Verdwenen in de mist,
Eenzaam en verloren.
Het is nu zo,
Je hart is bevroren.
Geen adem meer uit je mond,
Je bent dood...
Rond en rond,
Maar als ik aan je denk kom je stilletjes tot leven,
Al is het maar voor heel even,
De tranen blaas je dan weg,
En even later heb ik weer pech,
Dan ben jij terug weg...
De mist in gevlogen.
Mist
-
- Typmachine
- Contacteer:
Ik heb het gelezen, maar verhalen liggen mij beter, waardoor ik het lastig vind om er een mening over te vormen.
Er zijn mij tijdens het lezen twee zaken opgevallen:
Je eindigd zinnen met een komma.
Er zijn mij tijdens het lezen twee zaken opgevallen:
Je eindigd zinnen met een komma.
Deze kan ik niet plaatsen. Ben je bereid om het toe te lichten?writemyfeelings schreef:Rond en rond,
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
-
- Potlood
hey,
ik snap het stukje rond en rond, ook niet eigenlijk. Wat probeer je te zeggen emt het gedicht? Het komt op mij over alsof er iemand dood is waarvan de schrijver veel houdt. Klopt dat?
Het gedicht leest vloeiend en als ik de betekenis goed heb vind ik het een mooie omschrijving.
Ik persoonlijk zou is het stukje
ik snap het stukje rond en rond, ook niet eigenlijk. Wat probeer je te zeggen emt het gedicht? Het komt op mij over alsof er iemand dood is waarvan de schrijver veel houdt. Klopt dat?
Het gedicht leest vloeiend en als ik de betekenis goed heb vind ik het een mooie omschrijving.
Ik persoonlijk zou is het stukje
veranderen in weer weg. Maar dat is natuurlijk ook je eigen mening.writemyfeelings schreef:terug weg
Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
-
- Puntenslijper
Klopt, het gaat over m'n opa die gestorven is,
ik heb 'm niet lang gekend, daarom die rond en rond, want hij is er niet meer maar de gedachten aan hem zijn ook heel vaag, dus is hij bijna helemaal weg.
En tijdens gedichten let ik niet echt er op hoe ik m'n leestekens zet, maar ik zal er aan werken
ik heb 'm niet lang gekend, daarom die rond en rond, want hij is er niet meer maar de gedachten aan hem zijn ook heel vaag, dus is hij bijna helemaal weg.
En tijdens gedichten let ik niet echt er op hoe ik m'n leestekens zet, maar ik zal er aan werken

Een mooi gedicht, zoals je al zij het gaat over iemand die dichtbij je stond. Dat kan ik (en andere waarschijnlijk ook) voelen aan de manier waarop je het hebt geschreven. Er zit emotie in het gedicht en dat is zeer mooi. Veel sterkte met het verwerken van het verdriet!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding