OT; ik heb vandaag bijna 4000 woorden geschreven, helemaal blij! En nu ben ik op zo'n beetje het kernpunt van het verhaal aangekomen, dus dat is leuk om te schrijven (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ga dus waarschijnlijk twee keer naar Engeland dit jaar. Een keer met school, een keer met mn nicht & tante. Ben er één keer eerder geweest, voor een paar dagen en heb nogal veel research gedaan - nolifer, aangenaam - en wil daar wss gaan studeren .. Mede om hun universiteiten & omdat ik engels echt een geweldige taal vind, mede omdat ik verliefd ben op britse accenten .. :*
Ben gewoon echt te blij.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Doendoendoendoen! Echt waar.
Het is echt .. geweldig. Ik weet niet maar op een bepaalde manier is t veel leuker dan ons suffe landje, ahah.
En die accenten zijn echt .. geweldig, alweer. ahhaah. Misschien ligt het feit dat het daar leuker lijkt/is, ook aan die accenten .. haha -ahum, ja daar ligt het wel een beetje aan, ahum-
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Haha, lekker enthousiast
Vandaag komt mijn beste vriendin een dagje langs! En ik heb haar al zo'n vijf weken niet gezien, dus dat komt wel even heel goed uit!
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Nog gefeliciteerd, Jochem!
Ik hoef nog maar één hoofdstuk en een epiloog bij mn Nano-verhaal!! Dan alles doorlezen, laten checken, en dan misschien opsturen naar een uitgever... (a) In elk geval heel veel zin om het epiloog te schrijven, dus als ik aankomende/volgende week het laatste hoofdstuk doe, is het zo goed als af!
Er is geen informatie op mijn USB-stick verloren gegaan na het onverwachtse wateravontuur.
Lees maar bij het Big Argh! Topic voor diegenen die het verhaal hier achter willen weten.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
JAJAJAJAAAAAA.
Eerste cijfers binnen. ;D
Wiskunde 7.0, Frans 7.8, Duits 8.4. (:
M'n gemiddelde schiet keihard omhoog, omdat jaar 4+5 net zo zwaar meetelt als 6. ;D
Mijn eerste cijfer kreeg ik gister binnen, een 9.9 voor Spaans En met Engels heb ik vandaag te horen gekregen dat ik maar 3 kleine foutjes heb van de 60 vragen
Zoo. Goed in talen? (Net als ik. ;D)
Ik wil eigenlijk ooit nog een 10 voor een van m'n talen halen. Maar dat zal wel niet lukken... In de zesde heb je alle grammatica zo ongeveer gehad, dus moet je overal op letten. Groot risico dat je iets vergeet.
Ja, dat is dan wel erg moeilijk. Maar mijn kleine fout was dat ik de meervoudsvorm was vergeten. Ik had het wel al vrouwelijk gemaakt maar dan vergeet ik net weer zo'n kleine lullige "s"! En ik kan redelijk wel wat talen spreken, ja Maar heb het zelf nog steeds liever op muziek en geschiedenis
Was ik maar goed in geschiedenis... Vind het echt verschrikkelijk moeilijk. Als ik zak, zak ik dus op geschiedenis.
Ik hou ook gewoon van talen. Ze zijn gewoon leuk. ;D
Maar dan wel echt de taal, niet de literatuurgeschiedenis.xd
#NederlandsEngelsDuitsFransSpaans. ;D
Woeh, geschiedens? ik faal zo hard op geschiedenis 0.o Ik kan het ook echt niet, Arenda, mag ik bij jou in het clubje?
Mijn happiness; net eventjes Nederlands gemaakt, nu even Engels idioom leren en dan gewoon lekker schrijven of filmpje kijken - in elk geval iets LEUKS doen! Nu al zin in
Ja dat mag. Graag zelfs. Dan voel ik me niet zo alleen in dat ***cluster waarin ik zit, met alleen maar nerds die überslimme opmerkingen maken waar ik zelf in nog geen duizend jaar had opgekomen. "
xd