dat je vijf week hebt om een werkstuk te maken met zijn vieren. Nou, alles gaat goed. Tot je vier dagen van te voren te horen krijgt dat twee van je groepje hun deel nog niet eens hebben gemaakt. Nog niet eens begonnen zijn, en je kan zelf niet verder als hun niet klaar zijn!
En nu krijg ik zeker een onvoldoende omdat mijn klasgenoten die in mijn groepje geen WORD HEBBEN en het vergeten zijn. Sorry hoor. Dan ben je echt gestoord. Laten ze mij er ook nog voor opdraaien. Ik zou niet goed hebben afgesproken met hun wanneer het af moest zijn. Ja dag, heb ik duidelijk gedaan.
Gaan ze ook nog eens boos op mij worden! Ik doe mijn deel wel, dat is toch niet eerlijk!
Hou toch op zeg.
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Las ik op internet:

Afbeelding
Dafuq?!
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”