Chatbox ~DaydreamWorld~

Hier vind je alle chatboxen van roleplay verhalen.
Felix
Puntenslijper
Puntenslijper

~DaydreamWorld~

Wat houdt het topic in?

Een aantal wezens (vampiers, weerwolven en heksen) worden wakker in een kamer, in een andere wereld. In eerste instantie lijkt het allemaal heel normaal, alleen het feit dat ze ergens anders wakker worden dan ze in slaap vielen verontrust hen, maar na een tijdje blijkt dat deze wereld heel anders is dan hun eigen.
Ruimtes beginnen te veranderen, ineens draait de wereld op zijn kop en lopen ze op het plafond, ze komen terecht in een doolhof, kamers overstromen, storten in of te muren komen op hen af. Hoe zijn ze hier gekomen, of nog belangrijker, hoe komen ze hier weg?!

Het ~DaydreamWorld~ chattopic

Hier kan iedereen kletsen over het RPGtopic en zijn mening delen. Bovendien kun je hier aangeven dat je mee zou willen doen aan de RPG (of stuur even een PM naar me ;) )

Wie ben ik?

Ik zal me ook nog eventjes voorstellen, voordat ik hier druk bezig ga met RPG'en.
Mijn naam is Anne, ik ben 15 jaar en ik zit (na de vakantie) in het 4e jaar van het gymnasium. Ik hou heel erg van schrijven, RPG'en, lezen en tekenen. Ik hou enorm van dieren en muziek en speel zelf piano.
Een aantal dingen waar ik fan van ben: TrueBlood, The Mortal Instruments Serie, Galactica, FireFly en nog veel meer!
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik zocht voor een leuk RPG forum en ik ben heel blij dat ik toen dit tegenkwam! Ik heb leren RPG'en/de RPG leren kennen via een Harry Potter forum waar ik ook heel actief ben en ik wil er nog veeeel meer mee bezig zijn!
Als iemand nog iets wil vragen, dan hoor ik het heel graag, en ik hoop dat ik het hier gezellig ga hebben en lekker met jullie kan gaan schrijven!
Plaats reactie

Terug naar “Chatboxen”