Neehhh, hij heeft nu al een heel gezinnetje bij je opgebouwd, dat is wreed!
Haha, dank je^^ moet wel lukken, indd xD de zanger is heel goed, kan zelfs vrouwenstemmen precies nadoen xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hé, wat denk je van mij, ik moet zowat scheel kijken om niet naar de rechterkant van mijn beeldscherm te hoeven kijken! Ieeeuw
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
HOU JE MOND, HOU JE MOND!!! Ik wil geen nachtmerries! Ieeeeuwwww
Ik ga net doen alsof je dat niet gezegd hebt --'
*steekt vingers in der oren*
lalalalalaaaaa
*zucht* na het irritante vliegje, vond ook een zoemwnde mug dat ie wel bij mijn oor mocht vliegen. Sinds wanneer leven die in denk herfst!? Ga een ander lastig vallen -.-"
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
:/ Nu, aangezien mijn handschrift net zo duidelijk is als Grieks, kon ik niet lezen wat mijn opdracht voor Wiskunde was. Blijkbaar - na een halfuurtje ontcijferen - stond er dus "GL"(getallenleer; functies, etc.) in plaats van "e" en "l". :s Dus nu heb ik twee verdomde oefeningen te veel gemaakt. :s
En mijn verlegenheid speelt me echt te veel parten. ;-; Ik blijf in de "klasgenootjes" groep van het meisje waarop ik verliefd ben zitten. ;-;
Ik had (eindelijk) weer eens wat geschreven voor op OV, een gedichtje, had het opgeslagen op mijn mobiel. En nu wil mijn mobiel niet werken en kan ik het niet posten. :'(
EDIT: mobiel doet het weer, gedicht zal zo worden gepost. Houd de gedichtenbundel in de gaten (hint).
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Ah. Rosan. Als jij het overdreven vindt om nu al naar bed te gaan, ik heb een idee.
Jij leert mijn tentamen Geschiedenis en Nederlands, zodat ik morgen twee voldoendes haal.
Dat betekent dat jij om 12 uur naar bed gaat, zoals ik eigenlijk van plan was.
En dan ga ik nu naar bed. ;D
Grrr, waarom denken al die wetenschappelijke mensjes dat, hoe langer de zin is en hoe minder leestekens erin staan, hoe professioneler het klinkt --' halverwege de zin ben ik het begin al kwijt, helpt goed mee te begrijpen wat ze nu precies zeggen. Oh, en gooi er ook maar een hoop woorden bij die 100 jaar geleden zelfs al niet meer werden gebruikt, helpt ook goed! Wetenschappers....
Het is deze keer lezen... dan kan je het wel teruglezen, maar na 5 keer herlezen geef je gewoon de hoop op xD Nee, luisteren zou denk ik makkelijker zijn, over het algemeen is spreektaal toch makkelijker doordat je het eenvoudiger houdt. Ik ga gewoon iemand inhuren die het voorleest hahaha xD als slaapliedje voordat ik naar bed ga
Haha, Emilia, doe er dan maar gelijk ook bij wie ze aantrekkelijk vinden of niet, om het jezelf nog makkelijker te maken
implementatie, wat een *pieeeeep* woord! Ik heb het al tig keer opgezocht maar krijg het niet voor elkaar om het in de zin te plaatsen. En dan is dat ook nog het favoriete woorden van de auteur... Ik voel me dom haha xD
En dan crashed je pc net op het moment dat jij heel even je bestanden van je stickje hebt afgehaald omdat je wat b estanden bij iemand anders moest ophalen --
Dat wordt voorlopig niets posten en weer overschrijven --
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
:/ Morgen heb ik dus een SB Grieks. Wil ik beginnen leren, zie ik dat ik mijn spullen niet heb. Dat is ook wel een anti-climax, zeg.
Daarnaast ken ik niets van mijn Frans. Hoezo moeten we geschiedenis en cultuur leren in Frans? :/