Daten voor Beginners

Heb jij een verhaal dat nergens anders past? Plaats hier dan alle overige verhalen.
Plaats reactie
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

We (Tesserell en Chris) gaan een poging doen iets nieuws (in ieder geval nieuw voor ons) te maken:

Het wordt een duo roleplay-verhaal, waarbij Chris de rol aanneemt van 'Sjoerd' en Tesserell de rol van 'May'.
Het verhaal wordt verteld door de twee karakters, en aan elkaar: het verhaal is de mailconversatie die ontstaat wanneer Sjoerd contact opneemt met May, die hij op een datingsite heeft gevonden.

Zoals al gezegd, dit is een probeerseltje, dus het zal wel niet een HEEL SPANNEND verhaal worden ofzo. Maar hopelijk wel een aardig verhaaltje over opbloeiende romantiek met een verrassend einde.

Daten voor Beginners

Van: Sjoerd van Hindevaart <sjoerd.hindevaart@gmail.com>
Naar: Date 1938 (May) <date1938@datingonline.com>
Onderwerp: Hallo!

Beste May,

Hallo, ik ben Sjoerd van Hindevaart en ik ben sinds een paar weken actief op datingonline.com. Ik heb jouw persoonlijke berichtje gelezen op de site, en jouw verhaal stond mij erg aan! Ik las dat je onder andere als hobby graag foto's maakt. Wat leuk! Dat doe ik ook! Misschien dat we ooit een keertje samen foto's kunnen gaan maken, als alles goed loopt. Heb je jouw profielfoto ook zelf gemaakt? Wat een mooie foto!

Verder ben ik ook graag bezig met mijn voetbalplaatjesverzameling (ik spaar deze al sinds 1997), en houd ik van een leuke film onder het genot van een wijntje en een gezonde maaltijd.

Ik hoop dat je snel wat van je laat horen!

groetjes,
Sjoerd
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Van: May Belle Smith
<mbsmith@hotmail.com>
Naar: Sjoerd van Hindevaart
<sjoerd.hindevaart@gmail.com>
Onderwerp: Re: Hallo!

Hallo Sjoerd,

Wat leuk dat je me een berichtje stuurt! Nou, ik ben dus May, kort voor May Belle, en ik hou inderdaad van foto's maken! Ik heb zo'n twee jaar geleden een spiegelreflexcamera gekocht en ik ben er helemaal verzot op. Wat voor een camera heb jij? Mijn profielfoto heb ik niet gemaakt, maar mijn zus (maar met mijn camera, ha!). Jou foto mag er ook wel wezen.

Leuk dat je een verzameling hebt, dat kan echt een ontspannende hobby zijn. Ook ik hou wel van een of twee wijntjes, het liefst ging ik elk jaar naar Frankrijk om alle wijnproeverijen af te gaan! Hou jij van reizen?

Groetjes,

May
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Ik heb een gevoel dat dit grappig gaat worden. ^^
iloveyou' 25.08.2012
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Van: Sjoerd van Hindevaart <sjoerd.hindevaart@gmail.com>
Naar: May Belle Smith <mbsmith@hotmail.com>
Onderwerp: Re: Re: Hallo!

Hallo May,

Ik ben helaas niet helemaal eerlijk geweest tegen je. Om eerlijk te zijn heb ik zelf geen camera; ik maak al mijn foto's met mijn mobiele telefoon. Het is wel een hobby van me, maar ik heb nooit een echte camera willen kopen.

Ik houd zeker van reizen! Ik ben laatst nog in Taiwan geweest voor mijn werk, wát een aardige mensen lopen daar rond!

Het is fijn om te horen dat jij wel van een of twee wijntjes houd. Of drie. Wie houdt het nog bij tegenwoordig hè?

groetjes,
Sjoerd
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Van: May Belle Smith
<mbsmith@hotmail.com>
Naar: Sjoerd van Hindevaart
<sjoerd.hindevaart@gmail.com>
Onderwerp: Re: Re: Re: Hallo!

Hoi Sjoerd,

Jammer dat je geen echte camera hebt, maar ach, met een telefoon kan je tegenwoordig ook hele goeie foto's maken! Wat voor een telefoon heb je dan? Ik heb de nieuwste iPhone, maar ik snap het ding nog steeds niet helemaal.

Taiwan! Ik ben dol op Taiwan! Mijn vader heeft me vroeger een paar keer daar mee naar toe genomen, later ben ik een keer met vriendinnen en een keer met mijn huidige ex-vriend gegaan. Fantastisch, die bedrijvigheid, en inderdaad: de mensen zijn super! Je was voor je werk daar, wat doe je? Ben je ook nog naar het vasteland van China gegaan? Er zijn daar zo veel prachtige toeristenattracties, zeker de moeite waard om te bezoeken.

Wijn is gezond, een glas per dag is goed voor je bloedvaten. Ik heb een wijnkelder, zodat ik als ik naar de wijnproeverij ben geweest, ik de ruimte heb om alle flessen netjes op te bergen!

Over gezond gesproken: sport jij? Ik ga zometeen een rondje joggen.

Liefs,

May
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Mila
Puntenslijper
Puntenslijper

ooooh! Dit vind ik leuk :app: Dit kan zeker nog heel grappig of spannend worden, welke kant gaan jullie op! :D
Xatham
Banned
Banned

Dit is inderdaad wel een hele originele manier voor een duo-verhaal en het leest lekker snel weg. Ik ben benieuwd hoe jullie verder gaan!

Klein spellingsfoutje bij Tesserell:
Jou foto mag er ook wel wezen.
Achter 'jou' moet een w omdat het bijvoegelijk voornaamwoord is :$
As the phoenix arises from his ashes...
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dit verhaaltje staat even op hiatus tot dit weekend ;-)
Maar dan gaan we weer verder hoor!
artikel
Computer
Computer

Een aparte manier van een verhaal schrijven maar hij is erg leuk en hoop dat het snel verder gaat :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb het zelf momenteel nogal druk met verhuizen, dus ik wacht eventjes tot Tessa terug is en dan gaan we verder denk ik :)
Plaats reactie

Terug naar “De Grote Zolder”