The Big Argh! Topic
-
- Puntenslijper
suc6!
the sun don't shine forever but as long as you're here we might as well shine together
Mijn telefoon is kapot 
En ik ben net terug van de tandarts, ik had mijn allereerste gaatje. Leuk hoor, zo'n verdoving die 3 uur blijft werken. En dat boren is ook niet erg prettig...

En ik ben net terug van de tandarts, ik had mijn allereerste gaatje. Leuk hoor, zo'n verdoving die 3 uur blijft werken. En dat boren is ook niet erg prettig...
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
@Tesserel, aaaaah, ik haat tandarten en hun verdovingen ;o reden waarom ik altijd aan de mijne vraag het toch eerst zonder te proberen xd
Aaah, ik heb spijt dat ik niet geprobeerd heb mee te doen aan nano
Aaah, ik heb spijt dat ik niet geprobeerd heb mee te doen aan nano

~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
- Saskjezwaard
- Computer
HAAT. AAN. MUGGEN!
Serieus, mijn schouders zijn allebei een maanlandschap --' en dat azaron helpt ook niet meer tegen al dat geweld dus moet me nu inhouden om mijn huid niet aan stukken te krabben xD als iemand binnenkort gaat kanoën, vergeet absoluut je anti-muggenspray niet! Of je bent de volgende dag één en al muggenbulten
Serieus, mijn schouders zijn allebei een maanlandschap --' en dat azaron helpt ook niet meer tegen al dat geweld dus moet me nu inhouden om mijn huid niet aan stukken te krabben xD als iemand binnenkort gaat kanoën, vergeet absoluut je anti-muggenspray niet! Of je bent de volgende dag één en al muggenbulten

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Balpen
Telefoon gemaakt, ik een hoesje kopen via internet omdat het vakantie is en ik te lui ben om mn huis uit te gaan, heb ik hem net binnengekregen .. fml tis echt een !*@&#%$hoesje .. Hij beschermt mn beeldscherm niet eens .. zucht ..
Daar gaat mn geld.
Daar gaat mn geld.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Ik zit aan de eettafel te schrijven, krijg ik een immense inspiratieboost!
Wat denkje? Begint m'n moeder op dat moment tegen me dat ik nog van alles moet doen, inspiratie weg...
Wat denkje? Begint m'n moeder op dat moment tegen me dat ik nog van alles moet doen, inspiratie weg...

“Atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning...”
― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
Ik ben gewoon super boos, woedend eigenlijk, omdat m'n nichtje zelfs in deze situatie zo'n egoïst is. M'n oma ligt op sterven en wilt haar laatste dagen echt niet leven met 't feit dat m'n nichtje is weg gelopen omdat ze thuis zogenaamd niet genoeg aandacht krijgt. Serieus.. ik ben zo boos.
Ik weet ook echt niet of ik morgen normaal tegen d'r kan doen op 't werk. Bitch.
Ik weet ook echt niet of ik morgen normaal tegen d'r kan doen op 't werk. Bitch.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Ben terug van vakantie, krijg ik een telefoontje. Mijn bestie vriendin ligt in het ziekenhuis, annorexia of hoe je het ook schrijft.
ongv. 30 kilogram terwijl ze ongv. 50 hoort te zijn. Ik ben echt geschrokken. Ze was wel dun, erg dun, dat wist ik.
Maar at wel veel bij mij. Uitspugen????!?!
Morgen naar haar toe.
ongv. 30 kilogram terwijl ze ongv. 50 hoort te zijn. Ik ben echt geschrokken. Ze was wel dun, erg dun, dat wist ik.
Maar at wel veel bij mij. Uitspugen????!?!
Morgen naar haar toe.
Shit happens, just flush it and move on!
ooeh das eng. Uitspugenkan heel goed. Niet echt boulimia vorm, want dan hangt het tussen vreetbuien en uitspugen.. maar heel eng.
Had niemand iets bij haar door?
Enge stoornis Anorexia, ook heeel moeilijk om te genezen.
Had niemand iets bij haar door?
Enge stoornis Anorexia, ook heeel moeilijk om te genezen.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Aaarrgh, kloterooster met een enorme K! Elke dag van het eerste tot het laatste, en op dinsdag een uurtje eerder vrij -.- En bij geen van mn vriendinnen en aaarrgh. Dat wordt heeeeeel hard duimen voor een overplaatsing --'
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Thuis zitten en je te pletter hoesten, niet fijn, het thuiszitten vind ik geen probleem, maar ik krijg zowat iedere minuut een enorme hoestbui en mijn keel voelt aan alsof hij met een schuurspons bewerkt is... 

I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
-
- Puntenslijper
ziek
en net bij de ortho geweest krijg ik elastiekjes in me mond wat denk ik niet eens moet voor een buitenboordbeugel..

-
- Puntenslijper
net tijdens het eten kreeg ik geen hap door me keel! maar nu lekker ijs eten dat helpt gelukkig wel 
@artikel, bedankt! ik hoop dat het met jou ook gauw beter gaat!

@artikel, bedankt! ik hoop dat het met jou ook gauw beter gaat!
UGH oké vandaag op Tumblr was het echt een gekkenhuis.
Naya Rivera (ja van Glee don't judge me) had gisteren dus twee Alma Awards gewonnen en ze was er schijnbaar heengegaan met haar vriend ofzo. Maar nu is iedereen boos omdat ze vinden dat ze Heather Morris (tegenspeelster van Glee) mee had moeten nemen omdat iedereen vindt dat ze gewoon moeten uitkomen dat ze een stel zijn (wat ze dus niet zijn maar het zou wel cool zijn). En iedereen haat nu Matthew (Naya's vriend) en ze noemen hem flopson (hilarische bijnaam maargoed).
Lekker omgekeerde wereld, want normaal gesproken doet iedereen moeilijk als een acteur/actrice gay is ofzo en nu is het stom omdat Naya dat niet is...?
WTF. Mja, het zal mij echt een worst wezen wat haar sexuality is, al is het natuurlijk wel twintig keer zo leuk als ze met Hemo (Heather Morris) samen gay zou zijn. Alleen dat is ze niet. Dus ugh en nu is iedereen boos.
Oké, dat was mijn Argh! (':
Naya Rivera (ja van Glee don't judge me) had gisteren dus twee Alma Awards gewonnen en ze was er schijnbaar heengegaan met haar vriend ofzo. Maar nu is iedereen boos omdat ze vinden dat ze Heather Morris (tegenspeelster van Glee) mee had moeten nemen omdat iedereen vindt dat ze gewoon moeten uitkomen dat ze een stel zijn (wat ze dus niet zijn maar het zou wel cool zijn). En iedereen haat nu Matthew (Naya's vriend) en ze noemen hem flopson (hilarische bijnaam maargoed).
Lekker omgekeerde wereld, want normaal gesproken doet iedereen moeilijk als een acteur/actrice gay is ofzo en nu is het stom omdat Naya dat niet is...?
WTF. Mja, het zal mij echt een worst wezen wat haar sexuality is, al is het natuurlijk wel twintig keer zo leuk als ze met Hemo (Heather Morris) samen gay zou zijn. Alleen dat is ze niet. Dus ugh en nu is iedereen boos.
Oké, dat was mijn Argh! (':
When the power of love overcomes the love of power.
Jup, dat heb ik dus ook. Dus nu mag ik niet naar school. Normaal is dat niet zo erg, maar vandaag had ik big shit gepland... En dat gaat dus niet door.
Veel ijs eten, Jochem! Dat helpt!
Veel ijs eten, Jochem! Dat helpt!
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Puntenslijper
nog steeds ziek hier
en zo te zien niet de enige
@ejell, beterschap!

en zo te zien niet de enige
@ejell, beterschap!
- Saskjezwaard
- Computer
Ooo god, Jodie, sterkte! Zit dat altijd in je rooster of heb je nu de uren des hell? xD hopelijk is het zo vroeg in het jaar nog goed te volgen, nu zit ik de docent ervan te verdenken dat hij een andere taal spreekt --' grr
Allemaal snotterende en rochelende kindertjes hier en het is nog niet eens herfst! Beterschap iedereen^^
Allemaal snotterende en rochelende kindertjes hier en het is nog niet eens herfst! Beterschap iedereen^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha, doe maar xD maar wel pas over een klein halfuurtje, anders ben ik niet op tijd klaar om de bus te halen xD
ARGH. Waarom heb ik gister niet een uurtje langer wiskunde geleerd? Dan had ik nu in ieder geval niet om kwart voor 6 naast m'n bed gestaan. -.-
Okee. M'n vader vierde z'n verjaardag, maar ik had nog best die hele toets kunnen leren.
Okee. M'n vader vierde z'n verjaardag, maar ik had nog best die hele toets kunnen leren.

iloveyou' 25.08.2012
Ooh, dan nog gefeliciteerd Arenda!
Gister alleen keelpijn, maar nu voel ik me ook licht in mijn hoofd. Daarnaast ook verkouden
Kan iemand mij even genezen, ik moet straks nog een toets gaan leren maar zo lukt dat niet, grr!!
Gister alleen keelpijn, maar nu voel ik me ook licht in mijn hoofd. Daarnaast ook verkouden

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding