The Big Argh! Topic
-
- Fijnschrijver
22. Oeh. Mijn broer is net een jaartje ouder. >3
Ik raakte bij elke drie zinnen in twijfel, snap je. xd De proloog ging nog wel, dat was een of andere geniale inval ofzo, maar gelukkig weet ik nu hoe ik moet beginnen en ik ga er zo aan schrijven. ;p
Ik raakte bij elke drie zinnen in twijfel, snap je. xd De proloog ging nog wel, dat was een of andere geniale inval ofzo, maar gelukkig weet ik nu hoe ik moet beginnen en ik ga er zo aan schrijven. ;p
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Ze hebben ineens de 'tracked tags' bij Tumblr heel ergens anders neergezet waardoor je ze nu niet meer gewoon op je dashboard hebt maar je moet eerst ergens op klikken voordat je ze ziet. Ja, nu is het hele punt van die 'track this tag' weg ._.
When the power of love overcomes the love of power.
okeee! Met veel plezier, bijvulling kan nooit kwaad! En heb je ook een goed humeur in de afprijzing? Eentje dat niet afhankelijk is van een persoon ofzo?
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Oké, ik dacht dus dat mensen wel een beetje over het gezeik over homoseksualiteit heen waren, maar dus niet. Zijn echt super veel mensen op Twitter & Tumblr die gewoon niet geaccepteerd worden door hun familie & vrienden & wie dan ook, dus die zijn nu dus echt doodongelukkig.
JEZUS. Daar kan ik écht heel boos om worden. Serieus. Wát is er in godsnaam niet goed aan als je op hetzelfde geslacht valt? Je doet er toch niemand mee kwaad? ARGH.
Daardoor besef ik me wel steeds meer hoeveel geluk ik heb dat niemand in mijn omgeving er zo raar om doet. Ik wil niet weten hoe ik me gevoeld zou hebben als mijn ouders & zusje & vriendinnen me niet accepteerden.
Wauw, okay ik ben echt super pissig right now.
JEZUS. Daar kan ik écht heel boos om worden. Serieus. Wát is er in godsnaam niet goed aan als je op hetzelfde geslacht valt? Je doet er toch niemand mee kwaad? ARGH.
Daardoor besef ik me wel steeds meer hoeveel geluk ik heb dat niemand in mijn omgeving er zo raar om doet. Ik wil niet weten hoe ik me gevoeld zou hebben als mijn ouders & zusje & vriendinnen me niet accepteerden.
Wauw, okay ik ben echt super pissig right now.
Calm down, Emilia
Pffff, ik doe ook mee met de herfstdip blijkbaar, ik wil heel graag verder met La Luna de Plata, maar kan echt géén inspiratie vinden. En dan wil ik met mn andere verhaal bezig, dus ik ga mezelf zo dwingen daarmee verder te gaan ... (:
In de herfstvakantie ben ik van plan verder te gaan met La Luna de Plata, dus eventuele boze lezers, nog even geduld

Pffff, ik doe ook mee met de herfstdip blijkbaar, ik wil heel graag verder met La Luna de Plata, maar kan echt géén inspiratie vinden. En dan wil ik met mn andere verhaal bezig, dus ik ga mezelf zo dwingen daarmee verder te gaan ... (:
In de herfstvakantie ben ik van plan verder te gaan met La Luna de Plata, dus eventuele boze lezers, nog even geduld

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Marit, ik heb hetzelfde het probleem, maar ik heb mezelf gedwongen enkel nog aan stupid in love te werken, op mijn komende nano na. Dus ben ik hem een beetje aan het uitwerken, maar dan gaat het alweer een beetje kriebelen om te schrijven, en dan ga ik bij stupid in love en is alles weer weg, heel irritant.
Nouja, misschien probeer ik het zometeen is, als ik er al uit ben of ik een film ga kijken of schrijven...
Edit: het wordt dus geen van beide -,- mijn ma heeft de werkende pc, ik zit met het oude ding op gescheept. Ik durf daar mijn document écht niet op te openen, want hij valt heel vaak zonder waarschuwen uit. Dus steek ik film in dvdding, begint ie als een dolle te draaien, startie op, blijftie hangen... aargh -,- en dan heb je nog eens de irritante geluiden van de voetbal waar mijn vader naar zit te luisteren...
Nouja, misschien probeer ik het zometeen is, als ik er al uit ben of ik een film ga kijken of schrijven...
Edit: het wordt dus geen van beide -,- mijn ma heeft de werkende pc, ik zit met het oude ding op gescheept. Ik durf daar mijn document écht niet op te openen, want hij valt heel vaak zonder waarschuwen uit. Dus steek ik film in dvdding, begint ie als een dolle te draaien, startie op, blijftie hangen... aargh -,- en dan heb je nog eens de irritante geluiden van de voetbal waar mijn vader naar zit te luisteren...
~*~
~*~
~*~
xImissYou, dat lijkt me inderdaad niet echt fijn.
Mijn argh: ik vind een meisje leuk, maar die heft nu gezegd dat ze defenitief niets met mij wilt beginnen, dus nu ben ik een beetje gebroken. Altid als ik op iemand ben, is die ander nooit op mij. En nu voel ik me echt k*t, alsof ik een mislukte jongen ben, echt stom!
Mijn argh: ik vind een meisje leuk, maar die heft nu gezegd dat ze defenitief niets met mij wilt beginnen, dus nu ben ik een beetje gebroken. Altid als ik op iemand ben, is die ander nooit op mij. En nu voel ik me echt k*t, alsof ik een mislukte jongen ben, echt stom!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Aaaaaaah, Jochem, ik leef met je mee! ;s dat voelt echt zo stom idd, heb zelf geen ervaring, maar snap wel precies wat je bedoelt!
En mijn goede voornemen is ook bij een voornemen gebleven; ik heb niets aan mn verhaal geschreven, alleen een verhaaltje voor een wedstrijd xd
En mijn goede voornemen is ook bij een voornemen gebleven; ik heb niets aan mn verhaal geschreven, alleen een verhaaltje voor een wedstrijd xd
Ach, leer je wel mee leven. Alleen is het nog iets erger als je dat dan nog niet durft te vragen, en binnen de kortste keren zie d'r tongen met een ander. ;s"ik vind een meisje leuk, maar die heft nu gezegd dat ze defenitief niets met mij wilt beginnen, dus nu ben ik een beetje gebroken. Altid als ik op iemand ben, is die ander nooit op mij. En nu voel ik me echt k*t, alsof ik een mislukte jongen ben, echt stom!"
Bij mij is dat ook altijd zo, meid. ;p"En mijn goede voornemen is ook bij een voornemen gebleven; ik heb niets aan mn verhaal geschreven, alleen een verhaaltje voor een wedstrijd xd"
Ejell, leer daar maar mee leven. Dat verandert toch nooit; een boel mensen zijn gewoon puur homofobisch. Maar als ik eerlijk mag zijn is dat eerder door het geloof, dan door de maatschappij, hoor. Vooral het christendom dan. ;s
Laatst gewijzigd door Patrick op 07 okt 2012 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [quote]-tags toegevoegd.
Reden: [quote]-tags toegevoegd.
♪
Nou, er zijn zat mensen die zeggen dat het een fase is. Dat kan niet door geloof komen (':
Trouwens, het geloof is toch een belangrijke invloed op de maatschappij... Dus het komt alsnog door de maatschappij xD
Trouwens, het geloof is toch een belangrijke invloed op de maatschappij... Dus het komt alsnog door de maatschappij xD
Je kunt het christendom er niet zomaar de schuld van geven, Demon 
En Jochem, ik denk dat het dan dezelfde wedstrijd is ;p
Alleen ik loop steeds vast met een stukje -.-

En Jochem, ik denk dat het dan dezelfde wedstrijd is ;p
Alleen ik loop steeds vast met een stukje -.-
wie denkt dat dan niet
?
En Demon, ik ben Christelijk. Misschien is het bij het Christendom niet goed als je homo bent, maar dat is bij meerdere geloven zo...
Marit, als je hulp nodig hebt, stuur maar pm

En Demon, ik ben Christelijk. Misschien is het bij het Christendom niet goed als je homo bent, maar dat is bij meerdere geloven zo...
Marit, als je hulp nodig hebt, stuur maar pm

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Hee, nog meer christelijke mensen hier
Me too! En inderdaad, ik kan misschien wel begrijpen dat je als niet-christen het stom vindt dat er geen homo's mogen zijn. Niet ons de schuld geven (a)

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
-
- Toetsenbord
Sorry maar dit moet écht even:
ChrisTenDom.... See what I did there? :D
ChrisTenDom.... See what I did there? :D
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Hier nog iemand die christelijk is.xdd
Maar zoals Jodie zegt, Islam of iets is véél meer tegen homo's. Maar daar komt homofilie/homoseksualiteit veel minder aan het licht volgens mij, omdat daar nog veel wordt uitgehuwelijkt. Dan heb je als zoon/dochter gewoon niets in te brengen.
En ik persoonlijk, volgens mij veel christenen, heb(ben) niets tegen een homofiele geaardheid, maar zijn tegen het praktiseren.
Maar zoals Jodie zegt, Islam of iets is véél meer tegen homo's. Maar daar komt homofilie/homoseksualiteit veel minder aan het licht volgens mij, omdat daar nog veel wordt uitgehuwelijkt. Dan heb je als zoon/dochter gewoon niets in te brengen.
En ik persoonlijk, volgens mij veel christenen, heb(ben) niets tegen een homofiele geaardheid, maar zijn tegen het praktiseren.
iloveyou' 25.08.2012
Kortom als je met een iemand van hetzelfde geslacht 'het' doet is het erg en anders niet. (':
The sin is not in the thing itself, but when you people talk about it aloud.
Onzin ;p
The sin is not in the thing itself, but when you people talk about it aloud.
Onzin ;p
- Saskjezwaard
- Computer
Ben ik het met je eens, Emilia. Is onzin. Natuurlijk is het niet leuk als iemand voor je neus met iemand van het andere geslacht staat te tongen, maar dat vind ik persoonlijk ook niet fijn als het man en vrouw zijn. Als jij niemand tot last bent, waarom zou iemand zich er dan beledigd door voelen? Dat vind ik nou het wrange aan geloven, je bepaalt de maatstaven waarmee je vind dat een ander moet leven. En dat is op zich niet zo heel erg, maar dan kan je er niet tegen als iemand kritiek heeft op jouw geloof. Beetje twisted.
Oh, en ik zeg niet dat bovenstaanden het doen hoor, maar er zijn genoeg voorbeelden ervan te vinden
Ik heb het sowieso niet op een geloof. Er zijn gewoon te veel erge dingen gebeurd door mensen die het geloof als smoes misbruiken. Kruistochten (om met een heel oud voorbeeld te komen xD), homofobie, vrouwen als draagkoeien gebruiken om zoveel mogelijk kinderen te krijgen... Jammer genoeg is toch een groot deel ervan nog niet verdwenen in onze o zo 'moderne' samenleving.
Maar goed, zoals met alles vind ik: live and let live. Als je mij niet probeert over te halen naar je geloof vind ik het helemaal geen probleem dat je zondag naar de kerk gaat, dat je tot God bidt, dat je mee gaat doen aan de Ramadam. Maar val er alsjeblieft niemand lastig mee door hem/haar jouw standpunten op te dringen waardoor de ander niet meer gelukkig kan leven.
Oh, en ik zeg niet dat bovenstaanden het doen hoor, maar er zijn genoeg voorbeelden ervan te vinden

Ik heb het sowieso niet op een geloof. Er zijn gewoon te veel erge dingen gebeurd door mensen die het geloof als smoes misbruiken. Kruistochten (om met een heel oud voorbeeld te komen xD), homofobie, vrouwen als draagkoeien gebruiken om zoveel mogelijk kinderen te krijgen... Jammer genoeg is toch een groot deel ervan nog niet verdwenen in onze o zo 'moderne' samenleving.
Maar goed, zoals met alles vind ik: live and let live. Als je mij niet probeert over te halen naar je geloof vind ik het helemaal geen probleem dat je zondag naar de kerk gaat, dat je tot God bidt, dat je mee gaat doen aan de Ramadam. Maar val er alsjeblieft niemand lastig mee door hem/haar jouw standpunten op te dringen waardoor de ander niet meer gelukkig kan leven.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Alsjeblieft zeg, het wil niet zeggen omdat je christen bent dat je ook meteen tegen homo's moet zijn... Recht op eigen mening binnen het geloof is er ook nog altijd. Nouja, heeft er misschien ergens mee te maken, maar religie zou toch je eigen mening niet zo hard mogen beinvloeden.. (nouja, feit is dat ik niet zo voor geloof ben)
En ik vind het zelfs schattig (tja, ik kan bij geen beter woord komen) als ik een koppel van hetzelfde geslacht zie.. No offence, maar ik vind het al heel wat moed hebben als ze gewoon laten zien hoe en wie ze zijn. Homoseksualiteit zou zo'n taboe niet moeten zijn. Ze doen uiteindelijk gewoon hetzelfde als heteromensen hoor: verliefd worden, een relatie starten, de rest en een toekomst opbouwen.
Dit is dus echt zoiets waar je mij kwaad kan mee krijgen, met zulke vooroordelen over die dingen.
Mijn argh; ik heb een ***klas, ze zijn de ergste van mijn jaar naar schijnt, zijn al 3 leerkrachten naar directie gestapt, en nu straffen ze op allerlei manieren. EN MIJN VRIENDINNEN EN IK DAN? Wij kunnen onze klas niet kiezen hoor! En ik zou gerust ASO gedaan willen hebben, als iedereen me dat niet afgeraden had, had ik dat verdorie ook gedaan. En er is geen tweede klas STW dus veel keuze heb ik niet. En nu worden mijn beste vriendinnen en ik gestraft voor de andere @@@@@@@@@ helft. En als mijn rapport slecht is, gaat de directie het ook eens weten wat mijn mening ervan is.
En ik vind het zelfs schattig (tja, ik kan bij geen beter woord komen) als ik een koppel van hetzelfde geslacht zie.. No offence, maar ik vind het al heel wat moed hebben als ze gewoon laten zien hoe en wie ze zijn. Homoseksualiteit zou zo'n taboe niet moeten zijn. Ze doen uiteindelijk gewoon hetzelfde als heteromensen hoor: verliefd worden, een relatie starten, de rest en een toekomst opbouwen.
Dit is dus echt zoiets waar je mij kwaad kan mee krijgen, met zulke vooroordelen over die dingen.
Mijn argh; ik heb een ***klas, ze zijn de ergste van mijn jaar naar schijnt, zijn al 3 leerkrachten naar directie gestapt, en nu straffen ze op allerlei manieren. EN MIJN VRIENDINNEN EN IK DAN? Wij kunnen onze klas niet kiezen hoor! En ik zou gerust ASO gedaan willen hebben, als iedereen me dat niet afgeraden had, had ik dat verdorie ook gedaan. En er is geen tweede klas STW dus veel keuze heb ik niet. En nu worden mijn beste vriendinnen en ik gestraft voor de andere @@@@@@@@@ helft. En als mijn rapport slecht is, gaat de directie het ook eens weten wat mijn mening ervan is.
~*~
~*~
~*~
Ik mikte gewoon op het geloof; wat het christendom betreft, dat stamt dan eerder uit de middeleeuwen. Dat waren we ook weer aan het bespreken Middeleeuw Nederlands. ;p Da 's gewoon puur West-Vlams met 'n smak Duits derop. ;p
Moo. Ik verkloot mijn Wiskunde echt enorm; ik alles op alles hebben, maar ik moet het juiste antwoord bij de laatste vraag per se weer veranderen omdat hetgene dat ik ingevuld had te gemakkelijk leek. o: Nu heb ik maar 12,5/15. ;-; Zo haal ik dé streber nooit in. ;-;
Moo. Ik verkloot mijn Wiskunde echt enorm; ik alles op alles hebben, maar ik moet het juiste antwoord bij de laatste vraag per se weer veranderen omdat hetgene dat ik ingevuld had te gemakkelijk leek. o: Nu heb ik maar 12,5/15. ;-; Zo haal ik dé streber nooit in. ;-;
♪
Gisteravond te horen gekregen dat een meisje waarbij ik op de basisschool zat, is overleden aan leukemie. Eerst dacht ik dat ik haar niet kende, maar daarna hoorde ik de naam van het meisje. Ik ken haar gewoon, en dan doet het nog meer pijn om het te horen.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
komt weer een argh van mij, het leven zit tot nu toe nog niet echt mee.
Heb vandaag maar 4 uur geslapen. Ik lag eens wat eerder in bed, zodat ik genoeg nachtrust zou krijgen en ook even wat nachtrust zou kunnen inhalen. Lig ik eerst wakker tot 12 uur, daarna slaap ik tot zo'n 4 uur. En vanaf toen ben ik al wakker.
Daarnaast, dat ik weinig heb geslapen, ben ik nu ook slaapdronken. Als ik te weinig slaap, dan heb ik de volgende dag het gevoel alsof ik dronken ben. Dan ken ik niet helder nadenken, en lopen is geen lopen meer, maar schuiven. Zit er zo stom uit, en echt fijn is het ook niet.
En dan moet ik nu dus slaapdronken vandaag een presentatie houden over het goede doel, en met ideeën komen hoe we geld kunnen inzamelen. Ik zie mezelf al waggelend voor de klas staan, bah. En de ideeën die ik dan op ratel zijn dan weer zo slecht als wat. Ik hoop dat het goed gaat
Heb vandaag maar 4 uur geslapen. Ik lag eens wat eerder in bed, zodat ik genoeg nachtrust zou krijgen en ook even wat nachtrust zou kunnen inhalen. Lig ik eerst wakker tot 12 uur, daarna slaap ik tot zo'n 4 uur. En vanaf toen ben ik al wakker.
Daarnaast, dat ik weinig heb geslapen, ben ik nu ook slaapdronken. Als ik te weinig slaap, dan heb ik de volgende dag het gevoel alsof ik dronken ben. Dan ken ik niet helder nadenken, en lopen is geen lopen meer, maar schuiven. Zit er zo stom uit, en echt fijn is het ook niet.
En dan moet ik nu dus slaapdronken vandaag een presentatie houden over het goede doel, en met ideeën komen hoe we geld kunnen inzamelen. Ik zie mezelf al waggelend voor de klas staan, bah. En de ideeën die ik dan op ratel zijn dan weer zo slecht als wat. Ik hoop dat het goed gaat

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Nouw... krijg je post uit Brugge voor een verhalenwedstrijd ga je er vanuit dat daar in staat of je wel of niet genomineerd bent, staat het er niet in
"genomineerden krijgen tijdig een brief" Fijn, nog langer in spanning..
En kan iemand het irritante vliegje dat constant voor mijn beeld moet vliegen even wegjagen
*ksst

En kan iemand het irritante vliegje dat constant voor mijn beeld moet vliegen even wegjagen

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Woe. Brugge. 
Nooo. Geen vliegjes doden. o: Denk aan de vliegjesfase in de biologie. o: ;p (Nu we zijn echt met DOMME dingen bezig op school. Nu in biologie veranderden we drie stomme fasen van zo 'n grafiek. Zo de stijgend, de, eh, iets wat met contstant te maken heeft-e en dan de afnemende fase. Wij hebben daar dus mooi de olifanten-, de vliegjes- en de mierenfase van gemaakt.
) :s Ik denk echt dat ik dit schooljaar ga verkloten met dat debiel gedrag. ;p

Nooo. Geen vliegjes doden. o: Denk aan de vliegjesfase in de biologie. o: ;p (Nu we zijn echt met DOMME dingen bezig op school. Nu in biologie veranderden we drie stomme fasen van zo 'n grafiek. Zo de stijgend, de, eh, iets wat met contstant te maken heeft-e en dan de afnemende fase. Wij hebben daar dus mooi de olifanten-, de vliegjes- en de mierenfase van gemaakt.

♪
Wat is de vliegjesfase?
En ik heb al heel lief gevraagd of die even naar buiten wilde vliegen toen het raam open was. Daarnaast issie heel goed in mij ontwijken, dus ik denk dat ie nog wel even leeft
mocht dat je geruststellen xD
En ik heb al heel lief gevraagd of die even naar buiten wilde vliegen toen het raam open was. Daarnaast issie heel goed in mij ontwijken, dus ik denk dat ie nog wel even leeft

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Saskjezwaard
- Computer
Okeee, dan sta je met een blauwharige gast achter de drummers, een ninja op de bas en Kurt Cobain op het podium en dan gaat alles fout --' dat moet wel aan mij liggen hahah xD heb veel te lang Guitar Hero niet meer gespeeld, wilde het weer eens oppakken, maar tja... xD
En Maaike, ik had gisteren een irritant vliegje! ZOu hij zijn overgevlogen
En Maaike, ik had gisteren een irritant vliegje! ZOu hij zijn overgevlogen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath