Vrienden

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Vandaag had 1 van mijn beste vrienden een probleem en een paar mensen wisten daar iets van. Ik ben in de grote pauze met Jan, ee jongen die ik al heel lang ken, opgetrokken. Hij vroeg me of we niet moesten zeggen tegen de Engels lerares wat er aan de hand was met hem(ik noem zijn naam even niet) zodat ze wist wat eraan de hand was. Ik zei nee, we kunnen er maar beter niet mee bemoeien. Daarna kwam een ander klasgenootje, Ruben, bij me staan en vroeg hetzelfde. Ik zei weer hetzelfde. Hij vertelde medat we het beter maar wel konden doen anders zou ze het aan hem vragen en was hij nog verdrietiger. Ik gaf hem gelijk. "Wil jij het dan doen? Jij ben z'n beste vriendin." "Nou, eh.." Doordat Ruben dat zei ging ik nadenken. Ben je wel goed genoeg als vriend? Hoe lang zal die vriendschap blijven? Wat verwachtte mensen van je als je vrienden bent?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Valerie
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik vind het niet echt een column eerlijk gezegd...
Veni :)
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Sorry, maar ik eigenlijk ook niet :$ .
Misschien dat je kunt proberen volgende keer iets meer over een algemeen onderwerp (bijv. iets uit de media) te schrijven..?
You're the one who cries, when you're alone..
Loutju
Erelid
Erelid
Contacteer:

Een collum hoeft niet zozeer over het nieuws of dergelijke te gaan, een collumn is meestal meer een greep uit het dagelijks leven.
Je probeerde volgens mij iets duidelijke te maken waarmee jij speelde in je hoofd, de opzet is er dus, maar je geeft vrij veel niet relevante informatie ipv informatie die jouw gedachten uitlegd.
Je zou bijvoorbeeld een paar voorbeelden uit jouw leven kunnen geven waardoor jij op de vraag kwam wat vrienden zijn. Je voorbeeld nu is niet echt duidelijk, je lezers kennen Jan natuurlijk niet, daar moet je altijd rekening mee houden als je lezers wilt meekrijgen in jouw gedachten.
Het is niet bedoeld als afkraking, maar meer mijn kijk erop en hopelijk heb je er iets aan?=)
The Promissed Land
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik ben het met de rest eens
Ik vind het niet echt een collumn, meer een persoonlijk verhaaltje.est een Je kunt er natuurlijk best een column van maken, maar dan moet je hem nog iets aanpassen ;)
En houd er idd rekening mee dat wij niet weten wat er in jouw hoofd omgaat en wie wie is.
The quiet scares me cause it screams the truth
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”