Als ik naar die andere wereld ga
Ben ik alleen maar woorden
Dan is mijn leven maar papier
En mijn vijand zorgt hier voor moorden
Als ik naar die andere wereld ga
Dan is het in de mijne veel beter
In mijn wereld ben ik groot, niet klein
En loop ik rond zonder veracht te zijn
Haat en moord, dat kennen ze niet
Want in mijn wereld is het vredig
En als je in mijn wereld kijkt,
dan ben je nog lang bezig
Als je dat boek dan open slaat,
dan lees je mijn hele leven
Alsof je een wereld lezen kan,
en een wereld kan beleven
Ze bedenken maar wat,
hopen dat het zo is
Maar in het echt,
in het echt
Hebben ze het toch erg mis
-----
Je moet het zine als een klein verhaaltje: Het gaat over een jongetje dat in een boek leeft en verteld over zijn leven en wereld. Hij verteld dat de lezers inspiratie op doen uit de listen van de vijand, terwijl er helemaal geen vijand is. Dan verteld hij dat het maar verzonnen is, en dat ze het niet moeten geloven. Want je kunt geen leven lezen en het zelf beleven..
Andere wereld
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Dank je 8D
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind hem ook mooi en met je toelichting erbij vind ik hem nóg mooier

Dat zinnetje vind ik er eerlijk gezegd niet zo bij passenEn mijn vijand zorgt hier voor moorden
The quiet scares me cause it screams the truth
Tja, moest toch iets hebben wat rijmde op woorden XD en verwoorden klinkt dan hetzelfde, maar inderdaad, dat maakt het wel iets minder