Het is uit
Gebroken
Communiceren
Heeft geen zin
Het contact
Is weggelopen
Geen woorden
Tussenin
Geen beeld,
geen woorden
Geen vriendschap,
geen geld
Dat gebeurt
Als iemand die blind is
Niet meer telt
----
Niet geweldig. Niet super. Niet mooi.
Niet geweldig-super-mooi.
Blind
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
De eerste strofe vind ik nog wel mooi, de tweede niet zo
Ik snap hem ook niet helemaal...

Ik snap hem ook niet helemaal...
The quiet scares me cause it screams the truth
Niet geweldig, maar ook niet heel slecht 

Reginleif, Heritage of the Gods
Het gaat over iemand die blind wordt waardoor andere mensen niet meer weten hoe ze met hem/haar moeten omgaan
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind het begin echt heel erg mooi maar ik vind het op één of andere manier niet helemaal vertellen wat je ermee wilt vertellen. Met iemand die blind is kun je toch ook nog gewoon communiceren?
Maar het begin vind ik echt heel erg sterk.
Maar het begin vind ik echt heel erg sterk.
Always a lesson - Never a failure.
Ik ben het met Vlinder eens.
Het begin is idd heel sterk en het leest ook lekker
Het begin is idd heel sterk en het leest ook lekker

Dat snap ik niet helemaal... Een blinde kan toch nog praten, vrienden en geld hebben?geen woorden
Geen vriendschap,
geen geld
Veni 

Inderdaad, dat kan. Maar als mensen niet weten hoe ze moeten omgaan met een blinde kan die dat hellaas niet, niet dat dat gebeurt.. Het gedichtje slaat misschien niet ergens op maar volgens mij hoeft dat ook niet bij gedichten.