-----------------------------------------------------
Door gebrek aan tijd zijn wij verplicht haar te verkopen. Ze heeft een mooie stamboom en is gechipt. Volledig gecontroleerd en geschikt gevonden voor het verder kweken. Een mooie meid met een vinnig karakter. Een ervaren eigenaar is aan te raden. Ze heeft nog geen speciale training gehad en ze gehoorzaamt niet altijd naar believen. Indien u meer wilt weten contacteert u ons dan op dit nummer: 0456897213
Prijs:
200,000 Duros
Voor een direkte verkoop:
[KOPEN]
Het plaatje voldeed aan zijn verwachtingen en lang hoefde hij niet te twijfelen. Haar mooie glimlach, haar glanzende zwarte haren en haar stralende ogen brachten hem meteen in vervoering. Ondanks de jonge leeftijd van het meisje zou ze perfect zijn om zijn dochter te entertainen. Haar ongehoorzame karakter zou hij er wel uit krijgen. Tenslotte wist hij hoe hij ze moest aanpakken en hoe hij ze het beste kon trainen. Door gebrek aan tijd zijn wij verplicht haar te verkopen. Ze heeft een mooie stamboom en is gechipt. Volledig gecontroleerd en geschikt gevonden voor het verder kweken. Een mooie meid met een vinnig karakter. Een ervaren eigenaar is aan te raden. Ze heeft nog geen speciale training gehad en ze gehoorzaamt niet altijd naar believen. Indien u meer wilt weten contacteert u ons dan op dit nummer: 0456897213
Prijs:
200,000 Duros
Voor een direkte verkoop:
[KOPEN]
Zijn vinger gleed naar de grote Entertoets en na de nodige informatie in de vullen kon hij ook dit weer afsluiten. Het was tenslotte niet gemakkelijk een cadeau te vinden voor zijn geliefde dochter. Hij was al verheugd bij de gedachte aan haar blije lach, wanneer hij het cadeau aan haar zou schenken.
‘Dorien!’ Zijn stem schalde door de reusachtige kamer. Een vrouw kwam, met gebogen hoofd, naar hem toegelopen. In haar handen droeg ze een kop koffie die ze hem gaf.
‘Ik heb een opdracht voor jou.’ Haar ogen werden verrast groter, maar door haar bruine haar dat voor haar ogen viel, merkte hij het niet eens op.
‘Ik heb een nieuwe aankoop gedaan. Een zeer goede,’ Prees hij zichzelf. ‘Ik heb een cadeau voor mijn Alicia gevonden.’ Toen ze de naam hoorde van zijn dochter, verbitterde haar blik. Het kind was rotverwend en kreeg alles wat haar hartje begeerde. Het waren vooral de lijfeigenen die met de consequenties moesten leven. Een foute blik, een foute opmerking of gewoonweg een kleine fout en je hoorde het kind het hele huishouden bijeen roepen.
‘Dus, wat ik je dus wilde vragen; maak jij de kamer naast die van jou vrij. We hebben een nieuw lid; een nieuwe, jonge slaaf die de wensen van mijn dochter moet vervullen. Jij zult het meisje verder opvoeden en ervoor zorgen dat ze geen domme dingen uit haalt. Je weet dat ik daar niet tegen kan.’ De man bracht zijn hand tot bij haar gezicht en zachtjes tilde hij het op. Met zijn andere hand streelde hij op de plek boven haar wenkbrauw waar een litteken haar gelaat verminkte. Dorien wilde zichzelf wegtrekken, maar ze negeerde deze impuls, bang om zijn sadistisch kantje op te wekken. Ze wist wat een ongehoorzame slaaf stond op te wachten. Rillingen gleden over haar rug bij de gedachten.
‘Maar tegen die tijd…’ Zijn ademhaling werd luider. ‘Ik voel me alleen. Mijn vrouw is weg en het bed is leeg….’ Zijn handen gleden naar haar billen en hij trok haar dichter tegen zich aan. Ongegeneerd lied ze het toe. Ze wist waar hij op doelde maar ze hielt zich van de domme.
‘Laat me nog eens een geweldige nacht beleven.’ Ze bood een lichte weerstand, die niet leek te helpen.
‘Uw koffie.’ Hiermee hoopte ze het nog even uit te stellen, maar hij sloeg geen acht op haar woorden.
‘Kom…’
Het zoveelste verhaal *shame*
Nu wat andere verhalen gaan volgen ;D (Een keer kijken welke topics ik vol kan spammen -aa-)