Dit gaat verder na The Departed, de laatste aflevering van Seizoen 3 van The Vampire Diaries Als je die nog niet gezien hebt zou ik niet verder lezen, want er komen spoilers. Ik probeer niet de nieuwe Julie Plec of Kevin Williamsen of iemand anders uit het team te worden, dit is gewoon wat ik hoop dat er gaat gebeuren. Ik ben een Delena fan (dus die waarschuwing heb je ook al gelijk), maar zal best nog eens wat Stelena scènes erin gooien, want ik vind ook hun leuk bij elkaar.
Oh, en ik kan soms fout zitten qua dingen. Dat weet ik zeker. Ik ben een echte TVD fan, maar die transformaties zijn allemaal zo mysterieus, dus ik probeer er zelf zo veel mogelijk van te maken. Tips daarover zouden eventueel wel handig zijn (tenminste, als de fouten echt groot en stom zijn), die kleine foutjes kijken we allemaal wel overheen, toch?
---------------------
Haar ogen schoten open en ze kwam gelijk overeind, snakkend naar adem. Wat was er gebeurt? Ze was nog gered? Had Stefan haar gered? Gelijk keek ze rond, op zoek naar leven. Daar trof ze Stefan aan, met tranen in zijn ogen.
Hij keek geschrokken op toen ze overeind schoot. ‘Elena?’
‘Stefan?’ ze hing snel zijn kant op voor een omhelzing, en viel recht in zijn armen.
Hij drukte haar tegen zich aan. Tot hij besefte hoe het zat. Hij slikte hoorbaar.
Ze keek hem aan. ‘Hoe…’
Stefan kreeg de woorden niet uit zijn mond. Het was de hard voor hem. Iets waar hij haar al die tijd voor beschermd had, was voor niets. Er klopte zoveel niet deze avond. Hij zou ook snel sterven, dat moest. Klaus was dood. Elena koos om naar hem te gaan, om afscheid van hem te kunnen nemen. Dat moest iets betekenen. Dat betekende ook veel.
‘Elena…’ Stefan kreeg de woorden opnieuw niet uit zijn mond. Hij beet moeizaam op zijn lip terwijl hij haar ogen probeerde te vermijden.
‘Stefan, wat is er aan de hand?’ ze kreeg er haast niet meer uit. Haar droge keel leek in brand te staan. Het was een helse pijn. En ze had dorst, zoveel dorst.
Hij slikte opnieuw. ‘Je bent een vampier.’
De woorden leken nog niet tot de brunette door te dringen. Ze keek hem verward aan.
Stefan schudde zijn hoofd en fronste net zo verward. Dit kon niet waar zijn. Hij maakte zich los van haar, stond op en liep te ijsberen. Klaus moest nog leven. Er was geen andere optie. Alaric moest dood zijn, of wat er tenminste van was geworden.
‘Stefan,’ ze klonk bang, ‘wat is er aan de hand?’
Hij draaide zich naar haar toe, maar zweeg. Het was te pijnlijk om uit te spreken. Dit wou ze niet. Dit heeft ze nooit gewild.
Elena begon het langzaam te beseffen. De woorden begonnen tot haar door te dringen en ze begon wat dingen te voelen. Een enorme drang naar iets dat ze een stukje verder rook. Het was niet optimaal, maar ze rook het. En de geur was zo sterk op dit moment. Gelijk keek ze zoekend rond. Matt. Daar lag Matt. Hij leek ook meer dood dan levend. Moeizaam kwam ze van datgene waar ze op lag en ging op de rand zitten. ‘Matt?’
Natuurlijk kwam er geen antwoord, dat kon ze verwachten.
[TVD] And then there was another vampire.
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Ga door <3 Ik ben benieuwd wat je ervan maakt ;D
Put your faith in what you most believe in