Het 'I NEED A NAME'-topic :3

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja, nou, hoi dus. xd Ik weet niet of dit al bestaat, of het mag, of het hier hoort enzovoort, maar ik denk dat het best nuttig kan zijn als het nog niet bestaat, en als het mag en hier hoort. ^.^ Ik zit zelf namelijk met het probleem dat ik namen nodig heb voor twee koninkrijken. Het is geen fantasieverhaal, het speelt zich af in het 'nu' en het is een soort romantische komedie. Pas las ik in het boek de gave naam Vineland, maar die kan ik niet meer gebruiken omdat die dus al bezet is in een ander boek, dus ik vraag nu aan jullie WETEN JULLIE van dat soort namen? :3 Namen die je ook makkelijk samen kunt voegen zodat het een mooie, kloppende naam wordt van toen het koninkrijk nog niet in tweeën was gesplitst ofzo? xd

En nou, dus, misschien zijn er mensen die ook met dit soort problemen rondlopen, gewoon er niet op kunnen komen, dan kunnen ze dus hier ook vragen ofzo? :3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Saskjezwaard
Computer
Computer

Kan google bot ook al berichten liken? Hm, dat heb ik nog niet eerder gezien :P sorry, viel me het eerst op bij het openen van dit topic xD

Wat ik zelf altijd bij landnamen gebruik is deze site: http://www.rinkworks.com/namegen/fnames.cgi?d=1&f=0 , die kan nog wel eens met wat leuks komen. Misschien zelfs een naam die je kan splitsen en weer bij elkaar kan voegen.
Of anders neem je iets wat heel erg bij het ene land past (bv. wijn) en iets wat bij het andere land past (bv. aardappels), haal die woorden een paar keer door google translate en misschien dat er iets tussenzit. Heb je er gelijk ook een verborgen boodschap in :P
Tja, en als dat niet werkt, gewoon wat proberen, dan kom je vanzelf wel op iets, denk ik zo. Verder kan ik je ook niet zo veel helpen, er is een reden waarom ik die site gebruik :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”