Omdat ik zie dat er steeds meer populariteit is in de word-wars, dacht ik dat het niet kwaad zou kunnen om er een apart topic voor te openen. Dus bij deze!
Korte uitleg:
Word-wars zijn wedstrijdjes tussen twee of meer personen waarbij je (in dit topic) een bepaalde tijd afspreekt (bijvoorbeeld van 21:15 tot 21:30). De bedoeling is dan om zoveel mogelijk woorden te schrijven binnen die afgesproken tijd. Als de tijd is afgelopen post je hier het aantal woorden dat je hebt weten te typen. De persoon die het meeste aantal woorden heeft weten te schrijven is de winnaar van die word-war!
Oh, oeps, ik had mijn aanvraag al geplaatst in de chatbox xd
Goed, om even netjes te zijn nu: Wil iemand - of meerderen- anders morgen meedoen aan een wordwar?
Het liefst 's avonds, de rest maakt niet echt uit (:
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Ik heb het Word-Wars topic pas net aangemaakt, dus het is niet erg Ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn om de chatbox een beetje te ontlasten Vandaag niet, maar morgen (vrijdag), wil ik best een par word-wars doen, zeg maar hoe laat?
LLG is volgens mij al slapen, dat zij ze nl in de chatbox.
Count me in voor morgen, ik moet alleen wel even weten hoelaat, en idd, het liefst 's avonds. Want overdag ben ik meestal liedjes aan t schrijven / zingen / chilling nice / pianospelen etc etc etc, dus om daar dan die wordwars tussendoor te plannen is een beetje chaotisch.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Ik weet niet hoe laat jullie klaar zijn met avond eten enzo? Sommige mensen eten pas om half 8...
Maar goed, acht uur tot tien voor half, in beide avonden? ;p
Het kan ook eerder/later, jullie moeten maar zeggen wanneer jullie kunnen en willen? (:
Van 8 tot half negen kan ik wss wel, maar ik weet het niet zeker. Mijn broertje & ik zijn beiden nogal verslaafd aan de computer en wss is hij dus om 8 uur weer aan de beurt, en aangezien om halfnegen Terra Nova begint ben ik out tot n uur of half elf, ik weet niet of iemand daarna nog zin heeft in wordwars?
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Nice! (:
Ik loop op schema geloof ik, maar ik ben zo dom geweest om de helft op papier te schrijven toen ik op vakantie was... Wil iemand helpen met overtypen? xD
Vanavond iemand word-warren? Lijkt me wel eens lollig.
Moet wel na negenen want ik ga op vakantie (EINDELIJK) en moet uitpakken en mijn vriendin eindelijk weer zien.
Someone?
Nouja, als jullie na jullie wordwar nog zin hebben kunnen we wel nog een wordwar doen .. Ik was fv ontbijten en omdat mn zus Sharknight aan t kijken is werd ik even afgeleid. Sorry !
Ohh gelukkig. Want kijken hoe mensen worden opgegeten door haaien tijdens het ontbijt om twee uur smiddags is echt mijn favoriete bezigheid en daardoor vergat ik de tijd